Поисковый запрос: <.>K=дитиноцентризм<.> |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18 |
>1.
| Шлях освіти - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Квас О. В. Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень/О. В. Квас // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.14-18
|
>3.
| Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.47
|
>4.
| Богуш А. Вектор наступності державних стандартів дошкільної і початкової освіти/А. Богуш // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 7.-С.20-23.
|
>5.
| Історико-педагогічний альманах - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Квас О. Дитиноцентризм - педагогіка дитини/О. Квас // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.7-11.
|
>7.
| Кремень В. Що робить державу успішною в пору глобалізації?/Василь Кремень // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.8-10
|
>8.
| Проскура О. Життя, віддане дітям : Януш Корчак/О. Проскура // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2015,N N 10.-С.6-10.
|
>9.
| Грядовкіна Ж. Через дію до пізнання: Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків/Ж. Грядовкіна, О. Решетняк // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2016,N N 1.-С.15-19.
|
>10.
| Перспективні освітні технології/Перший Український гуманітарний ліцей. - 2000
|
>11.
| Кулик Н. Слід на землі/Н. Кулик // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2017,N N 5 (13 лютого).-С.14-15.
|
>12.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2017г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>13.
| Мисько В. І. Дитиноцентризм у педагогічній спадщині Януша Корчака/В. І. Мисько. - 2017
|
>14.
| Бондаренко Ю. Дитиноцентризм у викладанні літератури/Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 5.-С.11-15.
|
>15.
| Кремень В. Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу"/спілкувалася Анжеліна Пугач] // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 5/6.-С.3–6.
|
>16.
| Савченко О. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей/О. Савченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.44–48
|
>17.
| Засенко В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку/В. Засенко, Л. Прохоренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2019,N № 3/4.-С.48–52
|
>18.
| Гнаткович Т. Актуальність лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/Т. Гнаткович, Н. Ребрик // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2022,N N 1.-С.6-9.
|
|