Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=гуманізація освіти<.>
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-24 
1.
373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200”
Д 11


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація
фывфывфыв:
гуманізація освіти -- індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі -- психологічна служба системи освіти -- шкільні (практичні) психологи
Аннотация: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
372(075.3)
Я 45


    Якименко, Світлана Іванівна.
    Інтегрована особистісно-орієнтована технологія - продуктивна технологія наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] : навчально-методичний посібник (практична педагогіка) для вихователів ДНЗ та вчителів ЗОШ 1-3 ст. / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2016. - 304 с. : іл., фот., табл. - (Нова школа). - Дод.: с. 216-299. - ISBN 978-966-194-256-0 : 110.00 грн.
УДК
ББК 74.102я73 + 74.202.242
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Початкова школа--дидактика

   Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали

   Педагогічні технології--початкова освіта

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра педагогіки

   Кафедра дошкільної освіти

   
фывфывфыв:
дошкільний навчальний заклад -- практична педагогіка -- гуманізація освіти
Аннотация: Посібник з інтегрованої особистісно-орієнтованої технології - технології наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою 1 ступеня - це модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації і навчально-виховного процесу з безумовним забезпеченням комфортних умов для дитини і педагога.

Экземпляры всего: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

3.


    Гаращук, Олена.
    Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 102-108 : рис., табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--розвиток
   Вища освіта--якість вищої освіти

фывфывфыв:
інноваційна економіка -- вища освіта -- функції вищої освіти -- інновації -- парадигма -- інформатизація -- загальнотехнологічні знання студентів -- освітні послуги -- якість освіти -- бібліотеки ВНЗ -- цінність бібліотеки -- взаємодія ВНЗ з підприємствами -- інтеграція освіти і науки -- фінансування освіти -- управління -- мотивація -- гуманізація освіти -- суспільство знань
Аннотация: Розкривається значення вищої освіти у формуванні інноваційної економіки; аналізуються сучасний стан розвитку освіти, її можливості у наданні якісних освітніх послуг; обґрунтовуються напрями вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти, підвищення якості підготовки кадрів як важливої передумови розбудови економіки знань.


Доп.точки доступа:
Куценко, Віра; Содоль, Ірина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.04(4Укр)
В 84


   
    Все про реформу освіти [Текстььь] : спецвипуск // Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С. 1-12.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Кафедра дошкільної освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Дошкільна освіта в Україні

   Болонський процес--Україна

   навчання профільне

   Вища освіта в Україні

   освіта позашкільна

   освіта і законодавство

фывфывфыв:
реформа освіти -- гуманізація освіти -- модернізація освіти


Найти похожие

5.
74.104
П 56


    Поніманська, Тамара.
    Гуманізація освіти: радимося з Василем Сухомлинським [Текст] / Т. Поніманська // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 9. - С. 4-8 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник
фывфывфыв:
гуманізація освіти -- майстерність вихователя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
378.14:331.101.4
М 33


    Матвієнко, О.
    Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця [Текст] / О. Матвієнко, М. Цивін // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - N 12. - С. 56-64 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Вища освіта--гуманізація освіти
   Підготовка майбутніх ІТ-фахівців--гуманізація освіти

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- ІТ-освіта
Аннотация: Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності гуманізації ІТ-освіти як засобу формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця.


Доп.точки доступа:
Цивін, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74
М 92


    Мухін, М.
    Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / Михайло Мухін, Ігор Добрянський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19 : фотогр. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--авторські школи
   Освіта в Україні--персоналії педагогів

   Виховання--методи--форми

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- гуманістичне виховання -- школа радості -- школа людяності -- взаємозв’язок -- самодіяльність -- народна педагогіка -- Павлиська школа -- авторські школи -- українські педагоги
Аннотация: У статті проаналізовано педагогічні переконання великого гуманіста В. О. Сухомлинського і досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи. багатогранна діяльність педагога-новатора розглядається як важливий етап в розвитку гуманістичної традиції у світовій педагогіці.


Доп.точки доступа:
Добрянський, Ігор; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74
Л 77


    Лопушанська, Галина.
    Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження [Текст] / Г. Лопушанська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 45-55.
ББК 74
Рубрики: Менеджмент освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- демократизація освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
37.014.552(477-28)
С 79


    Стельмах, А. Г.
    Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 90–93.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи--педагогіка партнерства
фывфывфыв:
демократизація освіти -- гуманізація освіти -- опорні школи -- соціальне партнерство -- освітні округи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
88.4
М 42


    Медведская, Е. И..
    Педагогическая деятельность: сфера услуг или...? / Е. И. Медведская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-28. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Гуманізація освіти--суб’єкти освіти--позиції
   педагогічна психологія

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- суб’єкти освіти -- позиції -- метод асоціацій -- позиції учня -- позиції батьків -- адміністрація школи -- позиція вчителя
Аннотация: Аналізується проблема гуманізації стосунків між різними суб’єктами освіти. На основі аналізу асоціацій педагогів виявлено зміст позицій учня, батьків, адміністрації школи та вчителя. Дослідження показує, що непродуктивна позиція вчителя над учнем сьогодні змінюється на таку ж непродуктивну позицію під іншими суб’єктами освіти, що свідчить про деформації сутності ідеї гуманізації шкільного життя.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74.100.5
Я 76


    Ярославцева, Людмила.
    Повернутися обличчям до дитини / Л. Ярославцева // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 4-9 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--гуманістичне
фывфывфыв:
педагогіка гуманізму -- гуманізація освіти -- гуманістичні взаємини -- гуманістичний простір -- ідеї дитиноцентризму -- ознаки гуманістичного простору
Аннотация: Стаття присвячена проблемі гуманізації освіти. Виокремлено та проаналізовано ознаки гуманістичного освітнього простору. Розглянуто гуманістичні ідеї видатного педагога-гуманіста XX ст. Януша Корчака.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
22.1
Е 76


    Еровенко, В. А.
    Понимаемый диалог в гуманитарно-математическом сознании / В. А. Еровенко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 43-50. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.1 + 74в55
Рубрики: Математика--гуманізація--математичне пізнання
   Освіта--філософія освіти--гуманізація освіти

   Філософія освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
гуманізація -- математичне пізнання -- гуманізація освіти -- соціально-гуманітарні знання -- математичне пізнання
Аннотация: У статті розкриваються проблеми математичної освіти гуманітаріїв.
В статье раскрываются проблемы математического образования гуманитариев.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74.58.2
З-98


    Зюзіна, Т.
    Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студентства [Текст] / Т. Зюзіна // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання студентів--культурологічна підготовка
   Навчання студентів--формування світоглядних позицій

фывфывфыв:
світоглядні позиції студентів -- культурологічна підготовка -- курс "Етика" -- курс "Культурологія" -- курс "Релігієзнавство" -- гуманітарна освіта -- гуманізація освіти
Аннотация: Розкриваються особливості формування світоглядних позицій студентів у світовій практиці університетської освіти у нових соціокультурних умовах гуманітарної культурологічної підготовки у вищих навчальних закладах. Проаналізовано зміст культурологічних курсів "Культурологія", "Етика", "Релігієзнавство", шляхи його модернізації, адекватні новим тенденціям соціального життя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
37.013.3
Ш97


    Шутова , Марія олександрівна.
    Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / М. О. Шутова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.03(3)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   США--освіта та педагогіка
фывфывфыв:
стандартизація освіти -- гуманізація освіти -- диференціація освіти


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

15.
74.202.21
Д 79


    Дубова, М. В.
    Проблемы современной начальной школы / М. В. Дубова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 72-79. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.21
Рубрики: Початкова школа--організація
фывфывфыв:
початкова школа -- початкова загальна освіта -- перша ступень освіти -- проблеми сучасної школи -- проблеми початкової школи -- зовнішні проблеми освіти -- внутрішні проблеми освіти -- молодші школярі -- організація навчання школярів -- гуманізація освіти
Аннотация: Стаття присвячена аналізу сучасного стану першої ланки системи загальної образовнія - початкової школи.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74.2
Я 75


    Ярмолюк, А.
    Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 26-31
ББК 74.2 + 81.411.1
Рубрики: самоосвіта учнів
   викладання української мови в школі

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

фывфывфыв:
ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- САМОВИЗНАЧЕННЯ -- САМОКОНТРОЛЬ -- САМОСТІЙНА РОБОТА


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

17.
74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Аннотация: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
1М7
С 38


   
    Синергетика і освіта [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 348 с. - Бібліогр.: с. 343-345. - ISBN 978-966-2633-33-7 : 59.26 грн
ГРНТИ
ББК 87.251 + 74в
РУБ 1М7
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Синергетика

   Філософія освіти

фывфывфыв:
синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Войнаровська, Л. І.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Пролеєв, С. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

19.
1М7
С 38


   
    Синергетика і творчість [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 314 с. - Бібліогр.: с. 309-311. - ISBN 978-966-2633-31-3 : 59.26 грн
ГРНТИ
ББК 87.251 + 74в + 88.37
РУБ 1М7
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

   Синергетика

   Філософія освіти

   Психологія особистості

   Творчість

фывфывфыв:
синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

20.
74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Содержание: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 11.08.2024
Число запросов 109448
Число посетителей 1528
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя