Поисковый запрос: <.>K=дошкільна освіта<.> |
Общее количество найденных документов : 158
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Улюкаєва, Ірина Гереєвна. Виховна концепція Івана Сікорського [Текстььь] / І. Улюкаєва> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 10-11
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: педагоги України фывфывфыв: дошкільна освіта
Доп.точки доступа: Сікорський, Іван Олексійович (1842-1919) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.937.53](477) Т 63
Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–32. - Зміст: У чому цінність творів ; Який зміст у понятті "час" ; Які властивості часу ; Чому кожна мить безцінна ; Що таке вічність ; Додаток : Поняття "рух", "час", "вічність", "мить" у творах Василя Сухомлинського із книжки "Чиста криниця".
Рубрики: Дошкільна освіта--сприйняття часу фывфывфыв: дошкільна освіта -- розвиток сприйняття -- сприйняття часу -- час -- мить -- вічність -- властивості Аннотация: У статті описано досвід ознайомлення дошкільників з поняттям "час" з використанням творів В. Сухомлинського.
Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.214(477) Г 12
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталя Гавриш, Олена Хартман> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 4–12. - Зміст: Принципи ; Інфраструктура ; Зміст ; Команда ; Організація освітнього процесу.
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--освітні програми фывфывфыв: дошкільна освіта -- освітні програми -- Впевнений старт, освітня програма -- принципи -- Впевнений старт, веб-портал -- зміст -- освітній процес -- організація Аннотация: У статті вміщено відповіді на найгостріші питання щодо реалізації освітньої програми "Впевнений старт".
Доп.точки доступа: Хартман, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.(430) Т 68
Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 62–65. - Зміст: Облаштування дитячого садка ; Вимоги до педагогів ; Освітній процес ; Замість післямови.
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни Німеччина--дошкільна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- педагоги ЗДО -- вимоги -- заклади дошкільної освіти -- облаштування -- освітній процес -- взвємодія з батьками
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.33(477) З-86
Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Зміст: Додаток : Практикум для вихователів "Навчаємо дітей цікаво розповідати".
Рубрики: Дошкільна освіта--методи навчальної роботи Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: дошкільна освіта -- методи навчання в ЗДО -- заклади дошкільної освіти -- сторітелінг -- складання історій -- розповідання -- розповіді -- методична робота -- практикуми для вихователів Аннотация: У статті описано використання технології сторітелінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Вміщено розробку практикуму для педагогів щодо навчання дошкільників складанню історій.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3/.5.014.3(73) К 82
Криворучко, М. В. Нова українська школа: американський досвід – українські перспективи / М. В. Криворучко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 5–42.
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа Освіта в Україні--реформування освіти--зарубіжний досвід США--освіта фывфывфыв: нова українська школа -- реформування освіти -- американський досвід -- система освіти США -- структура освіти США -- початкова школа -- шкільні освітні округи -- фінансування -- шкільний режим -- безпека в школі -- дисципліна -- дрес-код -- підвищення кваліфікації -- робота з батьками -- дошкільна освіта -- шкільний простір -- поведінка -- старша школа -- навчальні стандарти -- планування навчання -- позакласна діяльність -- професійна освіта
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.043.2-056.2/.3(477) Д 49
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги Аннотация: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) П 59
Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 51–53.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсний центр -- робота з батьками Аннотация: Роз’яснення фахівця.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Круглий стіл з авторами програми "Я - киянин” [Текст]> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2018. - N 12. - С. 5-7.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--регіональні освітні програми фывфывфыв: дошкільна освіта -- освітні програми для регіону
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гончаренко, Алла. На часі - регіональні програми [Текст] / А. Гончаренко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2018. - N 12. - С. 2-4.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--регіональні освітні програми фывфывфыв: дошкільна освіта -- регіональні освітні програми Аннотация: Пропонується свецвипуск журналу, присвячений регіональній парціальній програмі розвитку дітей старшого дошкільного віку “Я - киянин”. Регіональні програми створюються на місцевому матеріалі для великих чи малих міст, для одного чи кількох сіл, а то й для окремих дошкільних закладів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.33-027.22:792.026:39](477) Д 40
Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 68–71.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: дошкільна освіта -- інсценування -- народознавча тематика -- національні обереги -- вишиванка -- Всесвітній день вишиванки, свято -- українська вишивка -- сценарії -- розваги
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.013:502/504](477) О-72
Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 39–43.
Рубрики: Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку фывфывфыв: дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- змістове наповнення -- парціальні освітні програми -- тематичні дні Аннотация: Поради вихователю-методисту.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.947.5](477) Б 40
Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 35–38. - Зміст: Що таке мотивація ; Як можна мотивувати діяти ; Додаток : Тренінг для педагогів.
Рубрики: Дошкільна освіта--мотивація фывфывфыв: дошкільна освіта -- мотивація -- діяльність -- способи -- тренінги -- педагогічна майстерність -- методична робота
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.31:17](477) Г 61
Головіченко, О. Все починається з добра [Текст] : сценарій муз. розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей серед. групи / Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–62.
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання фывфывфыв: дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- моральне виховання -- сухомлиністика -- художні твори -- музичні розваги -- середній дошкільний вік
Доп.точки доступа: Омельченко, Л.; Хижа, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.013:502/504](477) О-72
Освіта для сталого розвитку: поради педагогам [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 44.
Рубрики: Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку фывфывфыв: дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- організація діяльності -- пам’ятки
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.64:688.72](477) К 56
Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри фывфывфыв: дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність Аннотация: У статті вміщено розробку майстер-класу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477) Р 34
Резніченко, І. STEM-освіта для дошкільників [Текст] / Ірина Резніченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 4–9. - Зміст: Коротко про суть ; Що раніше, то ліпше ; STEM-освіта й конструктор LEGO ; Команда творчих STEM-педагогів ; Розвивальне середовище з LEGO.
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання фывфывфыв: дошкільна освіта -- форми навчання -- STEM-освіта -- конструювання -- конструктори -- LEGO -- педагогічна творчість -- розвивальне середовище
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:316.454-057.87](477) Б 90
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг фывфывфыв: дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477) Л 18
Лайфаки для STEM-педагога [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 16.
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання фывфывфыв: дошкільна освіта -- форми навчання -- STEM-освіта -- LEGO -- пам’ятки Аннотация: Пам’ятка для педагогів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477) Р 34
Резніченко, І. STEM-педагоги розкривають секрети [Текст] / Ірина Резніченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 10–15. - Зміст: Принципи ; Про науки – "Дитячою мовою" ; Доступно про технології ; Математика без примусу ; Від інженерії до винахідництва ; Гра – засіб пізнання.
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання фывфывфыв: дошкільна освіта -- STEM-освіта -- форми навчання -- принципи -- LEGO -- наука -- технології -- математика -- інженерія -- винахідництво -- гра Аннотация: У статті йдеться про організацію освітнього простору з використанням принципів STEM-освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|