Поисковый запрос: <.>K=здоров’язбережувальне середовище<.> |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1.
| Ячник Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоров’ячої роботи з дошкільниками/Н. Ячник // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 6.-С.66-70
|
>2.
| Путіліна А. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей/А. Путіліна, С. Постнікова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 12.-С.33-38
|
>3.
| Резніченко І. Використання елементів спорту у фізкультурно-оздоров’ячій роботі/І. Резніченко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 6.-С.4-10
|
>4.
| Бережна Т. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі/Т. Бережна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.57-61
|
>5.
| Бережна Т. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв/Т. Бережна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.37–42
|
>6.
| Момот О. Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти/О. Момот // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2018,N № 1/2.-С.62–66
|
>7.
| Цимбалюк В. І. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби/В. І. Цимбалюк // Рідна школа. -К.:Преса України, 2021,N N 3.-С.36-38.
|
|