Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=диференційований підхід<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Дічек Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття/Н. П. Дічек // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.40-46
2.

Бондар Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства/Людмила Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.62-67
3.

Прокоф’єва М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів/Марина Прокоф’єва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.44-48
4.

Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 2.-С.80-86.
5.

Сергіюк Н. О. Диференційований підхід у викладанні англійської мови/Н. О. Сергіюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 6.-С.2-4
6.

Баранова Н. М. Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся/Н. М. Баранова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 6.-С.78-82
7.

Сахарова Н.П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры/Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 3.-С.15-22
8.

Шевченко С. Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. XX ст)/С. Шевченко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 1.-С.83-87.
9.

Євдокимов В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.42-46
10.

Шелестова Л. Навчання читання: розвивальні та виховні можливості/Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 2.-С.20-26
11.

Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.17–19
12.

Сібільова А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу/Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.14–17
13.

Кононко О. Л. Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в ранньому дитинстві/О. Л. Кононко. - 2018
14.

Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.21–32
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 58778
Число посетителей 1367
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя