Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (26)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=гімназії<.>
Общее количество найденных документов : 193
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Колич.характеристики :240 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 11.30 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Свободны : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :254 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Содержание : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09С)1/Х 93
Автор(ы) : Христофорова, Наталия Васильевна
Заглавие : Российские гимназии XVIII-XX веков на материале г. Москвы : научно-популярная литература
Выходные данные : М.: Греко-латинский кабинет Ю. А. Шичалина, 2001
Колич.характеристики :192 с
Примечания : Библиогр.: с. 185-192
ISBN, Цена 5-87245-073-7: 25.20 грн.
ГРНТИ : 14.09
ББК : 74.03(2)
Предметные рубрики: Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти, 18 ст.; 19 ст.; 20 ст.
Географич. рубрики: Росія-- педагогіка-- історія, 18 ст.; 19 ст.; 20 ст.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): урядові гімназії москви--приватні гімназії москви--російські гімназії--гімназії
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підвищення якості освіти
Содержание : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Журнал
Шифр издания : 371.01(05)/С 24
Заглавие : Світ виховання : Часопис для вчителів, батьків, дітей. № 3 (16)
Выходные данные : К., 2006
Колич.характеристики :59 с
Коллективы : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"
Цена : б/к
ГРНТИ : 14.15
ББК : 74.200я5
Предметные рубрики: Міжособистісне спілкування-- психологія
Особистісно-орієнтоване виховання
Громадянське виховання
Справедливість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): батьки і діти (сценарій вечора)
Содержание : Справедливість - несправедливість у міжособистісних взаєминах/ І. Д. Бех. Особистісно-орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії/ К. І. Чорна. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу/ Л. С. Недогрєєва. Формування духовної культури особистості гімназиста/ Г. М. Котлярчук. Проблемний міст "Батьки і діти": (Сценарій вечора)/ Г. М. Котлярчук. Мудрість віків - у ХХІ сторіччі (різні думки про мудрість)/ О. О. Команєва.
Экземпляры :Ч.З.№2(3)
Свободны : Ч.З.№2(3)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 016:9/М 65
Заглавие : Місто Ніжин з найдавніших часів до 1917 року : Бібліографічний покажчик . -2-е вид., перероб. і доп.
Выходные данные : Ніжин: Гідромакс, 2005
Колич.характеристики :304 с
Коллективы : Ніжинська міськрайонна благодійна організація "Благодійний фонд "Ніжен"
ISBN, Цена 966-96563-0-3: 13.00 грн.
ГРНТИ : 03.19
ББК : 91.9:63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)я1 + 63.3(4Укр-4Чер)я1
Предметные рубрики: Історичне краєзнавство --Україна
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ніжинська старовина, збірник
Содержание : Історіографія. Бібліографія ; Ономастика. Топоніміка ; Геральдика. Сфрагістика. Нумізматика ; Ніжин з найдавніших часів до XVII століття ; Ніжин XVII-XVIII століть ; Ніжинські полковники. Чорна Рада ; ІНОЗЕМЦІ В НІЖИНІ ; ; Євреї в Ніжині ; Поляки в Ніжині ; Ніжин ХІХ - початку ХХ століття ; Промисловість. Ремесла. Манукфактури і фабрики ; Торгівля ; Культура Ніжина ; Релігія. Церкви і монастирі ; Освіта і наука. Школи, училища, гімназії ; Освіта і наука. Вищий навчальний заклад у Ніжині ; Бібліотека Ніжинської вищої школи ; Гімназія вищих наук і ліцей князя Безбородька (1830-1832) ; Фізико-математичний ліцей. Юридичний ліцей ; Історико-філологічний інститут ; Історико-філологічне товариство при Інституті князя Безбородька в Ніжині ; Медицина. Благодійність ; Ілюстрації. Фотографії
Экземпляры : всего : МРК(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : МРК(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Щ94-043/В66
Автор(ы) : Хоменко, Алла Борисівна, Коробка, Валентина іванівна
Заглавие : Вокальні твори на вірші поетів-випускників Ніжинської гімназії вищих наук князя Безбородька
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :112 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 16.00 грн.
ГРНТИ : 18.41.01
ББК : Щ94-043
Предметные рубрики: Романси
Экземпляры : всего 25: фб(2), Ч.З.№2(3), муз.(15), аб(10)
Свободны : фб(2), Ч.З.№2(3), муз.(15), аб(10)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся . Вип. 35 : Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :312 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 17.70 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Содержание : Семантика субстантивної і дієслівної метафор Миколи Гоголя/ О. В. Банзерук. Народно-разговорный компонент гоголевских сравнений ("Вечера на хуторе близ Диканьки")/ Н. Н. Арват. Кількісно-граничний вияв дії у дієсловах із префіксом на-/ Т. М. Сидоренко, Т. В. Заіченко. "Клясова боротьба" в українському мовознавстві на її відлуння в Ніжині/ В. М. Пугач. Кордоцентризм україномовної творчості Олекси Стороженка/ О. М. Моціяка. Последняя фантазия Кукольника/ А. И. Николаенко. Розанов о творчестве Н. Гоголя сопоставительно с творчеством А. Пушкина, М. Лермонтова, Ф. Достоевского и Л. Толстого/ А. В. Чоботько. "Новий Світ" як Книга. До слова про "багряну літеру" американського ренесансу/ Л. М. Остапенко. Еволюція терміну "українці"/ Є. М. Луняк. Сімейна історія у науковій спадщині Григорія Милорадовича/ О. О. Коваленко. Директори Юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській гімназії/ О. В. Самойленко. Півтора десятиліття на чолі інституту: штрихи до портрета Ф. Ф. Гельбке/ П. П. Моціяка. Директорство І. І. Іванова в Ніжинському історико-філологічному інституті князя Безбородька 1907-1913 рр./ П. П. Моціяка. Розвиток історичної освіта та науки в Ніжинському історико-філологічному інституті в роки Першої світової війни та визвольних змагань (1914-1919 рр.)/ О. Г. Самойленко. Повсякденне життя провінційного інтелігента 20-х рр. ХХ ст. (за щоденниками професора М. М. Бережкова)/ О. А. Коляструк. Теоретичні і методологічні основи полікультурної освіти/ О. Г. Баранков. Рево М. В. та Чернігівщина/ Н. О. Баранкова. Музиченко О. Ф. Сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. Земельна політика й аграрне законодавство Української держави П. Скоропадського/ Г. Пітик. Ніжинське Головне лісництво в 1941-43 рр.: функції та організаційна структура/ Г. Дудченко, Є. Коваленко. Сталінський режим проти кримських татар (травень 1944 р.)/ С. Білецька. Механізм здійснення політики США в ООН/ Ю. М. Боголій. Освітній рівень населення сучасної України в контексті історичних реалій/ М. В. Семенова. Заклади культури Миколаївської області як складова частина гостинності в контексті розвитку туризму першої половини 80-х рр. ХХ ст./ Г. А. Гарбар. Книгодрукування на Чернігівщині у XVII - XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Відомі архітектори XVIII ст. - будівничі в Ніжині/ С. Г. Самойленко. Панська сільська садиба 1-ї половини ХІХ ст. як культуротворче середовище (на матеріалі садиби Капністів в Обухівці)/ М. М. Будзар. Черниговское церковно-певческое Благотворительное общество: страницы истории/ Л. А. Дорохина. Розвиток музичної культури чернігівщини у рамках функціонування громадських товариств (перша третина ХХ століття)/ Т. В. Ляшенко. Становлення професійного музичного мистецтва в Чернігові та Ніжині в кінці ХІХ-на початку ХХ століття/ А. Б. Хоменко. Вадим Доброліж - художник із Ніжина/ Г. В. Самойленко. О некоторых тенденциях исполнительского воплощения мелодико-синтаксических структур/ В. Г. Дорохин. Ніжин у період окупації фашистами (1941-1943 рр.)/ В. В. Кулик. Організація навчального процесу в Ніжинській сільськогосподарській та технічній школі в період окупації (1942-43 рр.)/ Н. Андрусенко, Г. Дудченко.
Экземпляры : всего : фб Гоголіана(1), ІБв(1), ав(1), Ч.З.№3(2)
Свободны : фб Гоголіана(1), ІБв(1), ав(1), Ч.З.№3(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Заглавие : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 28 : Сторінки історії і культури Полісся та України в сучасному висвітленні
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :264 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 10.00 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- історія назви
Содержание : Значение жизненного подвига Н. В. Гоголя для воспитания христианской морали у студенческой молодежи/ М. А. Антонец, Е. А. Ковнатор, Д. И. Христов. Топоніміка як важливе джерело етногенетичних долсіджень/ В. М. Пугач. Принцип историзма и его освещение в критических работах А. Фадеева/ Г. В. Самойленко. Топографічні домени давньоруського Новгород-Сіверського/ І. С. Кедун. Історія розвитку інституту виробів на українських землях (Х - ХІІ ст.)/ В. Г. Москаленко. До історії оборонного будівництва України: геополітичний фактор в утворенні та розвитку фортифікаційних систем/ О. В. Жукова. Літописні назви Ніжина в історії та легендах міста/ О. М. Уривалкін, Ю. В. Кузьменко. Суспільно-політичне становище Ніжина у XVIII столітті: інкорпорація чи централізація?/ О. В. Ростовська. Правовий статус ніжинських греків та їх взаємовідносини з місцевим населенням/ М. Кухаречко. До історіографії вивчення греків Одеси/ В. С. Волониць. Вибори до органів міського самоврядквання та їх діяльність в Чернігівській губернії у 70-х рр. ХІХ ст./ Ю. О. Нікітін. Особливості формування громадської думки про російські та українські військові поселення першої половини ХІХ століття/ О. В. Пономаренко. Роль грецьких підприємців у розвитку торгівлі у Північному Приазов’ї (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. В. Новікова. Доля селянського посла В. Хвоста в контексті питання про альтернативний шлях боротьби українського селянства/ Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. Кирило-Мефодіївське товариство: дослідження припиняти рано/ Є. М. Луняк. Організація керування медико-санітарною стправою в Харкові до великих реформ ХІХ століття/ І. Ю. Робак. "Душа інститутської гімназії": штрихи до портрета Йосифа Добіаша/ П. П. Моціяка. Внутрішня політика царського уряду та її вплив на промисловий розвиток Лівобережжя у 60-х - 90-х рр. ХІХ ст./ О. В. Крупенко. Український фемінізм на тлі європейського жіночого руху (ХІХ - початок ХХ ст.)/ Є. М. Страшко, Н. М. Ковтун. Горлівські події 16-17 грудня 1905 р.: подолання стереотипів/ С. А. Євсеєнко. Студентські заворушення у чернігівській духовній семінарії в 1905 - 1907 рр./ Н. О. Ципляк. Петро Дятлов - забута постать в українському революційному русі початку ХХ століття/ О. П. Кривобок. Жіноцтво у виборчих компаніях 1917 року: крок до демократії/ О. В. Оніщенко. Територіальний устрій української автономії в березні-жовтні 1917 р.? російський, український, польський погляд/ П. П. Овдієнко, М. В. Потапенко. Комплексний підхід до вивчення регіональної історії в період революції 1917 р./ А. Г. Нітченко. Роль і місце Чернігівщини в українсько-білоруському територіальному протистоянні 1918 р./ В. В. Мартиненко. Українська інтелігенція та "трудовий принцип" Директорії УНР/ О. О. Лейберов. Наукова діяльність О. І. Покровського у 20- рр. ХХ ст.: конформізм чи методологічне переродження?/ О. Г. Самойленко. Духовенство в громадсько-державних організаціях у 20- рр. ХХ ст./ Т. Г. Бобко. Спроба встановлення цивільної української адміністрації у повстанському запіллі восени 1943 року/ Г. М. Стародубець. Взаємовплив урбанізаційних та міграційних процесів в Україні у другій половині ХХ ст./ І. В. Субботіна. Закордонне українство як чинник історичного державотворчого процесу/ С. М. Вдовенко. Історичні основи сучасного сільського герботворення в Лівобережній Україні на прикладі символів населених пунктів Яготинського району Київської області/ О. В. Желіба. Аб выніках этнаграфічного даследавання беларуска-украінскага памежжа у 2003-2004 гадах/ Ю. С. Курпэева. Історичні передумови появи договорів на виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та технологічних робіт в цивілістиці/ М. М. Веліканова. Проблеми становлення та організації Дерманського Святотроїцького монастиря на Волині (друга половина XVI - перша половина XVII століття)/ Н. М. Лопацька. Методика викладання мов за концепцією І. С. Орлая/ Т. О. Білик. Розвиток початкової освіти серед єврейського населення Півдня України у ІІ половині ХІХ ст./ Н. В. Херсонець. Правове становище учнів гімназії Півдня України (друга половина ХІХ століття)/ А. В. Тарасов. Просвітницьке спрямування/ І. І. Дрогобицький. Формування правової бази освіти в Україні в умовах багатокультурності (1991-2004)/ О. Г. Баранков. З повагою на відстані/ П. О. Руденко. Приріст населення в "Государевих описних Малоросійських розкольних слободах" у другій половині XVIII ст./ Ю. В. Волошин. Нові відомості до біографії Івана Халанського/ О. В. Гринь. Матеріали з історії греків Ніжина та Північного Приазов'я у фондах російського державного архіву давніх актів/ А. В. Гедьо.
Экземпляры : всего : ІБв(1), фб(1)
Свободны : ІБв(1), фб(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 9(М=Укр)/У 45
Автор(ы) : Бойко, Олександр Дмитрович, Мельничук, Олександр Володимирович, Астаф’єв, Олександр Григорович, Самойленко, Григорій Васильович, Михед, Павло Володимирович, Онищенко, Надія Петрівна, Сидоренко, Валентина О.
Заглавие : Український вимір : Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції. Вип. 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :218 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Цена : 4.00, 18.00, грн.
ГРНТИ : 03.29
ББК : 63.3(0=Укр) + 74.58я43
Предметные рубрики: Діаспора українська
діячі української діаспори
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ніжинське гоголезнавство
Содержание : Сучасне ніжинське гоголезнавство/ П. Михед. Життя ті діяльність на еміграції Євгена Чикаленка (1920-і роки)/ І. Старовойтенко. "Талант трагічної долі" Клима Поліщука/ К. Хлистун-Петриченко. Вихованці ніжинської класичної гімназії - видатні вчені-емігранти (федір Вовк та Вадим Щербаківський)/ О. Самойленко. Життєвий і науковий подвиг жінки-історика Наталії Полонської-Василенко/ Є. Луняк. Ідея відродження державності України у творчій спадщині Олександра Шульгіна/ Д. Муха. Степан Бандера на чужині: громадсько-політичні діяльність провідника ОУН в роки вимушеної еміграції (1939-1959 рр.)/ Т. Федорів.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :216 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 29.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі музики-- підготовка
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Содержание : Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст./ О. Я. Ростовський. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття/ Г. Ю. Ніколаї. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу/ О. П. Щолокова. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ О. Є. Реброва. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти/ О. О. Кайдановська. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики/ Н. Г. Велінова. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації/ С. С. Горбенко. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті/ І. М. Алексєєва. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва/ З. М. Корінець. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації/ Л. П. Гончаренко. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ С. Ю. Пірошенко. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності/ А. Растригіна. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва"/ В. С. Вергунова. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США/ В. А. Поліщук. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента/ П. Б. Косенко. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії/ Лю Цяньцянь. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема/ О. В. Михайлюк. До сутності поняття "музична інтонація"/ О. В. Спіліоті. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти/ О. М. Щербініна. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента/ Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі/ Т. М. Пляченко. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи/ Л. М. Радковська. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору/ Г. В. Яківчук. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва/ О. О. Бондаренко. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни/ В. В. Михайлюк. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності/ З. В. Гуріч. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів/ І. М. Мужикова. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження)/ І. О. Ростовська. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі/ М. В. Мартинюк. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів/ О. В. Кривоносова. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів/ Т. В. Дорошенко. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді/ Т. В. Жигінас. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Плотникова. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.)/ Ю. М. Малежик. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури/ О. С. Алексійчук. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі/ Л. І. Паньків. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності/ С. М. Садовенко. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності/ А. В. Зайцева. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів/ Т. С. Казарцева. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. М. Тімашева. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури/ Дянь Юнь Чжао. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо/ В. В. Юрчак. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття/ М. П. Назаренко. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи/ А. Захарченко. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи/ О. В. Хижко. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів/ М. П. Долматова. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв/ Л. В. Пушкар. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва/ Т. В. Саєнко. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень/ К. В. Ткачов. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва/ Т. В. Фурсикова. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання/ О. М. Грисюк. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді/ Я. Токар. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії/ О. В. Самойленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 8У/Л 64
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Література та культура Полісся . Вип. 46 : Проблеми літератури, історії та культури Полісся і України в сучасних дослідженнях
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :292 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 32.00 грн.
ГРНТИ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметные рубрики: Історія України-- походження українського етносу
Содержание : Мовостиль художнього тексту крізь призму "ігрових" теорій/ А. І. Бондаренко. З історії східнополіських топонімів/ В. М. Бережняк. Гуманітарні засади Гімназії вищих наук як визначальний фактор формування "ніжинської літературної школи"/ Ю. В. Якубіна. Розанов В. о природе религиозности Н. Гоголя/ А. В. Чоботько. Еще раз к вопросу о западничестве И. С. Тургенева в аспекте Пушкинской речи писателя/ Е. С. Анненкова. "Сонячна машина" В. Винниченка: стратегії досягнення досконалості як норми буття/ Л. С. Крикун. Естетизоване життя як провокація: музичний проект буття проти принципу реальності ("Раб краси" В. Винниченка)/ Н. І. Михальчук. Міфічний світ тоталітаризму (збірки М. Рильського 30-х років)/ В. П. Хархун. Роль інтертексту в романі С'юзен Ворнер "Широкий, широкий світ"/ О. В. Лось. Проблема походження Русі в радянській історичній науці в умовах ідеологічних кампаній 40-х - початку 50-х рр. ХХ ст./ С. О. Кириленко. Центральна Рада та проблема "українізації" Півдня в 1917 р./ П. П. Овдієнко, Є. М. Страшко. Форми та методи діяльності КП(б)У з організації жіночого пролетаріату у 20-х роках ХХ ст./ Н. М. Нагорна. Висвітлення проблеми охорони здоров’я в УСРР у 1920-х рр. у радянській та сучасній вітчизняній історіографії/ І. В. Ткаченко. У лещатах тоталітарного тиску: наукові кадри України у 20-30-ті роки ХХ ст./ В. В. Ткаченко. Діяльність підпільних військових організацій на теренах "приєднаних земель" у початковий період окупації Польщі (1939-1941 рр.)/ Ю. М. Давиденко. Українсько-польські відносини: проблема повернення та збереження культурних і культових цінностей/ О. М. Коваленко. Гоголівська тематика у репертуарі трупи М. Кропивницького гастрольної поїздки 1897 р. до Петербурга/ Г. В. Самойленко. "Жив як навчав". М. О. Лавровський - директор-фундатор історико-філологічного інституту князя Безюородька в Ніжині (1875-1882 рр.)/ П. П. Моціяка. Громадська діяльність В. Піскорського/ О. М. Труш. "Чорна пляма" у житті професора М. В. Рево: арешт і покарання у справі Київського осередку "Української контрреволюційної організації лікарів-бактеріологів"/ Н. О. Баранкова. Григорій Ващенко: портрет на тлі епохи/ О. М. Ковальчук. "Фронт ідеологічного шкідництва" - місцеві музеї Північного Лівобережжя (30-ті роки ХХ ст.)/ Н. М. Дмитренко. Мережа закладів культури Чернігівщини: проблема функціонування (90-ті рр. ХХ ст.)/ М. В. Семенова.
Экземпляры :фб Гоголіана(1)
Свободны : фб Гоголіана(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.04/Н37
Заглавие : Наші улюблені свята в школі : производственно-практическое издание. Вип. 2
Выходные данные : Х.: Основа: Тріада+, 2007
Колич.характеристики :336 с
Серия: Класний керівник
ISBN, Цена 978-966-333-634-3: 16.00 грн.
ББК : 74.200.58
Предметные рубрики: Сценарії свят
Здоровий спосіб життя-- сценарії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): день учителя (сценарії)--свято осені (сценарії)--випускний вечір (сценарій)
Содержание : ДЕНЬ УЧИТЕЛЯ ; "Ми низько голови схиляємо перед іменем твоїм..."/ Н. В. Пампушна. Свято до Дня працівника освіти/ С. А. Поперенко. Сценарий праздника "Ода учителю"/ Г. В. Савчак. Сценарій свята до Дня учителя "Вдячність, шана нині лине вам..." / І. В. Мовчан. Урочисте свято до Дня працівників освіти/ В. Ю. Черняєва. Сценарий праздника "Дети учителей - для самих учителей"/ М. П. Раковская. Развлекательная конкурсная программа, посвященная Дню работников образования/ Г. В. Савчак. СВЯТО ОСЕНІ ; Шоу-програма "Осінній вернісаж"/ Н. М. Прежен. Сценарій осіннього балу "Королева осені"/ С. В. Гришина. Золота осінь/ А. М. Мельник. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ; Виступ агітбригади "Ми за здоровий спосіб життя"/ О. В. Прокопович. КВК "Ми за здоровий спосіб життя/ Г. П. Бондар. Литературно-музыкальная композиция "Мы за здоровый способ жизни"/ М. П. Раковская. КВК на тему: "В здоровому тілі - здоровий дух"/ Н. І. Сіденко. Збережемо нашу землю блакитною і зеленою/ Л. Ф. Медведева. Интеллектуальное турне, посвященное Дню Земли "Земля вокруг нас"/ І. М. Походун, А. Мельник. "Три чорних брати" (театралізована вистава)/ О. Є. Шликова. ЮВІЛЕЙНІ СВЯТА ; Праздник юбилейного вечера "В день серебряного юбилея"/ М. П. Раковская. "В нашій школі - ювілей!" / І. А. Пирогов. Нептун в гостях у именинников/ М. Е. Загоскина. Рідній школі - 30 років!/ М. Е. Загоскина. Конкурсная программа "Классное день рождения"/ О. М. Дудкін. Свято "День гімназії"/ І. А. Пирогов. Праздник дня рождения класса "От детства к юности всего лишь шаг"/ Г. В. Савчак. День рождения класса "Время - вперед!/ Н. Н. Крыштопа. День іменинника/ С. Г. Прус. Посвята в гімназії/ Т. С. Штепа. Посвята в гімназії/ К. С. Димчогло. ВИПУСКНІ ВЕЧОРИ ; Выпускной вечер "Тропа сновидений"/ В. Ю. Черняева. Вечер встречи выпускников/ Г. П. Бондар. Праздничная дискотека, посвященная выпуску учащихся из школы/ А. В. Глебова. Вечер встречи с выпускниками "20 лет спустя"/ М. Грицишин. Праздник чести школы/ Л. И. Ильина, Т. Г. Гайманова, Н. П. Баранова. Выпускной бал/ З. М. Канівець. Випускний вечір/ С. В. Масленнікова. Выпускной вечер/ Л. Ф. Медвєдєва. Випускний вечір/ Т. В. Михайленко. Выпускной вечер/ І. А. Пирогов. Випускний вечір/ В. В. Степук. Випускний вечір "У вальсі юність закружить..."/ (Іванова) О. Г. Бускіна. "Путешествие длинною в десять звездных школьных лет"/ Л. О. Горбенко. Выпускной вечер/ Л. А. Смага. Выпускной бал/ С. В. Масленникова. Выпускной вечер/ В. В. Степук. КАЗКИ НАШОГО ДИТИНСТВА ; Вистава "Золотий сон" (інсценування за казкою О. С. Пушкіна "Казка про рибалку і рибку")/ (Іванова) О. Г. Бускіна. Колобок/ Л. О. Горбенко. Свято вшанування творчості Ганса Крістіана Андерсена "Життя - як казка"/ Л. А. Смага. Музыкально-литературная композиция по произведениям А. А. Блока "Снежная маска"/ С. В. Масленникова.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Содержание : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

15.

Вид документа : Журнал
Шифр издания : ДШЛГ
Заглавие : Директор школи, ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти
Выходные данные : К.: Педагогічна думка,Б.г.
ГРНТИ : 14
ББК : 74
Предметные рубрики: Педагогіка-- періодика (журнали, газети)
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): періодика нду
Зарегистрированы поступления:
     2004  2003  2002  2001  2000 
Издание можно найти в:
Ч.З.№2;
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузьменко Н.
Заглавие : Формування особистості школяра та ейдетика
Место публикации : Директор школи,ліцею, гімназії: Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - К.: Педагогічна думка, 2002. - N6. - С. 90-92 (Шифр ДШЛГ/2002/6)
ББК : 88.8
Предметные рубрики: Запам’ятовування
пам’ять
Ейдетика
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Виговський О.
Заглавие : Вольові якості талановитої особистості: Парадокси психологічного дослідження
Место публикации : Директор школи,ліцею, гімназії: Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - К.: Педагогічна думка, 2002. - N3. - С. 76-79 (Шифр ДШЛГ/2002/3)
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: психологія особистості
обдарованість
Талант
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коломінський Н.
Заглавие : Дирекор школи як менеджер освіти: індивідні й особистісні властивості
Место публикации : Директор школи,ліцею, гімназії: Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - К.: "Педагогічна думка", 2000. - N1. - С. 108-116 (Шифр ДШЛГ/2000/1)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: Менеджери-- Управління освітою
Найти похожие

19.

Заглавие газеты: Психолог. Шкільний світ -2004г.,N 9/10 (березень)
Интересные статьи :
Серкіс Ж. Психологічна служба Рівненщини/ Ж. Серкіс, (стр.5-16)
Сульжик О. Психологічна служба у структурі освіти/ О. Сульжик (стр.17-20)
Цимбалюк І. Девідентні проблеми психологічної служби освіти/ І. Цимбалюк (стр.21-28)
Лівенець В. Психолог у педагогічному колективі/ В. Лівенець (стр.29-31)
Баранюк С. Психологічна служба в гімназії/ С. Баранюк (стр.32-36)
Кандиба Т. Методика використання тренінгових завдань у системі освіти/ Т. Кандиба (стр.37-42)
Кандиба Т. Елементи тренінгу партнерського спілкування/ Т. Кандиба (стр.42-44)
Шаргородська С. Підліткове узалежнення: як його виявити на ранніх етапах? Результати психологічного дослідження раннього узалежнення підлітків Рівненської області/ С. Шаргородська (стр.44-47)
Радковська Т. Адаптація п’ятикласників/ Т. Радковська (стр.48-51)
Мосьпан М. Робота з педагогічно занедбаними і наркотично залежними підлітками/ М. Мосьпан (стр.52-55)
Шаргородська С. Реабілітація дітей з особливими потребами з досвіду роботи творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів/ С. Шаргородська (стр.56-59)
Гузь Н. Реабілітаційні заходи для дітей-інвалідів/ Н. Гузь (стр.62-63)
Интересные статьи :
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Баранюк С.
Заглавие : Психологічна служба в гімназії
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2004. - N9/10 (березень). - С. 32-36 (Шифр П2/2004/9/10 (березень))
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Психологічна служба системи освіти
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 109715
Число посетителей 1206
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя