Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=взаємодопомога<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галанина В.
Заглавие : Организация взаимопомощи в младшем школьном возрасте
Место публикации : Воспитание школьников: Теоретический и научно-методический журнал/ Министерство образования Российской Федерации. - М.: Школьная пресса, 2003. - N7. - С. 40-44. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2003/7). - ISSN 0130-0776
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: педагогічна психологія
психологія молодшого школяра
взаємодопомога
поведінка вербальна
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коряченко Л.
Заглавие : Друг – твоє дзеркало : (година спілкування у вигляді усного журналу)
Место публикации : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 4. - С. 46–49. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/4). - ISSN 0131-5358
Примечания : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.3.015.31:17](477)
Предметные рубрики: Початкова школа-- виховання-- духовно-моральне виховання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): моральне виховання--година спілкування--сценарій години спілкування--година спілкування у вигляді усного журналу--усний журнал--товаришування--культура поведінки--взаємодопомога
Аннотация: У статті представлено сценарій години спілкування на тему: "Друг – твоє дзеркало" для учнів початкової школи. Мета: розширити й поглибити поняття дружби і товаришування; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; вміння бачити хиби у своїй поведінці й випраляти їх.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202.242/З-90
Автор(ы) : Артамонова Г. О., Савчук І. В., Семикіна О. Д., Федорова О. А.
Заглавие : Зростаємо громадянами України. Права дитини : розробки уроків варіативного курсу, 1-й клас
Место публикации : Початкове навчання та виховання: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 3. - С. 33-39. (Шифр ПНВ/2017/3)
ББК : 74.202.242
Предметные рубрики: Початкова школа-- виховання почуття дружби
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): права дитини--уроки варіативного курсу--товаришування--дружба--взаємодопомога--взаємопідтримка
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шалда, Наталія
Заглавие : Нумо дружно жити і добро творити! : заняття для дітей старшої групи
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2024. - N 3. - С. 22-25. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2024/3). - ISSN 0321-1401
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- моральне виховання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток мовлення--моральне виховання дошкільників--налагодження взаємодії--взаємопідтримка--взаємодопомога--родинні стосунки
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мірошник Л. А., Казачинська І. М.
Заглавие : Доброта і дружба – подарунок долі : психолого-логопедичне заняття для учнів 3–5-х класів
Место публикации : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 9. - С. 17–18. (Шифр ДзОП-1/2018/9)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток мовлення--збагачення словникового запасу--взаємодопомога
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 6. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :264 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії України в школі
Викладання історії в школі-- дидактичні матеріали-- ігри
Викладання іноземної мови
Викладання української мови-- орфографія
Викладання англійської мови-- аудіювання
Соціальна педагогіка
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Насильство в сім’ї-- соціальна робота
Конфлікти-- сімейні
Девіантна поведінка дітей
студентська молодь
молодіжні організації і рухи України
Обдаровані діти
Тренінг соціально-психологічний
моральний розвиток-- особистість
професійна діяльність вчителя
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Сумщина-- топоніміка
Чернігівщина-- географія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неформальні об’єднання--страх смерті
Содержание : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 902.7(4Укр)/С 30
Автор(ы) : Семеног, Олена Миколаївна
Заглавие : Мовне родинознавство (виховний потенціал лінгвокультури рідного краю) : Навч. посіб.
Выходные данные : К.; Глухів: РВВ ГДПУ, 2003
Колич.характеристики :108 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Глухівський державний педагогічний університет
Примечания : Використ. л-ра: с. 104-105
ISBN, Цена 966-7763-41-2: 3.50 грн.
ГРНТИ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр) + 81.411.1
Предметные рубрики: Лінгвокультура-- рідний край
Родина-- назва
Громада-- побратимство-- взаємодопомога
Етикет-- мовленнєвий
Педагогіка-- родинна
Родинне виховання
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 902.7(4Укр)(075.3/П 56-215682
Автор(ы) : Пономарьов, Анатолій Петрович
Заглавие : Етнічність та етнічна історія України : Курс лекцій: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Либідь, 1996
Колич.характеристики :272 с.: іл.
ISBN, Цена 5-325-00615-0: 7.85 грн.
ББК : 63.52(4Укр)я73
Предметные рубрики: етнографія України
Русь-- походження назви
Історія України-- походження назви
Звичаї і обряди --УКРАЇНА
Содержание : Етнографія слов’яно-української смтародавності ; Етнографія давньоруських племен ; Етнічна історія національного складу населення ; Історія етнічності національних культур ; Етнічність українців. Історія імені народу ; Культура соціально-побутових відносин ; Система традиційних відносин ; Традиційна взаємодопомога ; Побратимство та кумівство ; Традиційні норми поведінки і дозвілля ; Звичаєві норми спілкування й дозвілля ; Осередки громадського дозвілля ; Колективні громадські трапези ; Традиції народної матеріальної культури ; Матеріальна культура в системі звичаїв та обрядів
Экземпляры : всего 1: Ч.З.№2(19), фб(1), ав(2), аб(2)
Свободны : Ч.З.№2(19), фб(1), ав(2), аб(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.011/Л 77
Автор(ы) : Лопатіна, Олександра Олександрівна, Скребцова, Марія Володимирівна
Заглавие : 50 уроків про чесноти для занять із дітьми дошкільного й молодшого шкільного віку : [навчальний посібник]
Выходные данные : Х.: Основа, 2008
Колич.характеристики :240 с.: іл
Серия: Етика
Разночтения заглавия :Загл. обл.: П’ятдесят уроків про чесноти для занять із дітьми дошкільного й молодшого шкільного віку
ISBN, Цена 978-966-495-088-3: 21.00 грн.
ББК : 74.200.51
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- морально-етичне виховання
Позакласна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бережливість--вдячність--природа--безкорисливість--доброта (уроки-бесіди)--ввічливість--взаємодопомога--віра у бога--вірність--гордість--щиросердність--дружба--дружелюбність--гостинність--жертовність--турботливість--єдність--краса душі--лагідність--любов--любов до тварин--любов до мами--любов до батьківщини--допитливість--майстерність--милосердя--мудрість--ніжність--відповідальність--чуйність--прекрасне--правдивість--скромність--служіння людям--співчуття--прагнення до світла--прагнення досконалості--доля--щастя--працелюбність--повага--розум--бачення хорошого--забобони--пробачення--співробітність--наполегливість--хоробрість--чуйність--щедрість
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лещенков К. Н.
Заглавие : Кооперация или экстремизм: гражданственность как фактор самоорганизации
Место публикации : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 200-211. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примечания : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 60 + 88.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія
Суспільство
Аннотация: Процеси соціальної самоорганізації в даній статті розглядаються з позиції вибору людей між кооперацією та екстремізмом. В цьому виборі громадянськості відводиться центральне смислове місце. Оцінка громадянськості і її профілю базувалася на структурному методі, який дозволив виділити та обгрунтувати наявність саморганізовуваних груп у суспільстві. Результати аналізу даних емпіричного дослідження наочно відображають вибори зроблені нашими сучасниками.
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2018г.,N 9
Интересные статьи :
Фісун Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору/ Т. В. Фісун (стр.2–6) фывфыв: діти з порушеннями зору,методи навчання,фізкультхвилинки
Жаботинський П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою/ П. М. Жаботинський (стр.7–12) фывфыв: учні-логопати,лікувальна фізкультура
Степанчук О. І. Пошиття спідниці з клинів/ О. І. Степанчук (стр.13–16) фывфыв: уроки трудового навчання,учні з легкою розумовою відсталістю,комбіновані уроки
Мірошник Л. А. Доброта і дружба – подарунок долі/ Л. А. Мірошник, І. М. Казачинська (стр.17–18.) фывфыв: розвиток мовлення,збагачення словникового запасу,взаємодопомога
Кропива О. І. Овочі/ О. І. Кропива (стр.19–21) фывфыв: психогімнастика,зорове навантаження
Козачук О. Р. Галявина страху/ О. Р. Козачук (стр.22–23) фывфыв: емоційні стани,профілактика фобій,виховання оптимізму
Вербівська Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями/ Л. М. Вербівська (стр.24–25) фывфыв: уроки алгебри,діти із затримкою психічного розвитку
Поліщук К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю/ К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко (стр.26–31) фывфыв: розвиток особистості дитини,корекція мовлення,розвиток творчої діяльності
Интересные статьи :
Найти похожие


 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 56297
Число посетителей 1421
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя