Поисковый запрос: <.>K=естетичний смак<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1.
| Калініна Л. А. Розвиток естетичного смаку молодших школярів у діяльності аматорського дитячого театру ляльок/Л. А. Калініна. - 2007
|
>2.
| Чумак Т. "Моя любове, я перед тобою..."/Т. Чумак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.9-16
|
>3.
| Флегонтова Н. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику/Н. Флегонтова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 3.-С.57-60
|
>4.
| Дзюба І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики/Ірина Дзюба // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.49-52
|
>5.
| Шкарупа О. Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання духовно-морального потенціалу художнього тексту/О. Шкарупа // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 9.-С.9-12
|
>6.
| Шайдурова Н. В. Из опыта работы по эстетическому воспитанию детей в процессе приобщения к искусству мандалы/Н. В. Шайдурова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 8.-С.30-36.
|
>7.
| Толстоухов А. В. Філософія естетичного виховання: антиномії почуття красоти/А. В. Толстоухов, А. Ф. Коннов // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2011,N N 1.-С.64-74.
|
>8.
| Липовецька Є. Ю. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді/Є. Ю. Липовецька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 2.-С.18-25
|
>9.
| Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.17–24
|
>10.
| Петрикіна А. Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка"/Анна Петрикіна // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1(93).-С.48–56
|
|