Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (167)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=РЕФЛЕКСІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 249
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 1/Г 34
Заглавие : ГЕНЕЗА: Філософські студії 2000 : спеціальний випуск журналу
Выходные данные : К.: Генеза, 2000
Колич.характеристики :100 с
Коллективы : Наукове товариство "Гуманітарна колегія"
Цена : 6.00 грн.
ГРНТИ : 02.11.21
ББК : 87я5
Содержание : Імперія і провінція в історіософських драмах Лесі Українки/ О. Забужко. Актуальність скептицизму/ С. Пролєєв. Від біполярності до мультиверсуму/ Т. Метельова. Філософський дискурс на зламі тисячоліть/ В. Лук’янець. Антропологічна рефлексія: деякі підсумки ХХ століття/ В. Табачковський. Нерівноважне суспільство/ О. Мостяєв. Західноєвропейська філософія в старій Україні (ХУ-ХУІІІ ст.)/ Д. Чижевський. Без назви/ С. Грабовський. Зауваги на тему постмодерму як цивілізаційної кризи (до моделі циклічного розвитку європейської цивілізації)/ Т. Возняк.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2002
Колич.характеристики :264 с
Цена : 3.40 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Содержание : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 1/Н34
Заглавие : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" : научное издание. Т. 19 : Філософія та релігієзнавство
Выходные данные : К.: КМ Академія, 2001
Колич.характеристики :100 с
Коллективы : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
ISBN, Цена 966-518-015-0: 3.00 грн.
ГРНТИ : 02 + 21.01
ББК : 87я5 + 86.1я5
Предметные рубрики: Історія філософії --Україна
Релігієзнавство
Содержание : Символічне: поле дослідження й аспекти аналізу/ А. О. Осипов. Особистість як культурно-історичний феномен/ В. С. Ларцев. Переформулюванняельмівського аргументу Джоном Дунсом Скоттом: історія та сучасний стан досліджень/ І. Р. Піговська. Філософсько-релігійні переконання Бенджаміна Вічкоута: погляди на природу людського розуму/ А. С. Колесник. Ідея свободи у філософії Д. Локка/ В. І. Гусєв. Європа Сада, або Об'явлення від "божественного маркіза"/ Ю. І. Сватко. Реальність пізнання: моріц Шлік versus Іммінуїл Кант/ О. Л. Маєвський. Рефлексія межі та категорія імперативу в філософській культурі Київської Русі/ О. Б. Киричок. Образ Єрусалима в книжній культурі Київської Русі ХІ - першої половини ХІІІ ст./ Ю. Ю. Завгородній. Проблема віри та розуму в київській духовно-академічній філософії (20-30-ті роки ХІХ столітт)/ О. Ю. Кирильчук. Теоретичні і методологічні проблеми історико-філософського знання у спадщині Сильвестра Гогоцького/ М. Л. Ткачук. Людина у релігійно-філософському вченні найдавніших упанішад/ О. А. Луцишина. Ідея спасіння в християнстві та самореалізація в буддизмі (порівняльна сотеріологія)/ О. К. Костюков. Київська духовно-академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. в історії вітчизняного біблієзнавства/ С. І. Головащенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 24.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Содержание : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(ы) : Бех, Іван Дмитрович
Заглавие : Виховання особистості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Либідь, 2008
Колич.характеристики :848 с.: іл
ISBN, Цена 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73
Предметные рубрики: Виховання особистості
Дошкільний вік-- психологія
Молодші школярі-- психологія
Підлітки-- психологія
Старшокласники-- виховання
Рання юність-- психологія
Я - теорія (психол.)
Особистісно-орієнтоване виховання
Фізичне виховання дітей
Виховання миролюбності
Виховання студентів
Воля (психологія)
Відповідальність
Сенс життя
Майстерність вчителя
Вчинок (псих.)
Содержание : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Экземпляры : всего 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вачков И.
Заглавие : Эмоциональная диалектика
Место публикации : Шкільний психолог. - Москва: Издательский дом "Первое сентября", 2002. - N11. - С. 7. (Шифр ШП-1/2002/11)
ГРНТИ : 15.31
ББК : 88
Предметные рубрики: молодші школярі
Вікова психологія
Депривація
Рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): эмоции--психология младшего школьника--депривация
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Слободенюк Л.
Заглавие : Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N8(лютий). - С. 8-9 (Шифр П2/2003/8(лютий))
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Рефлексія
психодіагностика
Мотивація - навчальна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопізнання--саморегуляція--самоставлення
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Видриган Л.
Заглавие : Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N8(лютий). - С. 15 (Шифр П2/2003/8(лютий))
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Толерантність
Психологія підлітка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): активізація уваги--рефлексія заняття
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2002г.,N 3/4
Интересные статьи :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) фывфыв: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) фывфыв: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) фывфыв: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) фывфыв: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) фывфыв: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) фывфыв: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) фывфыв: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) фывфыв: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугерко Я.
Заглавие : Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 142-159. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: інноваційне навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--мислення--уявлення
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лазарук А.
Заглавие : Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 170-186. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 14.15.01
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Модульно-розвивальне навчання-- Аксіопсихологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--аксіогенез, емпатія, медитація, --рефлексія
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Рідна школа -2003г.,N 4
Интересные статьи :
Липова Л. Концепція обдарованості та її види/ Л. Липова, С. Ренський (стр.10-12)
Сова М. Онтологічна рефлексія в процесі пізнання художньої культури/ М. Сова (стр.13-14)
Чабан О. У пошуках вирішення проблеми "важких" дітей/ О. Чабан (стр.19-21)
Ікуніна З. Інтелектуальна підготовка спеціаліста/ З. Ікуніна (стр.38-40)
Вишневська Л. Деякі аспекти методології толерантності/ Л. Вишневська (стр.43-45)
Авдіянц Г. Курс "Історія соціальної роботи" і духовне становлення майбутнього педагога/ Г. Авдіянц (стр.55-56)
Чумак Л. Соціально-трудова адаптація вихованців дитячих будинків та шкіл-інтернатів/ Л. Чумак (стр.56-59)
Вікторенко І. Особливості пізнавального спілкування молодших школярів у сім’ї/ І. Вікторенко (стр.61-63)
Попов М. Проблема відхилень у поведінці неповнолітніх у педагогічній науці/ М. Попов (стр.65-67)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сова М.
Заглавие : Онтологічна рефлексія в процесі пізнання художньої культури
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N4. - С. 13-14. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2003/4). - ISSN 0131-6788
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: психологія особистості
свідомість
психологія вищої школи
соціальна психологія
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Педагогіка толерантності -2003г.,N 1
Интересные статьи :
Береговий Я.А. Педагогіка толерантності/ Я.А. Береговий (стр.4-8.) фывфыв: толерантне виховання,агресивність дітей
Бех І.Д. Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес"/ І.Д. Бех (стр.26-29) фывфыв: психологія навчання,психологія виховання
Завірюха Л.А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі/ Л.А. Завірюха (стр.76-86.) фывфыв: самопізнання і пізнання іншого,самооцінка власного інтелекту,взаємин з іншими,рефлексія
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Завірюха Л.А.
Заглавие : Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі
Место публикации : Педагогіка толерантності: Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - К.: Педагогіка толерантності, 2003. - N1. - С. 76-86. (Шифр ПТ-1/2003/1)
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Толерантність
Самооцінка
самопізнання
інтелект
спілкування
студенти
Рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнання іншого--самооцінка власного інтелекту--бар’єри у спілкуванні та вміння їх подолати
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Губкина Т.К.
Заглавие : Социально-психологический тренинг с учителями
Место публикации : Психология и школа: Ежеквартальный научно-практический журнал/ Соредакторы журнала В.Г.Колесников и А.Г.Лидерс. - М.; Обнинск: Технограф, 2003. - N3. - С. 91-118 (Шифр ПШ2/2003/3)
ГРНТИ : 15.41
ББК : 88.5
Предметные рубрики: Спілкування вчителя і учня
Емпатія
Конфлікти
Мислення
Рефлексія
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Карпов А.В.
Заглавие : Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики
Место публикации : Психологический журнал. - М.: Наука, 2003. - Том24, N5. - С. 45-57. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2003/24/5). - ISSN 0205-9592
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: психодіагностика
самопізнання
Рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопознание--индивидуальные качества--профессиональная упрпвленческая деятельность
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугерко Я.
Заглавие : Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 46-53. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Модульно-розвивальна система
Рефлексія
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ложкин Г.В., Рожднственский А.Ю.
Заглавие : Феномен телесности в Я-структуре старшеклассников и содержании их жизненных проектов
Место публикации : Психологический журнал. - М.: Наука, 2004. - Том25, N2. - С. 27-33. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2004/25/2). - ISSN 0205-9592
ГРНТИ : 15.81.25
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Рефлексія
життєвий вибір
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Мандрівець -2003г.,N 5
Интересные статьи :
Лабащук М. Уява та фантазія у мовленнєвій діяльності суб’єкта/ М. Лабащук (стр.14-23)
Юзбашева Г. Рефлексія як форма самореалізації учня в начально-виховному процесі/ Г. Юзбашева (стр.60-63)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 12969
Число посетителей 687
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя