Поисковый запрос: <.>K=ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ<.> |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина)/Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. - 2004
|
>2.
| Капрова А. Г. Технология обучения восприятию города инвалидов по зрению/А. Г. Капрова // Педагогические технологии. -М.:НИИ школьных технологий, 2006,N N1.-С.80-83
|
>3.
| Московкин Л. В. Педагогические технологии в обучении русскому языку как иностранному/Л. В. Московкин, А. Н. Щукин // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2008,N N1.-С.44-48
|
>4.
| Ситченко А. Л. Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури/А. Л. Ситченко. - 2005
|
>5.
| Янкович О.І. Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957-2005)/О.І. Янкович. - 2009
|
>6.
| Покась В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти/В. Покась // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 4.-С.68-77
|
>7.
| Сизова О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня/О. Ф. Сизова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 2.-С.55-57.
|
>8.
| Линовицька О. В. Основні функції освіти/О. В. Линовицька // Мультиверсум. Філософський альманах. -К.:Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2011,N N 8.-С.222-235
|
>9.
| Бібліотека Шкільного світу. N 7. - 2012Бібліотека Шкільного світу - 2012г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>10.
| Зламанюк Л. Розвивати інноваційний потенціал учня/Л. Зламанюк // Біологія і хімія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 4.-С.22-26.
|
>11.
| Карабаєва І. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу/І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 2.-С.33-38.
|
>12.
| Стецик С. Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі/С. Стецик // Фізика та астрономія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 1.-С.5-10.
|
>13.
| Борисенко В. Проблемні завдання на уроках української мови/В. Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.17-22
|
>14.
| Голуб Ніна Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови)/Ніна Голуб // Українська мова і література в школі, 2013,N № 3.-С.2-6
|
>15.
| Про урок у технології "перевернуте" навчання - ідея проста і сучасна/уклад. І. С. Маркова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 9.-С.Актуальні діалоги. - № 9. - С.1-6.
|
>16.
| Познанська Н. Ф. Активізація пізнавальної діяльності учнів/Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 7/8.-С.10-17.
|
>17.
| Стецик С. Освітні технології як чинник індивідуалізації навчальної діяльності учнів/С. Стецик // Фізика та астрономія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2014,N N 2.-С.17-24.
|
>18.
| Набока О. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів/О. Набока, С. Чайченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 3.-С.11-14
|
>19.
| Матат Д. Нові технології: веб-квест/Д. Матат // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2014,N N 23 червня.-С.10.
|
>20.
| Мариновська О. Інтегроване навчання/О. Мариновська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.32-36
|
|
|