Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (48)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=Старшокласники<.>
Общее количество найденных документов : 73
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-73 
1.
81.43.21-90
С 47


    Слєпухіна, Маргарита.
    Super Pop-art Musical "Eternal Love Story" [Текст] : розробка святкового заходу для старшокласників / М. Слєпухіна // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 65-67. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--сценарії
   Викладання англійської мови в школі

фывфывфыв:
сценарії на англійській мові -- позакласні заходи -- творчість -- письменники -- композитори -- співаки -- старшокласники -- усне мовлення -- спілкування -- історія кохання -- поп-арт -- музика
Аннотация: Подано розробку позакласного заходу з англійської мови на тему: "Вічна історія кохання". Мета: розвивати вміння усного мовлення учнів відповідно до ситуації спілкування, творчі здібності учнів; поглибити знання учнів про творчість письменників, композиторів та співаків.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

2.
88.8
Г 93


    Губенко, Р. М.
    Індивідуальні особливості спрймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 77-79.
ББК 88.8
Рубрики: Сприйняття (психол.)
   Кафедра психології

фывфывфыв:
сприйняття поетичного образу -- старшокласники


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
   159.928
   І-73


   
    Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників [Текст] : методичний посібник / М. С. Гальченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини (Київ). - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 136 с. - Бібліогр. в кінці розділів ; додатки: с. 113-134. - ISBN 978-966-2633-97-9 : 104.00 грн.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--соціалізація
   Підтримка

   Інтерактивні технології

   Дитяча психологія

   Педагогічна психологія

   Соціалізація дитини

фывфывфыв:
психолого-педагогічна підтримка -- соціалізація старшокласників -- обдаровані старшокласники


Доп.точки доступа:
Гальченко, Максим Сергійович; Андросович, Ксенія Анатоліївна; Ткаченко, Лідія Іванівна; Ковальова, Оксана Анатоліївна; Найдьонова, Любов Михайлівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 5
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Найти похожие

4.
88.492
Ш 35


    Швидка, Інна.
    Аспекти зрілості. Життєві цінності [Текст] : заняття з елементами тренінгу для старшокласників / І. Швидка, О. Тимченко // Психолог. - 2016. - N 17/18. - С. 28-33.
ББК 88.492
Рубрики: Юнацький вік--зрілість--психологічні тренінги
   Практичні психологи--юнацький вік--психологічні тренінги

   Психологія--практичні психологи--юнацький вік

фывфывфыв:
старшокласники -- юнацький вік -- психологічні заняття -- психологічні тренінги -- життєві цінності -- нареченство


Доп.точки доступа:
Тимченко, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Миропольська, Наталія Євгенівна.
    Аудіальна театральна комунікація: виховний аспект [Текст] / Н. Є. Миропольська // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2023. - N 2. - С. 41-45.
Рубрики: Освіта в Україні--естетична освіта
фывфывфыв:
естетичне виховання -- старшокласники -- емпатійне поле -- аудіомедіапростір -- аудіальна театральна комунікація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

6.
БШС1/2012/8

    Бібліотека "Шкільного світу", Психолог. Бібліотека [Текстььь] / Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 200320122003 - .
   N 8 : Старшокласники: заняття з психології / С. Ю. Яланська. - 2012. - 128 с. - Б. ц.
ББК 88.8
Рубрики: Вікова психологія--старшокласники
   Психологія особистості

фывфывфыв:
заняття з психології

Экземпляры всего: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

7.
74.205
Х 94


    Хромова, Оксана Леонідівна.
    Батьківські збори: 10-11 класи [Текст] / О. Л. Хромова // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2012. - N 12. - С. 4-110.
ББК 74.205
Рубрики: Батьківські збори
   Сім’я і школа

   Класний керівник--робота з батьками

   Насильство в сім’ї

фывфывфыв:
Анкета для батьків -- старшокласники -- вибір професії


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

8.


    Васьківська, Галина.
    Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.8
Рубрики: Тестування--оцінювання--старшокласники
   Людинознавство--курс за вибором--тестування

фывфывфыв:
тести -- педагогічні тести -- тестові завдання -- оцінювання -- людинознавство -- старшокласники -- система знань про людину
Аннотация: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
фывфыв: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Экземпляры всего: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Найти похожие

10.
158.9(075.3)
К 90


    Кулагина, Ирина Юрьевна.
    Возрастная психология: Развитие ребенка от рождения до 17 лет [Текст] / И. Ю. Кулагина ; Университет Российской академии образования. - 5-е изд. - М. : УРАО, 1999. - 177 с. : ил. - Библиогр.: с. 172. - ISBN 5-204-00205-7 : 3.40 грн.
ГРНТИ
ББК 88.834я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Вікова психологія
   Психічний розвиток дитини

   Інтелектуальний розвиток дитини

   Младенчество--психология

   Дошкільний вік--психологія

   Готовність до школи

   Молодші школярі--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Юнацтво--психологія

фывфывфыв:
Перехідний вік -- Старшокласники -- криза 1 року -- криза 3 років -- криза 7 років


Доп.точки доступа:
Университет Российской академии образования
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

11.
74.200.511
Щ 92


    Щорс, В. В.
    Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників [Текст] / В. В. Щорс // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 34-47. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.200.511
Рубрики: Гуманістичне виховання--старшокласники
   Волонтерська робота

   Тренінги психологічні--старшокласники--волонтерство

фывфывфыв:
гуманізація -- гуманізм -- волонтерство -- волонтер
Аннотация: У статті представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
158.9
Г 74


   
    Готовність учня до профільного навчання [Текст] / за заг. ред. С. Д. Максименка, О. Главник; упоряд. В. В. Рибалка. - К. : Мікрос-СВС, 2003. - 107 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-5-Х : 6.02 грн.
Есть автограф: Рибалка, Валентин Васильович
ГРНТИ
ББК 88.8 + 74.200.52
РУБ 158.9
Рубрики: Профільне навчання
   Старшокласники

   Готовність до навчання



Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович; Главник, О.; Рибалка, Валентин Васильович
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

13.
81.43.21-9
М 11


    Мічуріна, Т. В.
    Дебати як форма інтерактивного вивчення англійської мови старшокласниками [Текст] / Т. В. Мічуріна // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 22/23. - С. 6-10. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 81.43.21-9
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
   Інтерактивне навчання

фывфывфыв:
дебати -- старшокласники -- вправи -- ігри
Аннотация: Розповідається про використання дебатів на уроках англійської мови. Дебати є не лише популярною формою позаурочної роботи із зацікавленими учнями, які мають достатньо високий рівень знань з англійської мови, а й невід'ємною складовою уроку англійської мови в групах із різним рівнем знань і здібностей.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

14.


    Чечулина, К. С.
    Диагностика и коррекция застенчивости учащихся старших классов / К. С. Чечулина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-40. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8 + 88.37
Рубрики: Сором’язливість--діагностика--старшокласники
   Діагностика сором’язливості--старшокласники

фывфывфыв:
сором’язливість -- корекція -- діагностика -- старшокласники -- психолого-педагогічна корекція -- психодіагностична методика
Аннотация: В статье обсуждаются вопрсы, связанные с разработкой программы коррекции ситуативной и личностной застенчивости учащихся старших классов в условиях специально организованого обучения (тренинга).
У статті обговорюються питання, пов'язані з розробкою програми корекції ситуативної та особистісної сором'язливості учнів старших класів в умовах спеціально організованого навчання (тренінгу).


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
159.9-053.6
П 58


    Попова, Ольга.
    Життя - найвища цінність людини [Текст] : тренінгове заняття для старшокласників / О. Попова // Психолог. - 2017. - N 9/10. - С. 17-22.
УДК
Рубрики: Психологія--тренінги--старшокласники
фывфывфыв:
тренінг з психології для старшокласників


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
88.4
Б 53


    Бессонова, Т. И.
    К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления [Текст] / Т. И. Бессонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 1-8
ББК 88.4 + 74.202
Рубрики: профільне навчання--старшокласники
   Прикладна психологія

фывфывфыв:
гуманітарне психологічне профільне спрямування навчання -- базисні психологічні курси -- елективні психологічні курси


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
88.840
К 88


    Кудлай, Ірина.
    Крок до успіху [Текст] = профорієнтаційне заняття, 11-й клас / І. Кудлай // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 23-27.
ББК 88.840
Рубрики: Практичні психологи--юнацький вік--профорієнтаційна робота
фывфывфыв:
старшокласники -- профорієнтаційне заняття -- 11 клас -- практичний психолог освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Хмельницька, Лариса.
    Літня школа запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 65-69 : рис., табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.6
Рубрики: Профільне навчання--старшокласники
фывфывфыв:
допрофільна підготовка -- профільне навчання -- соціалізація особистості -- Літня школа
Аннотация: У статті висвітлено досвід роботи навчального закладу щодо впровадження в освітньому окрузі організаційної моделі освіти старшокласників - Літньої школи як системи, що сприяє самовизначенню учнів 7-9-х класів у виборі ними напряму допрофільної підготовки, профільного навчання та є запорукою успішної соціалізації особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.


    Вартанова, И. И.
    Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника
   Вікова психологія--старшокласники

фывфывфыв:
мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників
Аннотация: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
88.374
О-21


    Обозова, Ольга.
    Мій шлях до успіху [Текст] : заняття з елементами тренінгу / О. Обозова // Психолог. - 2016. - N 17/18. - С. 23-27.
ББК 88.374
Рубрики: Юнацький вік--успіх в житті--психологічні тренінги
   Практичні психологи--юнацький вік--психологічні тренінги

   Психологія--практичні психологи--юнацький вік

фывфывфыв:
старшокласники -- досягнення успіху -- стилі спілкування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-73 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 41194
Число посетителей 1023
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя