Поисковый запрос: <.>K=арифметичні дії<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| Онопрієнко О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики/Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.29–32.
|
>2.
| Онопрієнко О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики/Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 9.-С.22–29.
|
>3.
| Онопрієнко О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики/Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.22–25
|
>4.
| Інтегрований навчальний день у 2 класі/Світлана Якименко [та ін.] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.37–41.
|
>5.
| Целіщева І. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач/І. Целіщева, І. Рум'янцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.27-35
|
>6.
| Скворцова С. Все по поличках розкладемо й нові почнем вивчати теми/С. Скворцова // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 7/8.-С.18-25.
|
>7.
| Шерудило М. Дидактичні картки: нові можливості відомої технології/М. Шерудило // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2020,N N 7/8.-С.9-13.
|
>8.
| Кіщук Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 12.-С.35–41
|
>9.
| Сисоєнко В. М. Застосування окремих прийомів швидких обчислень на уроках математики в 5-6 класах як засобу формування ключових математичних компетентностей/В. М. Сисоєнко // Математика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 16/18.-С.56-63.
|
>10.
| Кашуб'як І. Метод "Фішбоун"на уроках математики у початковій школі/І. Кашуб'як // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2019,N N 2.-С.81-90
|
>11.
| Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.26–30
|
>12.
| Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.43–48.
|
>13.
| Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности в арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ/С. Б. Малых [и др.] // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 5.-С.133-143
|
>14.
| Протас В. Урок математики в 2 класі НУШ/Вікторія Протас // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.52-54.
|
>15.
| Гончарук О. В. Усі дії з раціональними числами/О. В. Гончарук // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 4/5/6.-С.47-50
|
>16.
| Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.27–30.
|
>17.
| Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.21–23
|
|