Поисковый запрос: <.>K=агресивна поведінка<.> |
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16 |
>1.
| Нечаева М. Природа агрессии/М. Нечаева // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2008,N N1.-С.73-79
|
>2.
| Дроздов О. Ю. Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки/О. Ю. Дроздов, М. А. Скок // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N2.-С.58-71
|
>3.
| Шестакова Е. Г. Личностные предпосылки агрессии/Е. Г. Шестакова, Л. Я. Дорфман // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.211-225
|
>4.
| Бакланова О. Э. Согласованность ролевых представлений/О. Э. Бакланова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 1.-С.63-74
|
>5.
| Бєляєва С. Я. Дитячі негаразди : лікуємо любов’ю/С. Я. Бєляєва // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. -К.:Шкільний світ, 2013,N N 1.-С.1-112
|
>6.
| Бєляєва С. Дитячі негаразди : лікуємо любов’ю/С. Бєляєва // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2013,N N 1.-С.2-110.
|
>7.
| Гапеенкова С. М. Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема/С. М. Гапеенкова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 4.-С.117-122
|
>8.
| Собкин В. С. Понимание учителями причин агрессивного поведения школьников/В. С. Собкин, А. С. Фомиченко // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.24-36
|
>9.
| Клименко Ю. О. Психологічні особливості розвитку часової компетентності у підлітків/Ю. О. Клименко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 11.-С.1-7.
|
>10.
| Білоус Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності/Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 2.-С.22-29.
|
>11.
| Габенко Л. Обережно: кібербулінг/Л. Габенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 23/24.-С.40-44.
|
>12.
| Березка С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку/Софія Березка // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.55–64
|
>13.
| Кучеренко Л. Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах/Лариса Кучеренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.49–50.
|
>14.
| Ілляшенко Т. Чому діти агресивні?/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.15–18.
|
>15.
| Кононко О. Дитяча агресія – насильство чи самозахист/О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 1.-С.1-13
|
>16.
| Томаржевська І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/Інна Томаржевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.40–43
|
|