Поисковый запрос: <.>K=діти з порушеннями слуху<.> |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1.
| Корніцова С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ/С. В. Корніцова // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011,N N 29.-С.вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде)
|
>2.
| Ступка Л. М. Грамотійчики/Л. М. Ступка // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 1/2.-С.25-42.
|
>3.
| Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології/О. М. Таранченко, С. В. Литовченко, О. Ф. Федоренко [та ін.] ; відпов. за вип. О. І. Симоненко. - 2018
|
>4.
| Кравченко О. М. Овочі/О. М. Кравченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.21–24.
|
>5.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.7–22
|
>7.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>8.
| Перфільєва Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 7(67).-С.2–4.
|
>9.
| Шевченко С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) /Світлана Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.53-63.
|
>10.
| Афанасьєв С. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху/С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Будаєв // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2021,N N 2.-С.39-49.
|
>11.
| Литовченко С. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушеннями слуху /С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 1.-С.8-19.
|
>12.
| Литовченко С. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб/С. Литовченко, В. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 4.-С.27-39.
|
|