Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>
Общее количество найденных документов : 94
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.


    Ілляшенко, Т.
    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текстььь] / Т. Ілляшенко, // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діти з особливими потребами
   навчання корекційне

   педагогіка корекційна

фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.3
С 13


    Савчук, Л.
    Нові підходи до надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Л. Савчук // Дефектолог. - 2010. - N 5(травень). - С. 6-9.
ББК 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами
   освіта дітей з вадами розвитку

фывфывфыв:
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74
К 95


    Куцінко, О.
    Особливості роботи з проблемними дітьми [Текст] / О. Куцінко // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 8(лютий). - С. 28-31
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   педагогіка корекційна

   Діти з особливими потребами

   гіперактивні діти

фывфывфыв:
проблемні діти -- робота з проблемними дітьми -- гіпоактивні діти -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ -- педагогічно занедбані діти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.2
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: навчання інтегроване
   навчання індивідуальне

   навчання інклюзивне

   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Хуснутдинова, Р. Р.
    Конференция по проблемам развивающего образования для детей с различными образовательными потребностями / Р. Р. Хуснутдинова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 164-167. . - ISSN 0042-8841
ББК 74
Рубрики: Конференції--педагогічні конференції
   Педагогічні конференції

фывфывфыв:
розвивальне навчання -- обдаровані діти -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Про конференцію по проблемам розвиваючого навчання для дітей з різними освітніми потребами, яка відбулася 23 жовтня 2012 року в Набережних Човнах.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами
фывфывфыв:
діти з проблемами в розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- навчання дітей з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими потребами з загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю / Дубейко Л. О. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - Дитина з особлив. потребами. - Пілот. вип. - С. 2-3
ББК 74.2
Рубрики: Інклюзивна освіта--поради вчителю
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- наочно-дійове мислення -- рекомендації вчителям


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.3(4Укр)
К 63


    Коморна, Віра.
    Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 26. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база

   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

фывфывфыв:
науково-педагогічний експеримент -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.1
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю [Текст] : пілотний випуск, 2014 / Л. О. Дубейко // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 19/20. - Вкладка. - С. 2-3.
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
373.2
З-78


    Зозуля, Віта.
    Діти з особливими освітніми потребами [Текст] : подолання упередженого ставлення / В. Зозуля // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 75-82.
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
упереджене ставлення -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
376.42:[159.9+37]
Я 47


    Яковенко, Світлана.
    До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковенко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 85-94. . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід
   Інклюзивна освіта--фахівці корекційної освіти

фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор
Аннотация: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям іх психофізичними порушеннями під час навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Аннотация: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

13.
37(477)(094)
У 45


   Україна. Закон.

   
    Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг : [від 23 трав. 2017 р. № 2053-VIІІ] // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 1. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Діти з особливими потребами--право на освіту

   Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база

фывфывфыв:
правові джерела -- Закон України -- зміни до закону -- освітні послуги -- індивідуальні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма -- права на освіту


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Топчій, Л. Г.
    Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" [Текст] / Л. Г. Топчій // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 25–31.
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- корекційна діяльність -- емоції


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
Шифр: ДзОП-1/2018/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 8
Содержание:
Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609. - С.2.
Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609. - С.3–8.
фывфыв: діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід
Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9–12 : мал.
фывфыв: розвиток зорового сприйняття, формування сенсорних еталонів, корекція орієнтування у просторі
Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13–17 : фот., мал.
фывфыв: уроки всесвітньої історії, діти з порушенням слуху, діти з порушенням мовлення
Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18–20 : фот.
фывфыв: діти із затримкою психологічного розвитку, уроки географії
Акішна, В. В. "Ялинка" : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21–24 : фот.
фывфыв: формування навичок читання, розвиток зв’язного мовлення, екологічне виховання
Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25–29 : мал.
фывфыв: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності
11-й Інтернет-марафон: крокуємо до Нової української школи натхненно та впевнено! : [про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", який відбувся в червні 2018 р. Під час заходу висвітлювалися питання щодо організації сучасного освітнього простору]. - С.30–31 : фот.
фывфыв: Нова українська школа, проектні роботи
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: ДзОп-1/2018/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 7
Содержание:
Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук. - С.2–6 : мал.
фывфыв: історичний час, літочислення, хронологічні таблиці
Павленко, Л. В. Космічна подорож : інтегр. заняття для ст. дошкільників із вадами зору / Л. В. Павленко. - С.7–11 : фот.
фывфыв: діти дошкільного віку, діти з вадами зору, інтегровані заняття
Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко. - С.12–14 : фот.
фывфыв: діти старшого дошкільного віку, фізичне виховання, порушення опорно-рухового апарату
Жилка, О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами : година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу / О. І. Жилка. - С.15–18 : фот.
фывфыв: толерантність, етика спілкування
Шевченко, О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми : інтегр. урок з математики та труд. навчання для учнів 7-го кл. з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко. - С.19–21.
фывфыв: інтегровані уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, корекційна робота
Гайтина, Л. Г. Суффикс : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–24. - Библиогр.: 5 назв.
фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, суфікси
Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.25–31.
фывфыв: діти з особливими освітніми потребами, корекційна діяльність, емоції
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
фывфывфыв:
музично-ритмічне виховання -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група -- система Е. Жака-Далькроза
Аннотация: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Базилівська, Тетяна
    "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками
фывфывфыв:
корекційно-розвивальна робота -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами -- батьки дітей з особливими потребами
Аннотация: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.


Доп.точки доступа:
Германюк, Оксана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2018г. N 4
Содержание:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
фывфыв: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
фывфыв: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
фывфыв: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
фывфыв: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
фывфыв: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 84459
Число посетителей 996
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя