Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>
Общее количество найденных документов : 94
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.


    Ілляшенко, Т.
    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текстььь] / Т. Ілляшенко, // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діти з особливими потребами
   навчання корекційне

   педагогіка корекційна

фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.2
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: навчання інтегроване
   навчання індивідуальне

   навчання інклюзивне

   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
   376(075.8)
   І-65


   
    Інклюзивна освіта [Текст] : навчальний посібник / М. А. Порошенко ; Благодійний фонд Порошенка. - К. : Агентство "Україна", 2019. - 300 с. - ISBN 978-966-137-120-9 : 320.00 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
фывфывфыв:
Діти з особливими освітніми потребами


Доп.точки доступа:
Порошенко, М. А.; Благодійний фонд Порошенка
Экземпляры всего: 7
НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Найти похожие

4.


    Акіншина, В. В.
    Ялинка [Текст] : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 11–15.
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання
фывфывфыв:
інтегровані уроки -- діти з ДЦП -- порушення мовлення -- діти з особливими освітніми потребами -- початкова школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Базилівська, Тетяна
    "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками
фывфывфыв:
корекційно-розвивальна робота -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами -- батьки дітей з особливими потребами
Аннотация: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.


Доп.точки доступа:
Германюк, Оксана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
фывфывфыв:
музично-ритмічне виховання -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група -- система Е. Жака-Далькроза
Аннотация: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Барабаш, Ольга.
    Ми з весною помандруємо, різні голоси почуємо [Текст] : музичне тематичне заняття для дітей середньої групи з особливими освітніми потребами / О. Барабаш // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 4. - С. 36-38. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--музичне виховання
фывфывфыв:
музичне заняття для дітей -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Барабаш, Ольга.
    Парад музичних інструментів [Текст] : музична розвага для дітей різновікової інклюзивної групи / О. Барабаш // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 3. - С. 36-38. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--музичне виховання
фывфывфыв:
музичні інструменти -- музичні розваги -- інклюзивна група -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Варава, Наталія.
    Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Н. Варава // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 67-69. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціалізація дітей
фывфывфыв:
соціалізація дітей -- діти з особливими освітніми потребами -- гурткова робота -- делегування відповідальності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Веремчук, Олена.
    Транспортом керуємо, весело мандруємо [Текст] : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП / О. Веремчук // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 3. - С. 26-28. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- розвиток мовлення -- старші дошкільники -- корекційно-розвивальне заняття -- логопедія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Вовк, О. А.
    Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії [Текст] / О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 22-24.
Рубрики: Діти з особливими потребами--арт-терапія
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- арт-терапія -- соціалізація дітей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Воробей, Наталія
    Ігри строкаті в сенсорній кімнаті [Текст] / Наталія Воробей // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
фывфывфыв:
психологічний клімат -- розвивальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Подано підбірку авторських ігор та вправ, які сприятимуть зняттю м'язового та психоемоційного напруження дітей, активізують сенсорний потенціал їхнього розвитку та урізноманітнять навчальну діяльність.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

13.


    Герасимчук, Оксана
    Якщо ваші діти особливі : на підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Оксана Герасимчук,Наталія Голованенко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
налагодження взаємодії -- психологічний клімат -- інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- робота з батьками
Аннотация: "Бути батьками малюка з ООП непросто. Але діагноз - не вирок ні для малят, ні для їхніх рідних. Насамперед татам і мамам дуже важливо прийняти свою дитину такою, якою вона є, і сконцетруватися на тих кроках, які необхідно зробити, аби забезпечити їй найкомфортніші умови життя й розвитку, не марнуючи час і сили на внутрішній спротив. І ще вкрай цінно - відчути небайдужість людей навколо. Допомогти в цьому покликана пропонована публікація."


Доп.точки доступа:
Голованенко, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

14.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Аннотация: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку
Аннотация: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Горбенко, Інна.
    Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати [Текст] / І. Горбенко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 55-61.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Григор’єва, Інна.
    Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі [Текст] / І. Григор’єва // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 54-56.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивні групи в дитсадках -- компетентність вихователя -- професійна компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Дериведмідь, В. М.
    На городі [Текст] : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 16–18.
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--українська жестова мова
фывфывфыв:
початкова школа -- українська жестова мова -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
Статистика
за 27.08.2024
Число запросов 86753
Число посетителей 715
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя