Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=візуальне програмування<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/Г 54
Автор(ы) : Глинський Я. М., Ряжська В. А.
Заглавие : Сім способів програмування у середовищі VBA
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2012. - N 6. - С. 21-25. (Шифр КШС-2/2012/6)
ББК : 22.183.4р10
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- програмування
Програмування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): процедурне програмування--візуальне програмування--об’єктне програмування
Аннотация: У статті на базі двох парадигм програмування: процедурного і об’єктно-орієнтованого - розглядається сім способів створення програм у середовищі Visual Basic for Applications (VBA) з дотриманням структурного і модульного стилів програмування.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/Г 54
Автор(ы) : Глинський, Ярослав Миколайович, Ряжська, Вікторія Анатоліївна
Заглавие : Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2015. - N 3. - С. 3-7. (Шифр КШС-2/2015/3)
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 22.183.4р10 + 22.183.4р30
Предметные рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ-- неперервність і наступність в навчанні
Викладання інформатики в школі-- неперервність і наступність в навчанні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчання інформатики--неперервність і наступність навчання--інформаційно-алгоритмічний підхід--моделювання--алгоритмізація--об’єктно-орієнтоване проектування і програмування--візуальне програмування--різнорівневе навчання--вирівнювальне навчання
Аннотация: Мета статті - обгрунтувати і популяризувати підхід до навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах, який гнучно використовує переваги інформаційно-технологічного і математично-алгоритмічного підходів і названий як інформаційно-алгоритмічний підхід.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/Б 81
Автор(ы) : Бондар Я. С.
Заглавие : Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2017. - N 1. - С. 8-15. (Шифр КШС-2/2017/1)
ББК : 22.183.4р10
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- програмування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): візуальне програмування--об’єктивно-орієнтоване програмування
Аннотация: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 37.016:004/М 14
Автор(ы) : Майборода, Олена Олексіївна
Заглавие : Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2018. - N 6. - С. 38-43. (Шифр КШС-2/2018/6)
УДК : 37.016:004
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- програмування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальне відео--навчальний проет--циклічний алгоритм--обчислення суми--інтерфейс проекту--ефективність уроку--візуальне програмування--lazarus--camstudio
Аннотация: У статті розглядаються особливості втілення базових алгоритмічних конструкцій у середовищі Lazarus при вивченні розділу "Основи алгоритмізації та програмування" учнями 8-11 класів.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 373.5:004/Г 54
Автор(ы) : Глинський, Ярослав Миколайович, Лапінський, Віталій Васильович, Ряжська, Вікторія Анатоліївна
Заглавие : VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентісно орієнтованому навчанні інформатики
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2019. - N 1. - С. 42-50. (Шифр КШС-2/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: 18 назв
УДК : 373.5:004
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- інформатичні компетентності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформатична компетентність--алгоритмізація--об’єктно-орієнтоване програмування--візуальне програмування--профільне програмування--компетентнісні підходи
Аннотация: У статті подано результати аналізу досвіду навчання інформатики, зокрема - навчання кодування алгоритмів різними мовами програмування і в різних середовищах програмування. Привертається увага до мови Visual Basic, зокрема, Visual Basic for Applications (VBA), і демонстрування її ефективноговикористання для розв’язування типових навчальних і практичних задач.
Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 8549
Число посетителей 501
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя