Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (18)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (170)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=готовність<.>
Общее количество найденных документов : 306
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/П78
Заглавие : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 27
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2002
Колич.характеристики :314 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 8.36 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами/ С. О. Кубіцький. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності/ Н. В. Щубелка. Про технологізацію освіти/ Т. Г. Величко. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу/ Л. П. Мельник. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців/ О. Б. Кобзар. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Національне спрямування навчального процесу вищої школи/ П. М. Щербань. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя/ Р. І. Антонюк. Ключові пробеми інформатизації освіти/ Т. П. Дараган. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера/ Т. П. Голованова. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних/ К. Б. Левченко. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне/ О. А. Репецька. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть/ В. О. Єрмоленко. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання/ Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. Актуальність гендерного підходу в освіті/ Л. І. Міщик. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя/ О. А. Удалова. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності/ О. Ю. Удалова. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми/ Л. Л. Савич. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей/ Г. С. Тарасенко. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету)/ Н. І. Крилова, Н. М. Півень. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини/ В. В. Ягупов. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання/ В. В. Харабет. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії)/ О. П. Мітрясова. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів/ В. В. Вербицький. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту/ М. А. Кришталь. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови/ О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови/ І. О. Орлова. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови/ О. О. Кузнєцова. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів/ Н. П. Корогод. Відомча освіта та її перспективи/ Т. М. Джулай. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів/ В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ/ О. П. Кондратюк. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання/ В. М. Король. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці/ В. Є. Сорочинська. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя/ В. С. Штифурак. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді/ В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. Деякі питання формування культури здоров’я/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі/ О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів/ О. П. Бабешко. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка/ М. О. Супрун. Основные тенденции развития системы образования в Иране/ Ростами Афшин.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/К 90
Автор(ы) : Кулагина, Ирина Юрьевна, Колюцкий, Владимир Николаевич
Заглавие : Возрастная психология: Развитие человека от рождения до поздней зрелости : учеб. пособие для студ. высших спец. учеб. заведений
Выходные данные : М.: Сфера: Юрайт, 2002
Колич.характеристики :464 с
ISBN (в пер.), Цена 5-89144-162-4: 21.70 грн.
ГРНТИ : 15.31
ББК : 88.8я73
Предметные рубрики: Психика -- развитие
Личность-- процесс развития
Мотивация
Детство-- развитие
Младенчество
Детство
Готовність до школи
Дошкільники-- психологія
Игры-- воспитание детей
Шкільний вік
Подростковый возраст
Переходной возраст
Юность-- развитие
Молодость
Возрастное развитие
Зрелость-- онтогенез
Старение
Аннотация: В пособии отражен полный жинненный цикл, который проходит человек.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(8), пед.(2), ав(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(8), пед.(2), ав(2), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П 24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 1: Січень-лютий
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2003
Колич.характеристики :224 с
Цена : 13.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Наукове життя
Содержание : Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави/ В. Г. Кремень. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти/ А. Кузьмінський. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття/ Ю. Жидецький. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи/ П. Стефаненко. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів/ М. Коляда. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи/ О. Внукова. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. Музальов. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення/ П. Плотніков. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості/ Н. Володарська. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету/ С. Козей. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні/ Б. Шуневич. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності/ В. Кисільова. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України/ В. Федорченко. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні/ О. Попик. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження/ В. Робак. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій/ Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя/ Р. Михайлишин. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів/ М. Князян. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Н. Шевченко. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога/ Ж. Вірна. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді/ П. Кендзьор. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду/ Н. Жигайло. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії/ Я. Кміт.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(ы) : Бех, Іван Дмитрович
Заглавие : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 2: Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади
Выходные данные : К.: Либідь, 2003 - 2003
Колич.характеристики :344 с
Примечания : Список літ.: с. 338-340
ISBN (в пер.), Цена 966-06-0298-7: 11.20 грн.
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Содержание : ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2002
Колич.характеристики :264 с
Цена : 3.40 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Содержание : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/П 56
Автор(ы) : Поніманська, Тамара Іллівна
Заглавие : Дошкільна педагогіка : Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів
Выходные данные : К.: Академвидав, 2004
Колич.характеристики :456 с
Серия: Альма-матер
ISBN (в пер.), Цена 966-8226-19-4: 24.20 грн.
ГРНТИ : 14.23
ББК : 74.10я73
Предметные рубрики: Дитина-- дошкільний вік-- розвиток
Дошкільна освіта
Фізичне виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
Трудове виховання
Естетичне виховання
Сімейне виховання
Содержание : Загальні засади дошкільної педагогіки ; Розвиток теорії і практики дошкільної педагогіки ; Зміст і методи виховання дітей дошкільного віку ; Виховання дітей у грі ; Навчання дітей дошкільного віку ; ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, СІМ’Я, ШКОЛА ; Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей ; Підготовка дитини до навчання в школі
Экземпляры : всего 80: фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(25), аб(3), (50)
Свободны : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(25), аб(3), (50)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.1/Г 97
Автор(ы) : Гуткина, Нина Иосифовна
Заглавие : Психологическая готовность к школе . -4-е изд., перераб. и доп.
Выходные данные : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2004
Колич.характеристики :208 с.: ил.
Серия: Учебное пособие
Примечания : Библиогр.: с. 194-205
ISBN, Цена 5-94723-625-7: 16.54 грн.
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.4
Предметные рубрики: Готовність до школи
Тести психологічні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тест шкільної зрілості--тест досягнень--тест здібностей--тест успішності
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9/Г 74
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович, Главник О., Рибалка, Валентин Васильович
Заглавие : Готовність учня до профільного навчання
Выходные данные : К.: Мікрос-СВС, 2003
Колич.характеристики :107 с
Серия: Психологічний інструментарій
ISBN, Цена 966-96310-5-Х: 6.02 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.8 + 74.200.52
Предметные рубрики: Профільне навчання
Старшокласники
Готовність до навчання
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Содержание : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :254 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Содержание : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), фб(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Колич.характеристики :216 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 7.20 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географич. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна преса
Содержание : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 156/Я 76
Автор(ы) : Ярослав, Ніна Степанівна, Никоненко, Олег Петрович
Заглавие : Психологія молодшого школяра : навчально-методичний посібник
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :166 с
Примечания : Библиогр.: с. 140-144
Цена : 4.40, 5.00, 15.00, 4.40, грн.
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.37я73
Предметные рубрики: Дитяча психологія-- молодший шкільний вік
Готовність до школи
Особистість-- розвиток особистості
Тести психологічні
Кафедра загальної та практичної психології
Экземпляры : всего 96: Ч.З.№2(14), аб(86), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(14), аб(86), фб(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/В 58
Автор(ы) : Власова, Олена Іванівна
Заглавие : Педагогічна психологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Либідь, 2005
Колич.характеристики :400 с
ISBN, Цена 966-06-0369-Х: 18.20, 26.90, 28.00, 21.50, грн.
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.840я73
Предметные рубрики: Психологія навчання
Психологія навчальної діяльності
Навчальна діяльність
Форми навчання
Методи навчання
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Види навчання
програмоване навчання
Сугестопедичне навчання
Знаково-контекстне навчання
Модульне навчання
Психологія учіння
Здібності
Психологія виховання
Моральне виховання
Сімейне виховання
Характер
Перевиховання
важковиховуваність
Психологія педагогічної праці
Педагог
Педагогічне спілкування
Професійна компетентність педагога
Психологічна служба системи освіти
Психолог освіти
Готовність до школи
Психологія-- методики-- опитувальники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вибір професії - опитувальник--класифікатор професій голанда--научіння--моделі навчання--учіння
Экземпляры : всего 282: фб(1), ав(2), аб(265), пед.(1), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(2)
Свободны : фб(1), ав(2), аб(265), пед.(1), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(2)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9/З-11
Заглавие : З досвіду роботи регіональних психологічних служб системи освіти України: Вінницька, Житомирська, Миколаївська, Рівненська, Чернігівська, Чернівецька області
Выходные данные : К.: Ніка-Центр, 2004
Колич.характеристики :204 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Цена 966-521-288-5: 3.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Психологічна служба системи освіти
Практичні психологи-- робота-- планування
Психологічна служба системи освіти
Практичні психологи-- навчальний заклад
Психологічна служба системи освіти
Готовність до навчання
Готовність до школи
Девіантна поведінка дітей
Психологія суїциду
Географич. рубрики: Чернігівщина-- психологічні служби
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія уроку--розвиток уяви
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :130 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 10.70 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації/ А. А. Петренко. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві/ Ю. Беднарек. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Є. І. Коваленко. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем/ Н. І. Бєлкіна. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя/ І. О. Ковба. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві/ О. А. Осаволюк. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір/ Н. О. Падун. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки/ Ю. Г. Новгородська. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою/ С. І. Шевченко. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів/ Т. А. Овчинникова. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь/ Т. В. Андрущенко. Начальні завдання як засіб контролю/ С. О. Коваленко, В. М. Гавій. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра/ Л. О. Дубровська. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем/ Л. М. Пісоцька. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників/ І. М. Носаченко. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю/ І. А. Гриценок. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку/ С. Павлюк. Тенденції змін польської освіти/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Баленко. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда)/ О. А. Барило. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст./ Н. А. Олійник. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу/ О. М. Таран. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?)/ І. і. Киричок. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США/ М. В. Нагач. США: дослідження вимог до особистості вчителя/ Т. Г. Чувакова. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля/ Т. А. Василенко. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст./ Н. О. Ярмак. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання/ С. П. Кошова.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/Б 86
Автор(ы) : Бочелюк В. Й., Зарицька В. В.
Заглавие : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Выходные данные : К.: Центр навчальної літератури, 2006
Колич.характеристики :248 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Запоріжський інститут державногота муніципального управління, Гуманітарний університет
Примечания : Бібліогр.: с. 223-246
ISBN, Цена 966-364-307-2: 29.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840я73
Предметные рубрики: Педагогічна діяльність
Психологічна готовність вчителів
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/К 49
Автор(ы) : Клименко, Віктор Васильович
Заглавие : Психологія творчості : навчальний посібник для студентів вузів
Выходные данные : К.: Центр навчальної літератури, 2006
Колич.характеристики :480 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примечания : Бібліогр.: с. 475-476
ISBN, Цена 966-364-321-8: 35.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.53
ББК : 88.4я73
Предметные рубрики: Тести психологічні
Уява-- розвиток
Мислення
Психологія творчості
Творчість-- психологія
Працездатність-- психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність до творчості
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 604(075.3)/М 17
Автор(ы) : Максимова, Наталія Юріївна
Заглавие : Безпека життєдіяльності: Соціально-психологічні аспекти алкоголізму та наркоманії : Навчальний посібник для студ. вузів
Выходные данные : К.: Либідь, 2006
Колич.характеристики :328 с
Примечания : Бібліогр.: с. 307-308
ISBN, Цена 966-06-0424-6: 18.20, 30.00, грн.
ГРНТИ : 14.01.93
ББК : 30н6я73 + 51.1 + 88.8
Предметные рубрики: Алкоголізм-- виникнення-- причини-- узалежнення
Наркоманія-- причини-- профілактика
Психотропні препарати-- застосування
Психокорекція
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): залежність від алкоголю--залежність від наркотиків--психологічна готовність до наркотиків
Экземпляры : всего 25: фб(1), ав(1), аб(14), НМК ф-т ПСР(2), Ч.З.№2(12)
Свободны : фб(1), ав(1), аб(14), НМК ф-т ПСР(2), Ч.З.№2(12)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/Н 73
Заглавие : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 39
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2004
Колич.характеристики :203 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 5-8238-0603-5: 5.50 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Готовність до школи
Викладання інформатики
викладання хімії
Фізичне виховання студентів
Самостійна робота студентів
Содержание : Експертне оцінювання ефективності методів наукових досліджень і творчості/ В. К. Марігодов, Ю. В. Матвєєв. Про реалії та перспективи перебудоваи виховного процесу на основі європейських стандартів вищої освіти (ECTS)/ Л. І. Білик. Тестування: вивчення досвіду США/ З. С. Сейдаметова. Системно-діяльнісне навчання як засіб реалізації інтегративного підходу (на прикладі вивчення курсів математики иа інформатики) ; Про методику розвитку алгоритмічного мислення учнів на заняттях з "Інформатики" й "Програмування"/ Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов. Вплив комп’ютерно орієнтованих засобів навчання на розвиток особистості дитини в підготовці до школи/ О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Т. М. Пащенко. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі/ Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент/ О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Про підвищення ефективності позанавчальної роботи з фізичного виховання студентів/ В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Сучасна підготовка студентів до управлінської діяльності в світлі творчої спадщини А. С. Макаренка/ Н. Яременко; Т. М. Пащенко. Проблема організації ігрової діяльності учнів у педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ Т. М. Пащенко. Засоби активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів/ Т. М. Пащенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9(075.3)/К 90
Автор(ы) : Кулагина, Ирина Юрьевна, Колюцкий, Владимир Николаевич
Заглавие : Возрастная психология: Развитие человека от рождения до поздней зрелости : учебное пособие для студентов высших специальных учебных заведений
Выходные данные : М.: Сфера, 2006
Колич.характеристики :464 с
Разночтения заглавия :Загл. обл.: Возрастная психология: Полный жизненный цикл человека
ISBN (в пер.), Цена 5-89144-162-4: 33.50 грн.
ГРНТИ : 15.31
ББК : 88.374я73
Предметные рубрики: Психика -- развитие
Личность-- процесс развития
Мотивация
Детство-- развитие
Младенчество
Детство
Готовність до школи
Дошкільники-- психологія
Игры-- воспитание детей
Шкільний вік
Подростковый возраст
Переходной возраст
Юность-- развитие
Молодость
Возрастное развитие
Зрелость-- онтогенез
Старение
Аннотация: В пособии отражен полный жинненный цикл, который проходит человек.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(6)
Свободны : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(6)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 20.07.2024
Число запросов 142858
Число посетителей 1025
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя