Поисковый запрос: <.>K=ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ<.> |
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Реструктуризация детских домов: проблемы и перспективы // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 3.-С.5-44
|
>2.
| Гриценко В. В. Ценностные ориентации и склонность к девиантному поведению (на примере этнических мигрантов и коренных жителей Саратовской области)/В. В. Гриценко, Т. Н. Смотрова // Психологический журнал. -М.:Наука, 2005. т.Том26,N N6.-С.44-58
|
>3.
| Толстых Т.И. Становление социальной зрелости учащихся юношеского возраста в условиях проектной деятельности/Т.И. Толстых // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2004,N N4.-С.22-30
|
>4.
| Удич О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань/О. Удич // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 11.-С.26-31
|
>5.
| Подольский Д. А. К проблеме исследования ценностных ориентаций подростков/Д. А. Подольский // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 2.-С.24-33
|
>6.
| Сучасні діти - відображення цінностей дорослого світу/[Т. О. Піроженко, С. О. Ладивір, К. В. Карасьова та ін.] ; за ред. Т. О. Піроженко. - 2014
|
>7.
| Масликова И. И. Общественное благо как ценностный ориентир современной экономики: этико-экономический анализ/И. И. Масликова // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2009,N N 4.-С.84-93.
|
>8.
| Задорожна Л. В. Засади формування просторової компетентності учнів у процесі навчання історії/Л. В. Задорожна // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2015,N N 12.-С.2-10.
|
>9.
| Колпачёв В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискуссии конца 50-х гг. ХІХ в./В. В. Колпачёв, Н. К. Маяцкая // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.104-111
|
>10.
| Шлімакова І.І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів/І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 9.-С.9-13
|
>11.
| Нікора А. О. Методичні умови для формування ціннісних орієнтацій на уроках правознавства/А. О. Нікора // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 16/18.-С.6-9.
|
>12.
| Шульга В. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів/Валентина Шульга, Ірина Сікорська // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 2.-С.94-101
|
>13.
| Петрякова О. Л. Семейный образ жизни в системе ценностей поколений/О. Л. Петрякова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 6.-С.79-86
|
>14.
| Бевз В. Ціннісні орієнтації та їх формування в учнів у процесі навчання математики/В. Бевз // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2014,N N 1.-С.2-8.
|
>15.
| Пінчук Є. А. Суб’єкти освіти та базисні освітні практики: проблеми трансформації/Є. А. Пінчук // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2010,N N 2.-С.70-76.
|
>16.
| Новосьолова В. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови/В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 2.-С.7-9.
|
>17.
| Фурман А. А. Концепція особистості в аксіологічній психології: контури сучасної евристики/Анатолій А. Фурман // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Тернопіл. нац. екон. ун-т, 2016,N № 4.-С.89–103
|
>18.
| Єжова О. Здоров’я у системі життєвих цінностей студентів/О. Єжова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.16-20.
|
>19.
| Місенг Д. В. Вплив ціннісних орієнтацій на стиль життя особистості/Д. В. Місенг. - 2020
|
>20.
| Клюєва С. Д. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/С. Д. Клюєва // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 1:ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.116-123
|
|
|