Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (112)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=благополуччя<.>
Общее количество найденных документов : 66
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.
60.5
Z99


    Єлейко, М.
    Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття [Текст] / М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - N 3. - С. 138-162 . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5 + 88.5
Рубрики: самопочуття
   Тривожність

   Кафедра філософії та соціології

   Кафедра психології

фывфывфыв:
соціальне самопочуття -- суб’єктивне благополуччя -- задоволеність життям -- соціальний настрій


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
88.5
Z99


    Іванченко, Світлана.
    Проблема психологічного здоров’я у екологічному вимірі [Текст] / С. Іванченко // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2012. - N 1/2. - С. 111-118.
ББК 88.5
Рубрики: психологічне здоров’я
   екологічна психологія

   Кафедра психології

фывфывфыв:
суб’єктивне благополуччя -- промоція здоров’я -- якість життя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
15
А 43


    Актуальні проблеми психології [Текстььь] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . - ISSN 2072-4772.
   Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, вип. 15 / [редкол.: Чепелєва Н. В. та ін.]. - К., 2015 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 624 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 65.00 грн., 150.00 грн.
ББК 88я43 + 88.37я43
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Психологія особистості

   Психологія підлітка

   Психологічна допомога

   Психологія дошкільника

   Психологія студента

   Психологія поведінки підлітків

   Обдаровані діти

   Психологія сім’ї

   Підготовка майбутніх психологів

   Підготовка майбутніх вчителів

   Кафедра загальної та практичної психології

   
фывфывфыв:
структурно-генетичний підхід в психології -- життєва криза особистості -- соціальне благополуччя -- психологія жінок -- професійна діяльність психолога -- психосоматичне здоров’я -- психологічне здоров’я -- політична свідомість молоді -- толерантність вчителя -- наративна компетентність -- психологічний захист -- самоствердження особистості -- особистісна дисгармонія -- відповідальність особистості -- педагогічне спілкування -- я-концепія -- копінг-стратегії -- особистісна зрілість -- переживання кризових ситуацій -- посттравматичний стресовий розлад
Аннотация: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни , які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Карамушка, Л. М. \ред.\; Смульсон, М. Л. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

4.
88
Б 17


    Базиков, М. В.
    Конференция по психологии конфликта / М. В. Базиков, И. Е. Задорожнюк // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 161-164. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
фывфывфыв:
конфлікти -- онтологічний підхід -- професіоналізація -- цикл професіоналізації -- людський потенціал -- людський капітал -- суб’єктивне благополуччя
Аннотация: Міститься інформація про п’яту науково-практичну конференцію «Людина і світ: психологія конфлікту, невизначеності та ризику інновацій», яка відбулася 17-19 квітня 2014 р. на базі Удмуртського державного університету.


Доп.точки доступа:
Задорожнюк, И. Е.

Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
83.3(0)р
Б 32


    Бачук, Тетяна.
    Культурологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури [Текст] / Т. Бачук // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 6-9.
ББК 83.3(0)р
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   Творча особистість

   Кафедра світової літератури та історії культури

фывфывфыв:
діалогічні форми навчання -- емоційне благополуччя дитини


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

6.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн.
    Содержание:
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4
Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6
Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9
Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10
Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14
Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16
Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18
Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21
Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23
Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25
Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27
Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29
Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32
Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36
Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39
Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41
Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44
Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46
Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47
Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50
Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53
Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55
Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57
Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59
Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65
Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68
Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70
Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73
Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76
Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80
Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83
Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85
Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87
Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89
Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91
Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92
Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94
Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96
Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99
Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101
Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103
Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108
Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198
Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110
Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113
Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115
Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117
Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120
Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122
Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126
Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128
Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131
Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136
Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138
Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141
Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143
Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148
Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150
Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152
Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154
Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157
Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160
Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162
Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164
Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166
Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172
Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177
Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179
Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180
Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183
Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186
Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188
Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190
Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192
Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193
Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196
Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198
Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208
Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210
Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212
Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216
Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217
Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220
Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222
Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226
Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228
Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230
Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232
Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234
Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237
Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239
Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242
Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244
Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
ГРНТИ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Викладання німецької мови
   Викладання біології в школі

   Вчителі--імідж

   Здоровий спосіб життя--молодь

   Вчителі--майстерність вчителя

   Викладання англійської мови в школі

   Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

   Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр.
фывфывфыв:
альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя


Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

7.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Содержание:
Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5
Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13
Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17
Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21
Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25
Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30
Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35
Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40
Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44
Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48
Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52
Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57
Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61
Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67
Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70
Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74
Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78
Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81
Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85
Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89
Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94
Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98
Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103
Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107
Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113
Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118
Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123
Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127
Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131
Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137
Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141
Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146
Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152
Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156
Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160
Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164
Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170
Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176
Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180
Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184
Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188
Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192
Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196
Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199
Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206
Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211
Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
ГРНТИ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Гендерні відносини--жінки

   Психологія старшокласника

   Діти з особливими потребами

   Я-концепція--психологія особистості

   Психологія особистості

   Психологія студента

   Психологія підлітка

   Психологія молоді

   Кафедра психології



Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

8.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Содержание:
Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5
Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9
Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12
Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15
Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19
Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23
Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26
Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29
Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34
Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39
Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43
Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47
Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51
Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54
Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62
Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66
Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71
Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74
Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78
Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81
Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85
Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89
Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93
Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98
Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102
Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107
Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112
Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116
Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121
Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125
Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128
Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137
Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146
Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151
Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154
Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158
Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161
Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164
Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170
Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173
Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177
Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181
Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184
Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188
Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192
Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198
Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203
Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207
Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211
Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216
Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
ГРНТИ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Психологія молоді

   Психологія підлітка

   Психологія сім’ї

   Психологія студента

   Інтелект

   Кафедра психології



Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

9.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Содержание:
Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8
Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12
Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20
Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24
Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29
Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34
Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39
Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44
Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52
Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55
Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60
Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65
Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70
Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74
Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78
Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83
Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87
Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90
Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95
Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99
Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104
Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109
Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113
Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116
Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121
Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124
Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128
Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131
Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140
Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144
Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148
Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151
Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155
Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159
Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163
Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167
Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170
Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174
Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177
Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182
Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185
Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189
Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194
Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198
Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202
Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206
Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209
Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
ГРНТИ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Конфліктологія

   Психологія студента

   психологія молодшого школяра

   "Я-концепція"

   Аутизм дитячий

фывфывфыв:
ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я


Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

10.


    Веденеева, Г.
    "Мой интернат - мой дом" (опросник для воспитанников интерната) [Текстььь] / Г. Веденеева // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2003. - N4. - С. 47 . - ISSN 0130-0776
ГРНТИ
ББК 88р
Рубрики: емоційне благополуччя
   опитувальник

   Шкільний психолог



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
Шифр: ВШ-3/2014/11/12
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2014г. N 11/12
Содержание:
Головенкін, Володимир. Університетська система забезпечення якості / В. Головенкін. - С.15-23.
фывфыв: система забезпечення якості
Красильникова, Ганна. На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова. - С.24-35.
фывфыв: система моніторингу якості освіти
Жорнова, Олена. благополуччя здобувачів вищої освіти як об’єкт моніторингу її якості / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.36-44.
Корсак, Костянтин. Пропозиція "Української ідеї - XXI” / К. Корсак. - С.60-71.
Виткалов, Сергій. Сучасні проблеми вищої школи очима регіонального педагога / С. Виткалов. - С.85-90.
фывфыв: сучасні наукові проблеми
Ананко, Тетяна. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх навчальних закладах України / Т. Ананко. - С.91-99.
фывфыв: професійне самовизначення
Храмцовська, Наталія. Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах / Н. Храмцовська. - С.100-108.
Гогунський, Віктор. Особливості роботи в "Google Академія” / В. Гогунський, О. Колесніков. - С.109-110.
фывфыв: наукометричні бази даних
Бєлоусова Т. Вища освіта і наука : огляд періодичних видань / Бєлоусова Т. ; уклад. З. Чернобровкіна. - С.115-122.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Гордеева, Т. О.
    Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 35-45. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Студенти--навчальна мотивація
   Студенти--психологічне благополуччя

фывфывфыв:
мотивація -- навчання студентів -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- базові психологічні потреби -- потреба в автономії -- потреба в компетентності -- психологічне благополуччя -- академічні досягнення
Аннотация: Основная цель исследования состоит в выявлении средовых источников разных типов внутренней и внешней мотивации, а также их роли в психологическом благополучии студентов вузов.
Основна мета дослідження полягає у виявленні середовищних джерел різних типів внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також їх ролі в психологічному благополуччі студентів вузів.


Доп.точки доступа:
Сычев, О. А.; Осин, Е. Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
316.613.42
Д 18


    Данильченко, Тетяна Вікторівна.
    Психологія суб’єктивного соціального благополуччя [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психол.наук. Спец.19.00.05-соціальна психологія; психологія соціальної роботи / Т. В. Данильченко ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2018. - 34 с. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
   автореферати дисертацій--психологія

   Кафедра психології

фывфывфыв:
соціальне благополуччя


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

14.
Шифр: ДШУ1/2007/2
   Журнал

Директор школи. Україна [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Выходит 8 раз в год
2007г. N 2
Содержание:
Найдьонова, Л. Психологічне благополуччя людини / Л. Найдьонова. - С.10-19
Одинцов, П. Формування образу ідеального керівника / П. Одинцов, Л. Веретенников. - С.20-24
Маркс, Е. Моделювання шкільної організації / Е. Маркс. - С.25-37
Іванова, Є. Культура мови та спілкування вчителя / Є. Іванова. - С.40-43
Савусін, М. Напруженість у відносинах "педагог-обдарований учень" / М. Савусін, С. Пеняєв. - С.47-58
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: ДС-1/2010/25
   Газета

Дитячий садок [Текстььь] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Выходит дважды в месяц
2010г. N 25
Содержание:
Емоційне благополуччя як критерій якості освіти: Спецвипуск за матеріалами Всеукраїнського Дня Дошкілля. - С.2-36
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: Д199251/2020/6
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2020г. N 6
Содержание:
Кабанцева, Анастасія. Психологічне благополуччя дітей та дорослих, або Як відновитися після тривалих "вихідних” / А. Кабанцева. - С.3-6.
Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19) : затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря від 21.05.2020 № 25. - С.7-8.
Обережно: бджоли! / підгот. Є. Педченко. - С.9.
Тарасун, Валентина. Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога / В. Тарасун. - С.10-15.
Либа, Олександра. Кольорове літо : тематичний тиждень для дітей усіх вікових груп / О. Либа. - С.16-19.
Ганчо, Олена. Педагогічна діагностика фізичного розвитку і здоров’я дітей за методикою М. Єфименка : досвід упровадження / О. Ганчо, Ю. Ковальчук, І. Романюк. - С.20-25.
Авторському педагогічному Центру Миколи Єфименко - 30 років!. - С.26-27.
Дарій, Лідія. До душі малятам із м’ячиком грати : заняття з фізкультури для дітей старшої групи (за методикою М. Єфименка) / Л. Дарій. - С.28-29.
Лейко, Оксана. Як маленька Краплинка шукала маму-хмаринку : заняття-дослідження для дітей раннього віку / О. Лейко. - С.30-31.
Мержиєвська, Валентина. Спільне читання, або Як говорити з дітьми на складні теми / В. Мержиєвська. - С.34-36.
Дерда, Світлана. Як ми коронавірус прогнали : розвага просто неба для дітей середньої групи / С. Дерда, І. Дубровіна. - С.37-39.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
88.4
Е 60


    Емельянова, Т. П.
    Образ будущего благосостояния в обыденном сознании россиян / Т. П. Емельянова, Т. В. Дробышева // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 5. - С. 16-32. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.4 + 88.59
Рубрики: Економічна психологія--економічне благополуччя нації
фывфывфыв:
економічна психологія -- економічне благополуччя нації -- образ майбутнього благополуччя -- соціально-психологічний аналіз -- ціннісні орієнтації суспільства -- умови соціальних змін
Аннотация: Досліджується динаміка у конструюванні образу майбутнього благополуччя в умовах соціальних змін (Російська Федерація).


Доп.точки доступа:
Дробышева, Т.В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
74.1
Е 60


   
    Емоційне благополуччя як критерій якості освіти: Спецвипуск за матеріалами Всеукраїнського Дня Дошкілля [Текстььь] // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2010. - N 25. - С. 2-36
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкільне виховання

   Якість освіти

   емоційне благополуччя

   Кафедра дошкільної освіти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
88.4
Ж 81


    Жорнова, О. І.
    Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? [Текст] / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 1-6.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія вищої школи--викладачі
   Психологія вищої школи--здоров’я студентів

   Психологія вищої школи--психологічні дослідження

фывфывфыв:
компетентність викладачів -- благополуччя студентів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
88.5
Ж 81


    Жорнова, О. І.
    Соціально-психологічні ефекти вищої освіти в загальній поліфонії благополуччя українців [Текст] / О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 49-53.
ББК 88.5
Рубрики: Вища освіта--психологічні проблеми
фывфывфыв:
здоров’я людини -- благополуччя -- реформування вищої освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 43736
Число посетителей 1229
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя