Поисковый запрос: <.>K=гуманізація освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) В 84
Все про реформу освіти [Текстььь] : спецвипуск> // Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С. 1-12.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти Кафедра дошкільної освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дошкільна освіта в Україні Болонський процес--Україна навчання профільне Вища освіта в Україні освіта позашкільна освіта і законодавство фывфывфыв: реформа освіти -- гуманізація освіти -- модернізація освіти
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.104 П 56
Поніманська, Тамара. Гуманізація освіти: радимося з Василем Сухомлинським [Текст] / Т. Поніманська> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 9. - С. 4-8
. - ISSN 0321-1401ББК 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник фывфывфыв: гуманізація освіти -- майстерність вихователя
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 1М7 С 38
Синергетика і освіта [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 348 с. - Бібліогр.: с. 343-345. - ISBN 978-966-2633-33-7 : 59.26 грнББК 87.251 + 74в РУБ 1М7 Рубрики: Кафедра філософії та соціології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Синергетика Філософія освіти фывфывфыв: синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти
Доп.точки доступа: Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Войнаровська, Л. І.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Пролеєв, С. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.5 Я 76
Ярославцева, Людмила. Повернутися обличчям до дитини / Л. Ярославцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 4-9 : фотогр.
ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільне виховання--гуманістичне фывфывфыв: педагогіка гуманізму -- гуманізація освіти -- гуманістичні взаємини -- гуманістичний простір -- ідеї дитиноцентризму -- ознаки гуманістичного простору Аннотация: Стаття присвячена проблемі гуманізації освіти. Виокремлено та проаналізовано ознаки гуманістичного освітнього простору. Розглянуто гуманістичні ідеї видатного педагога-гуманіста XX ст. Януша Корчака.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.21 Д 79
Дубова, М. В. Проблемы современной начальной школы / М. В. Дубова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 72-79. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.21 Рубрики: Початкова школа--організація фывфывфыв: початкова школа -- початкова загальна освіта -- перша ступень освіти -- проблеми сучасної школи -- проблеми початкової школи -- зовнішні проблеми освіти -- внутрішні проблеми освіти -- молодші школярі -- організація навчання школярів -- гуманізація освіти Аннотация: Стаття присвячена аналізу сучасного стану першої ланки системи загальної образовнія - початкової школи.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гаращук, Олена. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 102-108 : рис., табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Вища освіта--розвиток Вища освіта--якість вищої освіти фывфывфыв: інноваційна економіка -- вища освіта -- функції вищої освіти -- інновації -- парадигма -- інформатизація -- загальнотехнологічні знання студентів -- освітні послуги -- якість освіти -- бібліотеки ВНЗ -- цінність бібліотеки -- взаємодія ВНЗ з підприємствами -- інтеграція освіти і науки -- фінансування освіти -- управління -- мотивація -- гуманізація освіти -- суспільство знань Аннотация: Розкривається значення вищої освіти у формуванні інноваційної економіки; аналізуються сучасний стан розвитку освіти, її можливості у наданні якісних освітніх послуг; обґрунтовуються напрями вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти, підвищення якості підготовки кадрів як важливої передумови розбудови економіки знань.
Доп.точки доступа: Куценко, Віра; Содоль, Ірина Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 1М7 С 38
Синергетика і творчість [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 314 с. - Бібліогр.: с. 309-311. - ISBN 978-966-2633-31-3 : 59.26 грнББК 87.251 + 74в + 88.37 РУБ 1М7 Рубрики: Кафедра філософії та соціології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Синергетика Філософія освіти Психологія особистості Творчість фывфывфыв: синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти
Доп.точки доступа: Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378.14:331.101.4 М 33
Матвієнко, О. Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця [Текст] / О. Матвієнко, М. Цивін> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - N 12. - С. 56-64
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--гуманізація освіти Підготовка майбутніх ІТ-фахівців--гуманізація освіти фывфывфыв: гуманізація освіти -- ІТ-освіта Аннотация: Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності гуманізації ІТ-освіти як засобу формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця.
Доп.точки доступа: Цивін, М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.014.552(477-28) С 79
Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 90–93.
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи--педагогіка партнерства фывфывфыв: демократизація освіти -- гуманізація освіти -- опорні школи -- соціальне партнерство -- освітні округи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372(075.3) Я 45
Якименко, Світлана Іванівна. Інтегрована особистісно-орієнтована технологія - продуктивна технологія наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] : навчально-методичний посібник (практична педагогіка) для вихователів ДНЗ та вчителів ЗОШ 1-3 ст. / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2016. - 304 с. : іл., фот., табл. - (Нова школа). - Дод.: с. 216-299. - ISBN 978-966-194-256-0 : 110.00 грн.ББК 74.102я73 + 74.202.242 РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Початкова школа--дидактика Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали Педагогічні технології--початкова освіта Особистісно зорієнтоване навчання Кафедра педагогіки Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: дошкільний навчальний заклад -- практична педагогіка -- гуманізація освіти Аннотация: Посібник з інтегрованої особистісно-орієнтованої технології - технології наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою 1 ступеня - це модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації і навчально-виховного процесу з безумовним забезпеченням комфортних умов для дитини і педагога.
Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Ф 11
Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей]> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Содержание: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--культурні традиції освіти Освіта в Україні--реформування освіти Кафедра педагогіки Кафедра біології Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина фывфывфыв: гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200” Д 11
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація фывфывфыв: гуманізація освіти -- індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі -- психологічна служба системи освіти -- шкільні (практичні) психологи Аннотация: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58.2 З-98
Зюзіна, Т. Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студентства [Текст] / Т. Зюзіна> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58.2 Рубрики: Навчання студентів--культурологічна підготовка Навчання студентів--формування світоглядних позицій фывфывфыв: світоглядні позиції студентів -- культурологічна підготовка -- курс "Етика" -- курс "Культурологія" -- курс "Релігієзнавство" -- гуманітарна освіта -- гуманізація освіти Аннотация: Розкриваються особливості формування світоглядних позицій студентів у світовій практиці університетської освіти у нових соціокультурних умовах гуманітарної культурологічної підготовки у вищих навчальних закладах. Проаналізовано зміст культурологічних курсів "Культурологія", "Етика", "Релігієзнавство", шляхи його модернізації, адекватні новим тенденціям соціального життя.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 М 92
Мухин, М. И. Ценностные ориентации школьников на этапе становления новой школы / М. И. Мухин, Л. Я. Олиференко, Н. Е. Щуркова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 3-8. - Окончание. Начало в № 1 - 2012
. - ISSN 0130-0776ББК 74.200 Рубрики: Виховання школярів--цілі виховання--гуманізація освіти Ціннісні орієнтації школярів--виховні педагогічні задачі Росія--освіта--виховання фывфывфыв: виховання школярів -- цілі виховання -- гуманізація освіти -- ціннісні орієнтації школярів -- стратегічна педагогічна задача -- виховні педагогічні задачі -- сутність виховного процесу Аннотация: Про стратегічні виховні цілі і задачі у процесі формування гармонійної особистості учня, в умовах сучасної оновленої школи (гуманізація освіти).
Доп.точки доступа: Олиференко, Л.Я.; Щуркова, Н.Е. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.1 Е 76
Еровенко, В. А. Понимаемый диалог в гуманитарно-математическом сознании / В. А. Еровенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 43-50. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 22.1 + 74в55 Рубрики: Математика--гуманізація--математичне пізнання Освіта--філософія освіти--гуманізація освіти Філософія освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта фывфывфыв: гуманізація -- математичне пізнання -- гуманізація освіти -- соціально-гуманітарні знання -- математичне пізнання Аннотация: У статті розкриваються проблеми математичної освіти гуманітаріїв. В статье раскрываются проблемы математического образования гуманитариев.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 М 92
Мухин, М. И. Ценностные ориентации школьников на этапе становления новой школы / М. И. Мухин, Л. Я. Олиференко, Н. Е. Щуркова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 3-11.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.200 + 74.20в052 Рубрики: Виховання школярів--інноваційні виховні системи фывфывфыв: інноваційні виховні системи -- ціннісні орієнтації школярів -- виховні цілі ЗНЗ -- становлення нової школи -- модернізація школи -- гуманізація освіти -- виховний вплив школи Аннотация: Розглядаються інноваційні виховні системи в загальноосвітніх навчальних закладах (розвиток ціннісних орієнтацій школярів на етапі становлення нової школи).
Доп.точки доступа: Олиференко, Л.Я.; Щуркова, Н.Е. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.013.3 Ш97
Шутова , Марія олександрівна. Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / М. О. Шутова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. - ББК 74.03(3) Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки США--освіта та педагогіка фывфывфыв: стандартизація освіти -- гуманізація освіти -- диференціація освіти
Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Я 75
Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 26-31
ББК 74.2 + 81.411.1 Рубрики: самоосвіта учнів викладання української мови в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури фывфывфыв: ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- САМОВИЗНАЧЕННЯ -- САМОКОНТРОЛЬ -- САМОСТІЙНА РОБОТА
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 С 17
Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти Аннотация: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Л 77
Лопушанська, Галина. Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження [Текст] / Г. Лопушанська> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 45-55.
ББК 74 Рубрики: Менеджмент освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: гуманізація освіти -- демократизація освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|