Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діти з інтелектуальними порушеннями<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кравець Н.
Заглавие : Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 25–35. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376-056.313:376.016:821.161.2](477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- навчання-- інноваційні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з інтелектуальними порушеннями--читацька діяльність--інноваційні технології--підлітки--уроки літератури--корекційний процес--читацький інтерес--робота з твором
Аннотация: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Березка С.
Заглавие : Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 55–64. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 376-056.313:159.942.5]-053.4(477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- інтелектуальні порушення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з інтелектуальними порушеннями--агресивна поведінка--дошкільники--агресивність--емоційність--емоційно-вольовий розвиток--поведінкові реакції--проблемні ситуації--негативні переживання
Аннотация: На основі аналізу психолого-педагогічної та спеціальної літератури висвітлено специфіку проявів агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Детально розглянуто біологічні, соціальні та психологічні чинники, що обумовлюють появу агресивних реакцій у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено взаємозв’язок цих чинників.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 376:373.2.015.31/Ш 37
Автор(ы) : Шевченко Ю.
Заглавие : Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 3. - С. 35-44. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/3). - ISSN 2312-2781
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376:373.2.015.31 + 159.922.72
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- інтелектуальні порушення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з інтелектуальними порушеннями--соціалізація дітей--корекційна робота--органічні ураження головного мозку--психічний розвиток
Аннотация: Проаналізовано дослідження іноземних та вітчизняних науковців у галузі психологічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, розкривається поняття "інтелектуальні порушення" у дітей, особливості розвитку мислення, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери. Висвітлено основні причини та чинники, які призводять до інтелектуальних порушень.
Найти похожие

 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 8189
Число посетителей 327
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя