Поисковый запрос: <.>K=заохочення<.> |
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Покарання та заохочення // Початкова школа. -К.:Преса України, 2004,N N1.-С.54-57
|
>2.
| Кайріс О. "Я в тебя верю!"/О. Кайріс // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2003,N N13 (квітень).-С.6, 11-12
|
>3.
| Фулер Ч. Заохочення до досягнення успіху/Ч. Фулер // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2008,N N1.-С.49-52
|
>4.
| Головата Ю.І. Поради психологу-консультанту: Порада 2. Молодим батькам. Молодший шкільний вік (6-10 років)/Ю.І. Головата // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2004,N N20 (жовтень).-С.10-13
|
>5.
| Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2003,N N9(березень).-С.15-16. т.№10(березень). т.№12(березень).-С.14-15
|
>6.
| Біла І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника/Ірина Біла // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.38–41.
|
>7.
| Лифинцев Д. В. Социальна поддержка как психологический феномен/Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.105-117
|
>8.
| Бєлєнька Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки/Ганна Бєлєнька, Олена Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.23–27.
|
>9.
| Дзюба С. Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти/С. Дзюба // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2018,N N 2.-С.19-27.
|
>10.
| Радченко С. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання/С. Радченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 7.-С.18-20.
|
>11.
| Піроженко Т. Психологічний аспект педагогіки розуміння/Т. Піроженко, Л. Соловйова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 4.-С.9-13
|
>12.
| Казаннікова О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки/Олена Казаннікова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.6–8
|
>13.
| Положення про рейтингове оцінювання діяльності педагогів Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія" // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 2/3.-С.79–80
|
>14.
| Шацька Н. Формування читацького інтересу/Н. Шацька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2020,N N 1.-С.2-6.
|
>15.
| Руденко О. М. Проект "Розиток обдарованості учнів школи"/О. М. Руденко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 28/30.-С.61–75
|
>16.
| Денисенко О. 10 віповідей на запитання про особові справи працівників/О. Денисенко // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2023,N N 8.-С.14-19.
|
>17.
| Гавриш Н. Про заборони та заохочення у вихованні/Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 10.-С.56-60.
|
>18.
| Лякішева А. Соціально-педагогічна підтримка дитинства й материнства у незалежній Україні/А. Лякішева // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2018,N N 7/8.-С.50-60.
|
>19.
| Бевзюк Є. Матеріальне заохочення слов’янських "будителів" як знаряддя поширення Російською імперією ідеї панславізму [друга половина XIX ст.]/Є. Бевзюк // Український історичний журнал. -Київ:Редакція "УІЖ", 2004,N N 3.-С.73-91.
|
>20.
| Калошин В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.17–19.
|
|
|