Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діагностування<.>
Общее количество найденных документов : 66
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.


    Вахнюк, О.
    Замкнута дитина. Діагностування замкнутості та її психокорекція [Текстььь] / О. Вахнюк, // Психолог. - 2005. - N4 (січень). - С. 14-16
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: замкненість


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Туркот, Т.
    Методи психолого-педагогічного діагностування індивідуальних особливостей учнів [Текстььь] / Т. Туркот // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N3. - С. 20-24.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психодіагностика
   дитяча психологія

   психологія навчання

фывфывфыв:
емоційні стани учнів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Шавровська, В. Н.
    Діагностування та прогнозування педагогічного процесу [Текстььь] / В.Н. Шавровська // Відкритий урок.Дошкільне виховання : Методична серія для вчителів. - 2003. - N3/4. - С. 4-40
ГРНТИ
ББК 88.37
Рубрики: психодіагностика
   педагогічна психологія

Аннотация: Додаток "Орієнтовна схема психологічного аналізу заняття"


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів четвертого класу [Текстььь] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діагностика педагогічна
фывфывфыв:
діагностування розумових здібностей -- методики тестування кмітливості учнів -- анкети -- методики


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Єфименко, М.
    Сколіозу - ні!: Види та діагностування сколіотичної постави у дітей [Текстььь] / М. Єфименко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N2. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: біологія дитини
   здоров’я дітей,школярів



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Мартиненко, С.
    Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі [Текстььь] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 39-41 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діагностика педагогічна
   адаптація учнів

фывфывфыв:
готовність дитини до навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Єфименко, М.
    Сколіозу - ні! : Інструментальні методи діагностування сколіотичної постави та противопоказання при сколіозі [Текстььь] / М. Єфименко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N6. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: здоров’я дітей, школярів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
378(4Укр)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 40 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 279 с. - ISBN 5-8238-0603-50 : 13.00 грн.
    Содержание:
Борецька, Н. П. Вища освіта в контексті соціальної політики держави / Н. П. Борецька. - С .4-10
Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій - важлива складова стратегічного планування розвитку соціальних систем / С. В. Бутівщенко. - С .10-23
Плахотнікова, Л. О. Мікроекономічні фактори функціонування ринку освітніх послуг в Україні / Л. О. Плахотнікова. - С .23-32
Тепла, О. Ціннісний компонент у системі вищої освіти / О. Тепла. - С .39-45
Смірнова, Т. В. Духовно-інтелектуальне виховання особистості - провідна парадигма сучаснорї педагогіки / Т. В. Смірнова. - С .56-61
Семенець, С. П. Актуалізація проблеми розвивального навчання на сучасному етапі розвитку суспільства / С. П. Семенець. - С .61-67
Сорочинська, В. Є. Соціально-педагогічні детермінанти професійного становлення студентів вищих навчальних закладів / В. Є. Сорочинська. - С .67-80
Цимбал, С. В. Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів / С. В. Цимбал, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .80-91
Черкашина, Т. В. Виховання свідомої дисципліни і відповідальності як спосіб формування культури взаємин між викладачем і студентом / Т. В. Черкашина. - С .91-99
Кобильченко, В. В. Теоретичні засади психокорекції у молодшому шкільному віці / В. В. Кобильченко. - С .121-130
Супрун, М. О. Основні тенденції розвитку олігофренопедагогіки кінця 20-х - початку 30-х рр. ХХ ст. / М. О. Супрун. - С .130-140
Горбенко, С. В. Сутність вивчення рольової поведінки розумово відсталих підлітків / С. В. Горбенко. - С .140-146
ГРНТИ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Вища освіта

   Психокорекція--молодший шкільний вік



Доп.точки доступа:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 182.25 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Євгенія Іванівна. Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі / Є. І. Коваленко. - С .7-16
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .17-22
Бейгер, Галина. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних / Г. З. Бейгер. - С .23-42
Бугаєць, Наталія Олександрівна. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті / Н. О. Бугаєць. - С .43-49
Варга, Наталія Іванівна. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці / Н. І. Варга. - С .50-55
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі" / Т. В. Гордієнко. - С .56-61
Гуцало, Емілія Унсунівна. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах) / Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. - С .62-68
Дубровська, Лариса Олександрівна. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .69-74
Жданюк, Анна Василівна. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів / А. В. Жданюк. - С .75-80
Карташинська, Рената. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї / Р. Карташинська. - С .81-91
Конончук, Данило Іванович. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми / Д. І. Конончук. - С .92-98
Коропатник, Михайло Михайлович. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства / М. М. Коропатник. - С .99-106
Новгородська, Юлія Григорівна. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника / Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. - С .107-112
Скшидлевський, Павло. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти / П. Скшидлевський. - С .113-124
Люй Цзін Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі / Люй Цзін. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь / В. В. Ревенчук. - С .131-134
Пашкевич, Анета. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги / А. Пашкевич. - С .135-142
Солошич, Ірина Олександрівна. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів / І. О. Солошич. - С .143-148
Шевчук, Марина Олександрівна. Проектна культура керівника: сутність поняття / М. О. Шевчук, І. В. Доліна. - С .149-155
Шумська, Людмила Юріївна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу / Л. Ю. Шумська. - С .156-162
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків / Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. - С .163-166
Дікун, Ірина Анатоліївна. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики / І. А. Дікун. - С .167-172
Житнухіна, Катерина Павлівна. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів / 173-180
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. - С .181-187
Конончук, Олена Анатоліївна. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку / О. А. Конончук. - С .188-194
Луців, Світлана Ігорівна. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання / С. І. Луців, Г. О. Філь. - С .195-199
Матвієнко, Світлана Іванівна. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка) / С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. - С .200-205
Повідайчик, Оксана Степанівна. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки / О. С. Повідайчик. - С .206-211
Турчин, Тамара Миколаївна. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі / Т. М. Турчин. - С .212-216
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників / М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. - С .218-223
Ювковецька, Юлія Олександрівна. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах / Ю. О. Ювковецька. - С .224-227
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Абрамович, Антоніна Миколаївна. Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології / А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. - С .228-233
Дубовик, Світлана Миколаївна. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування / С. М. Дубовик. - С .234-239
Кононко, Олена Леонтіївна. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення / О. Л. Кононко. - С .240-247
Лавриченко, Наталія Миколаївна. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови / Н. М. Лавриченко. - С .248-256
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бхіндер, Наталія Володимирівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.) / Н. В. Бхіндер. - С .257-264
Віннікова, Лілія Федорівна. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі / Л. Ф. Віннікова. - С .265-269
Дічек, Наталія Петрівна. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. / Н. П. Дічек. - С .270-281
Сагач, Оксана Михайлівна. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном / О. М. Сагач. - С .282-287
Самаріна, Світлана Іванівна. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей / С. І. Самаріна. - С .288-290
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.) / І. В. Тонконог. - С .291-298
Шевченко, Володимир Миколайович. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект) / В. М. Шевченко. - С .299-304
Шевченко, Світлана Миколаївна. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010) / С. М. Шевченко. - С .305-310
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

10.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58.2 + 24р30
Рубрики: Кафедра хімії
   Викладання хімії в вищих навчальних закладах

   Навчання студентів--навчальні досягнення--діагностування

   Підготовка майбутніх екологів

фывфывфыв:
хімічна підготовка -- бакалавр наук -- хімічні компетентності -- охорона навколишнього середовища -- збалансоване природокористування -- вища технічна екологічна освіта -- компетентнісний підхід -- рейтингова система оцінювання
Аннотация: Обгрунтовано основні принципи діагностики навчальних досягнень студентів-екологів під час вивчення дисциплін хімічного спрямування. Розроблено критерії та основні показники рівня сформованості хімічної компетентності майбутніх фахівців-екологів. Відзначено переваги рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Детально описано механізм розрахунку підсумкового рейтингу студента-еколога з досліджуваних хімічно спрямованих дисциплін.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74
С 11


    Сіткар, Степан Вікторович.
    Підготовка інженерів-педагогів у галузі транспорту до організації педагогічного діагностування [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / С. В. Сіткар ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. - 19 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: педагогічна діагностика
фывфывфыв:
інженерна освіта -- інженери-педагоги


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

12.
74.204.21
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи [Текст] / С. Мартиненко, Н. Кипиченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 54-56. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.21
Рубрики: вчитель початкових класів
фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- стилі педагогічного спілкування -- діагностика педагогічного спілкування


Доп.точки доступа:
Кипиченко, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.100
Р 83


    Руденко, Людмила.
    Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 12-18.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--діагностика--старші дошкільники
   Дошкільники--творчий розвиток

фывфывфыв:
розвиток творчих здібностей -- компоненти творчих здібностей -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- комунікативний компонент -- діагностування
Аннотация: У статті наголошено, що сензитивним для розвитку творчих здібностей є старший дошкільний вік. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей старших дошкільників, розглянуто критеріальний підхід до діагностування обдарованості. Наведено діагностичні завдання для оцінювання рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільнят, картку оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дитини старшого дошкільного віку.


Доп.точки доступа:
Шинкар, Тетяна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.204.6
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 49-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.6
Рубрики: вчитель початкових класів
фывфывфыв:
оцінювання професійної діяльності вчителя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
371(075.3)
А 87


    Архипова, С. П.
    Методи та технології роботи соціального педагога [Текст] : навчальний посібник / С. П. Архипова, Г. Я. Майборода, О. В. Тютюнник ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2-е вид. - К. : СЛОВО, 2013. - 496 с. - ISBN 978-966-194-079-5 : 65.00 грн.
ББК 74.62я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Соціально-педагогічна діяльність

   Соціально-педагогічні технології

   Соціально-педагогічна робота--технології

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Діагностування

   Профілактична робота

   реабілітаційно-профілактична робота

   Консультування соціально-психологічне



Доп.точки доступа:
Майборода, Г. Я.; Тютюнник, О. В.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 15
фб (1), НМК ф-т ПСР (5), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (5), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Найти похожие

16.
373.3/.5.015.31:7]:17.022
К 63


    Комаровська, О. А.
    Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування [Текст] / О. А. Комаровська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 4. - С. 57-62. - Бібліогр.: с. 62 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Педагогіка школи--цінності учнів
фывфывфыв:
художні цінності учнів -- суб’єктність -- соціокультурна ситуація -- діагностувальна процедура -- емоційно-чуттєвий резонанс
Аннотация: Розкрито специфіку формування ціннісної сфери учня в контексті сучасної соціокультурної ситуації. Акцентовано на позиції суб'єктності учня та вчителя в навчанні мистецтву.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
378(4Укр)
В 55


    Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - .
   № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Гр. В. Луценко, К. В. Касярум. - 2012. - 568 с. - ). - 35.00 грн.
    Содержание:
ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Афанасьєва, Ольга Сергіївна. Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури / О. С. Афанасьєва. - С .14-21
Благодир, Людмила Андріївна. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики / Л. А. Благодир, В. О. Швець. - С .38-45
Григорчук, Тарас Васильович. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання / Т. В. Григорчук. - С .90-95
Грицай, Наталія Богданівна. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .96-105
Кільдеров, Дмитро Едуардович. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти / Д. Е. Кільдеров. - С .144-150
Крижко, Василь Васильович. Основи безпекової стратегії вищої освіти України / В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. - С .161-169
Лов’янова, Ірина Василівна. Професійна спрямованість навчання старшокласників / І. В. Лов’янова. - С .170-179
Марченко, Наталія Вікторівна. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні / Н. В. Марченко. - С .207-212
Мельник, Алла Іванівна. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов / А. І. Мельник. - С .213-222
Набок, Микола Васильович. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах / М. В. Набок. - С .229-240
Олійник, Марія Іванівна. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу / М. І. Олійник, О. А. Брухальська. - С .250-257
Прохор, Ірина Петрівна. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах / І. П. Прохор. - С .318-326
Салан, Наталія Миколаївна. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема / Н. М. Салан. - С .327-332
Сергійчук, Олена Миколаївна. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ / О. М. Сергійчук. - С .343-354
Слюсар, Тетяна Антонівна. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Т. А. Слюсар. - С .362-368
Субіна, Оксана Олександрівна. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України / О. О. Субіна. - С .378-385
Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. - С .386-389
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження / Н. О. Терентьєва. - С .390-398
Шестопралюк, Олександр Васильович. Модернізація структури університету / О. В. Шестопралюк. - С .399-407
КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Воробйова, Оксана Петрівна. Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід / О. П. Воробйова. - С .427-432
Кулінка, Юлія Сергіївна. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків / Ю. С. Кулінка. - С .455-463
Шимова, Ольга Василівна. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .486-493
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ
Акуленко, Ірина Анатоліївна. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики / І. А. Акуленко. - С .504-520
Пелех, Юрій Володимирович. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості / Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. - С .528-537
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Кірдан, Олена Леонідівна. Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу / О. Л. Кірдан. - С .547-556
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Педагогіка вищої школи

   Філософія освіти

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Педагогічні технології--вища освіта

   Інноваційні технології навчання

   Інформаційна культура

   Зміст освіти

   Гуманітарна освіта

   Особистість студента

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Освітня послуга--якість

   Приватна освіта--розвиток--Україна

   Акредитація

   Інклюзивна освіта

   Проблемне навчання

   Аксіологія

   Педагогічна майстерність --вчителі

   Педагогічна культура

фывфывфыв:
аксіопедагогіка


Доп.точки доступа:
Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Касярум, К. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

18.
74.204.2
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування згуртованості педагогічного колективу вчителів початкової школи [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 40-42. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--педагогічний колектив
фывфывфыв:
діагностування згуртованості -- діагностичне тестування -- педагогічний колектив


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.202.242
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Методи комплексного педагогічного діагностування адаптації дитини до умов навчального середовища [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 9. - С. 49-51. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--адаптація до школи
фывфывфыв:
педагогічне діагностування -- адаптація дитини -- навчальне середовище


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування психологічного мікроклімату в педагогічному колективі [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 48-50. . - ISSN 0131-5358


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 62325
Число посетителей 974
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя