Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>
Общее количество найденных документов : 94
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.


    Воробей, Наталія
    Ігри строкаті в сенсорній кімнаті [Текст] / Наталія Воробей // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
фывфывфыв:
психологічний клімат -- розвивальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Подано підбірку авторських ігор та вправ, які сприятимуть зняттю м'язового та психоемоційного напруження дітей, активізують сенсорний потенціал їхнього розвитку та урізноманітнять навчальну діяльність.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

2.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Аннотация: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Піканова, Наталія.
    Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Н. Піканова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 46-61. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--соціалізація

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
соціалізація дошкільників -- спеціальна педагогіка -- інклюзивна освіта -- діти із недорозвитком мовлення -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти в дошкільних закладах для дітей із загальним недорозвитком мовлення та необхідність освіти дітей з особливими освітніми потребами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
   376(075.8)
   І-65


   
    Інклюзивна освіта [Текст] : навчальний посібник / М. А. Порошенко ; Благодійний фонд Порошенка. - К. : Агентство "Україна", 2019. - 300 с. - ISBN 978-966-137-120-9 : 320.00 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
фывфывфыв:
Діти з особливими освітніми потребами


Доп.точки доступа:
Порошенко, М. А.; Благодійний фонд Порошенка
Экземпляры всего: 7
НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Найти похожие

5.


    Федоренко, Оксана
    Інклюзивна освіта в умовах карантину [Текст] / Оксана Федоренко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 8-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
якість освіти -- освіта онлайн -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Відділ дошкільної та початкової освіти УІРО подає рекомендації щодо того, як організувати роботу з дітьми з особливими освітніми потребами в олайн режимі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

6.
379.8.043.2-056.2/.3(477)
К 20


    Каплієнко, А.
    Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–75. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- позашкільні навчальні заклади -- позашкільна освіта -- гуртки декоративно-ужиткового напрямку -- діти з розладами аутистичного спектра -- самостійна творча діяльність
Аннотация: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Аннотация: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Ілляшенко, Т.
    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текстььь] / Т. Ілляшенко, // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 46-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діти з особливими потребами
   навчання корекційне

   педагогіка корекційна

фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Клименко, Людмила.
    Інтегрований підхід до корекційної роботи [Текст] / Л. Клименко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 32-35.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями пізнавальної діяльності -- корекційні заняття


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
373.3/.5.043.2-056.2/.3(477)
О-72


    Осадча, О. М.
    Аспекти інклюзивного сучасного закладу освіти / О. М. Осадча // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 55–58. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--інклюзивні школи
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивні заклади освіти -- інклюзивні школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Морозова, Світлана
    Будьмо толерантними! Семінар-воркшоп для педагогів, що працюють з дітьми з ООП [Текст] / Світлана Морозова // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота
фывфывфыв:
інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- толерантність -- толерантний педагог -- семінар-воркшоп для педагогів
Аннотация: Пропонується семінар-воркшоп для педагогів, що працюють з дітьми з ООП, мета якого - підвищувати професійну компетентність педагогів ЗДО щодо прояву толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами; актуалізувати особистісний потенціал учасників з упровадження ефективних способів взаємодії з дітьми з ООП.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

12.


    Костюк, Олена
    Весела наука - відтворювать звуки : дидактичні вправи для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Олена Костюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
   Дошкільне виховання--музичне виховання

фывфывфыв:
корекція мовлення -- музичне виховання -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- спеціальна освіта -- сприймання звуків
Аннотация: Наведені приклади озвучення віршів допоможуть батькам та педагогам позитивно налаштувати дітей з ООП на сприймання звуків природи і спонукати їх до музикування.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Звєкова, В. К.
    Виховання дитини з ООП під час гурткової роботи в умовах війни [Текст] / В. К. Звєкова // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 35-36.
Рубрики: Освіта в Україні--освіта в умовах війни
   Позашкільна освіта в Україні--форми навчання

фывфывфыв:
позашкільна освіта -- гурткова робота -- діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Скалаух, Олена
    Горобинка-намистинка : індивідуальне заняття для дітей молодшої групи з особливими освітніми потребами та з типовим розвитком [Текст] / Олена Скалаух // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
сенсорний розвиток -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Авторка ділиться своїм досвідом роботи в інклюзивній групі, яку відвідують двоє дітей з особливими освітніми потребами (із синдромом Дауна та з аутизмом). Подане заняття-казка з використанням фетрового посібника дарує малюкам приємні тактильні враження, допомагає тренувати пальчики, закріплювати уявлення про пори року, кольори, лісових мешканців, а також забезпечує психологічне розвантаження дітей. Заняття можна проводити з однією дитиною або з двома.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
376-056.2(477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 76–83 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--фізичний стан--діагностика
фывфывфыв:
фізичний стан -- діагностика -- порушення розвитку -- діти з порушеннями розвитку -- психофізичні порушення -- морфофізіологічний розвиток -- життєвий індекс -- фізичний розвиток -- молодші школярі -- оздоровча робота -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Досліджено та представлено результати оцінювання фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Доведено, що система оперативного оцінювання фізичного розвитку і результатів фізкультурно-оздоровчої роботи є невід’ємною частиною планування та оцінювання ефективності розробленого плану корекційно-оздоровчої роботи з дітьми, які мають складні порушення розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
373.2
З-78


    Зозуля, Віта.
    Діти з особливими освітніми потребами [Текст] : подолання упередженого ставлення / В. Зозуля // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 75-82.
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
упереджене ставлення -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами
фывфывфыв:
діти з проблемами в розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- навчання дітей з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
74.1
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю [Текст] : пілотний випуск, 2014 / Л. О. Дубейко // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 19/20. - Вкладка. - С. 2-3.
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.2
Д 79


    Дубейко, Л. О.
    Діти з особливими потребами з загальноосвітньому навчальному закладі : поради вчителю / Дубейко Л. О. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - Дитина з особлив. потребами. - Пілот. вип. - С. 2-3
ББК 74.2
Рубрики: Інклюзивна освіта--поради вчителю
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- наочно-дійове мислення -- рекомендації вчителям


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.


    Литовченко, Світлана.
    Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 30-36. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ)
фывфывфыв:
Інклюзивно-ресурсні центри -- діти з особливими освітніми потребами -- комплексна оцінка розвитку
Аннотация: Розглянуто сучасні підходи до надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, представлено основні напрями роботи фахівців у межах діяльності Інклюзивно-ресурсних центрів, з огляду на їх інноваційність для України. З практичного досвіду запропоновано апробовані рекомендації узагальнення результатів оцінювання та підготовки висновку, що сприятиме ефективній організації роботи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
Статистика
за 27.08.2024
Число запросов 78104
Число посетителей 683
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя