Поисковый запрос: <.>K=диференційований підхід<.> |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14 |
>1.
| Дічек Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття/Н. П. Дічек // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.40-46
|
>2.
| Бондар Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства/Людмила Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.62-67
|
>3.
| Прокоф’єва М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів/Марина Прокоф’єва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.44-48
|
>4.
| Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 2.-С.80-86.
|
>5.
| Сергіюк Н. О. Диференційований підхід у викладанні англійської мови/Н. О. Сергіюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 6.-С.2-4
|
>6.
| Баранова Н. М. Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся/Н. М. Баранова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 6.-С.78-82
|
>7.
| Сахарова Н.П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры/Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 3.-С.15-22
|
>8.
| Шевченко С. Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. XX ст)/С. Шевченко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 1.-С.83-87.
|
>9.
| Євдокимов В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.42-46
|
>10.
| Шелестова Л. Навчання читання: розвивальні та виховні можливості/Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 2.-С.20-26
|
>11.
| Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма/Ольга Прищепа // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.17–19
|
>12.
| Сібільова А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу/Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.14–17
|
>13.
| Кононко О. Л. Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в ранньому дитинстві/О. Л. Кононко. - 2018
|
>14.
| Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.21–32
|
|