Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=говоріння<.>
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Єфімчук К. І.
Заглавие : Цикл уроків за темою "здоров’я'я" для 7 класу за підручником А. Несвіт
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 1. - С. Метод. банк. - Внесок 56. - С. 20-1-20-8. (Шифр А491234/2011/1)
ББК : 81.43.21
Предметные рубрики: Уроки англійської мови
Аннотация: У статті викладено цикл із дев'яти уроків за тематикою "здоров’я", які розвивають мовні та мовленнєві навички, а також різні види пам'яті та виховують свідоме ставлення учнів до свого здоров’я.
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Англійська мова та література -2013г.,N 5
Интересные статьи :
Торяник Л. Б. ЗНО з англійської мови у 2010-2013 рр.: жодних кардинальних знін немає/ Л. Б. Торяник (стр.2-8.)
Мороз І. М. Форми організації самостійної роботи учнів на уроках англійської мови/ І. М. Мороз (стр.9-15)
Діденко Л. В. Our planet is in danger, let's save it/ Л. В. Діденко, С. В. Овчиннікова, С. В. Гогітва (стр.16-18)
Андрєєва С. І. Schools. My first memory/ С. І. Андрєєва (стр.19-21.)
Козачок О. С. Спорт у нашому житті. Олімпійські ігри/ О. С. Козачок (стр.22-24.)
Гладій О. І. Diseases and treatment/ О. І. Гладій (стр.25-27.)
Маслова Н. І. Higher education in Russia and Ukraine/ Н. І. Маслова (стр.28-32)
Чижик Г. І. London's places of interest/ Г. І. Чижик (стр.33-36.)
Насєдкіна О. О. Завдання з теми "Спорт"/ О. О. Насєдкіна (стр.37-39.)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Англійська мова та література -2013г.,N 6
Интересные статьи :
Сергіюк Н. О. Диференційований підхід у викладанні англійської мови/ Н. О. Сергіюк (стр.2-4)
Костюкевич О. В. Інтерактивні методи - важливі складники особистісно зорієнтованого навчання/ О. В. Костюкевич (стр.5-6.)
Турабаровська М. В. Розвиток пізнавального інтересу учнів на основі використання методів активного навчання/ М. В. Турабаровська (стр.7-8)
Тимофєєва Н. О. We are Ukrainians! The way to Independence of Ukraine/ Н. О. Тимофєєва, А. В. Ткаченко (стр.9-13.)
Чижик Г. І. Holidays. Presents/ Г. І. Чижик (стр.14-16.)
Рижкова О. М. Music is love, music is life/ О. М. Рижкова (стр.17-18.)
Тимошенко В. М. Environment Protection. Endangered Animals/ В. М. Тимошенко, В. С. Лапченко (стр.19-22.)
Кузіна С. І. Brain-ring "Do you know Great Britain?"/ С. І. Кузіна (стр.23-27.)
Ляшенко Т. Т. Trip to London in Search of Flint's Treasures/ Т. Т. Ляшенко (стр.28-30.)
Петренко Я. С. American Country Studies: Youth in the USA/ Я. С. Петренко (стр.31-32.)
Насєдкіна О. О. Завдання з теми "Музика" для перевірки мовленнєвої компетенції учнів 9-11 класів (читання, говоріння)/ О. О. Насєдкіна (стр.33-37.)
Богачова І. В. Конкурс-вікторина "Animals' world"/ І. В. Богачова (стр.38-39)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Басай Н.
Заглавие : "Deutsch" - новий навчально-методичний комплект для першого класу загальноосвітніх навчальних закладів
Место публикации : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 30-33. (Шифр ІМВСШ-1/2012/1)
ББК : 81.43.24-90
Предметные рубрики: Німецька мова-- початкова школа-- навчально-методичні комплекти
Німецька мова-- початкова школа-- уроки
Початкова школа-- уроки іноземної мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки німецької мови --початкова школа--навчально-методичні комплекти--говоріння--читання--письмо--аудіювання
Аннотация: У статті розповідається про навчально-методичний комплект з німецької мови, призначений для учнів, які розпочинають вивчати німецьку мову з 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів та подано розробки уроків.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бліщ Н. Г.
Заглавие : Rainforest destruction. Animals in danger. Form 6
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 16/18. - С. 31-32. (Шифр А491234/2011/16/18)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Уроки англійської мови в 6 класі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): знищення лісу--тропічний ліс--тварини--тварини в небезпеці--слухання--читання--говоріння--писання
Аннотация: Подано розробку уроку з англійської мови на тему:"Знищення тропічного лісу. Тварини в небезпеці" для учнів 6 класу.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 159.946.3:159.91/Б 79
Автор(ы) : Болтівець С.
Заглавие : Психофізіологія мовчання, говоріння і співу в регуляції навчання учнів
Место публикации : Психологія і сусп-во: укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис/ Тернопіл. нац. екон. ун-т . - Тернопіль: Тернопіл. нац. екон. ун-т, 2016. - № 4. - С. 104–120. - ISSN 18102131 (Шифр П3/2016/4). - ISSN 18102131
Примечания : Бібліогр.: 21 назва.
УДК : 159.946.3:159.91 + 37.015.3(477)
Предметные рубрики: Психофізіологія-- моторні функції
Психологія навчання-- безстресове навчання
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--варіабельність ритмів головного мозку--психофізіологічні ефекти--психофізіологічні стани--медико-психологічні обстеження--музикотерапевтична педагогіка--безстресове навчання--обзоровчий спів--піснезнайка
Аннотация: У роботі висвітлені взаємозалежності навчання і здоров’я учнів та аргументоване їх утілення в медично-педагогічному проекті "Гармонія інтелекту та здоров’я", який містить інноваційну методику корекційно-оздоровчого безстресового навчання Н. М. Яновської – музикотерапевтичну педагогіку, образно названу для суб’єктної самареалізації учнів у ній "Піснезнайкою". Йдеться про новий підхід до навчання: матеріал подається у вигляді пісень, текст яких, крім знань, містить у собі виховні моменти. Музика використовується з позицій музикотерапії, стимулює інтелектуальну діяльність і позитивно впливає на здоров'я слухачів, а яскраві ілюстрації допомагають краще та швидше зрозуміти матеріал.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 6. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :264 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії України в школі
Викладання історії в школі-- дидактичні матеріали-- ігри
Викладання іноземної мови
Викладання української мови-- орфографія
Викладання англійської мови-- аудіювання
Соціальна педагогіка
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Насильство в сім’ї-- соціальна робота
Конфлікти-- сімейні
Девіантна поведінка дітей
студентська молодь
молодіжні організації і рухи України
Обдаровані діти
Тренінг соціально-психологічний
моральний розвиток-- особистість
професійна діяльність вчителя
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Сумщина-- топоніміка
Чернігівщина-- географія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неформальні об’єднання--страх смерті
Содержание : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :294 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географич. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Содержание : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/Г 12
Автор(ы) : Гаврілова С. В.
Заглавие : Water in our life (lesson-conference). Level intermediate
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 27. - С. 9-14. (Шифр А491234/2011/27)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- нестандартні уроки
Англійська мова-- методика викладання-- урок-конференція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): англійська мова--нестандартні уроки--урок-конференція--вода--читання--говоріння--робота в групах--слухання
Аннотация: Подано розробку уроку-конференції з англійської мови на тему: "Вода в нашому житті".
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/Г 12
Автор(ы) : Гаврілова С. В.
Заглавие : Урок - ділова гра "Choosing a profession". 11 клас
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 2. - С. 4-8. (Шифр А491234/2011/2)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- уроки англійської мови
Аннотация: У статті подано розробку уроку - ділової гри з англійської мови на тему: "Вибір професії".
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/Г 20
Автор(ы) : Гарбарець В. М.
Заглавие : Food
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 2. - С. 15-16. (Шифр А491234/2011/2)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Уроки англійської мови
Аннотация: У статті подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Їжа".
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/Г 52
Автор(ы) : Гладій О. І.
Заглавие : New Year's Party : (1-3 forms)
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 33. - С. 38-39. (Шифр А491234/2014/33)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Уроки англійської мови-- початкові класи
Аннотация: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з англійської мови для 1-3 класів по темі: "Новорічний вечір".
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/Г 70
Автор(ы) : Гороховська Н. І.
Заглавие : Урок-тренінг "Ukraine. Great Britain. The United States Of America". Level A2 pre-intermediate
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 27. - С. 32-36. (Шифр А491234/2011/27)
Примечания : Бібліогр.: 2 назви.
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Англійська мова-- методика викладання-- нестандартні уроки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): англійська мова--урок-тренінг--нестандартні уроки--країнознавство--говоріння
Аннотация: Подано нестандартний урок з англійської мови на тему: "Україна. Велика Британія. Сполучені Штати Америки".
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гречана Н. М.
Заглавие : Things comparison
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2011. - № 16/18. - С. 29-30. (Шифр А491234/2011/16/18)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Уроки англійської мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): подібні речі--говоріння--писання
Аннотация: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Подібні речі".
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гут Н.
Заглавие : Дієслова говоріння в авторських ремарках роману Григорія Тютюнника "Вир"
Место публикации : Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - К.: Редакція журналу "Дивослово", 2007. - N6. - С. 39-42 (Шифр ДС1/2007/6)
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гут Н.
Заглавие : Дієслова говоріння в авторських ремарках роману Григорія Тютюнника "Вир"
Место публикации : Урок української: Науково-публіцистичний журнал. - К.: Редакція журналу "Урок української", 2008. - N5/6. - С. 29-30 (Шифр УУ-1/2008/5/6)
Предметные рубрики: Українська література-- 20 ст.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21-90/Д 31
Автор(ы) : Дем’яненко Л. Ю.
Заглавие : Цікаві розваги : (level: pre-intermediate)
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 28/29. - С. 19-20. (Шифр А491234/2014/28/29)
ББК : 81.43.21-90
Предметные рубрики: Уроки англійської мови
Аннотация: Розробка уроку англійської мови, мета якого: тренувати учнів у вживанні вивчених лексичних одиниць з теми, вдосконалювати навички аудіювання, читання, говоріння, вчити спілкуватись в групі, виховувати ввічливе ставлення до інших.
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2007г.,N 6
Интересные статьи :
Онкович Г. Медіа-педагогіка і медіа-освіта: поширення у світі/ Г. Онкович (стр.2-5)
Юзюк В. Громадянське виховання на уроках рідної мови у 9 класі/ В. Юзюк (стр.5-8)
Ковальчук О. Натовп на арені історії: актуалізація сили у практиках повсякдення (На матеріалі творів Володимира Винниченка)/ О. Ковальчук (стр.9-12)
Ведмідь І. Три життєві уроки "Солодкої Дарусі" (Спроба акцентувати деякі проблеми роману Марії Матіос)/ І. Ведмідь (стр.12-15)
Радзієвський В. "Місячна соната" Бетховена як виражальний засіб у романі Багряного "Сад Гетсиманський"/ В. Радзієвський (стр.15-21)
Бойко Л. Життя і творчість Івана Багряного (Тести. Запитання й завдання)/ Л. Бойко (стр.21-23)
Гут Н. Дієслова говоріння в авторських ремарках роману Григорія Тютюнника "Вир"/ Н. Гут (стр.39-42)
Захарчук І. Досвід війни у художній свідомості шістдесятників/ І. Захарчук (стр.42-48)
Ковалець Л. Леонід Білецький про Федьковича/ Л. Ковалець (стр.49-50)
Білецький Л. Осип Федькович/ Л. Білецький (стр.51-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.43.21/Д 64
Автор(ы) : Доленко В. П.
Заглавие : School. School subjects. British school : (Level: Elementary, Pre-Intermediate)
Место публикации : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 22/23. - С. 54-57. (Шифр А491234/2014/22/23)
ББК : 81.43.21
Предметные рубрики: Англійська мова-- методика викладання-- уроки
Аннотация: Урок на тему "Школа. Шкільні предмети. Британська школа".
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.411.1-90/Д 67
Автор(ы) : Донченко, Тамара
Заглавие : Формування виразного говоріння і читання під час вивчення синтаксису і пунктуації
Место публикации : Українська мова й література в сучасній школі: науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: "Педагогічна преса", 2013. - N 1. - С. 14-17 (Шифр УМЛСШ/2013/1)
ББК : 81.411.1-90
Предметные рубрики: Викладання української мови-- синтаксис
Виразне читання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пунктуація--виразне говоріння
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 91077
Число посетителей 1049
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя