Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (201)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=здібності<.>
Общее количество найденных документов : 591
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 156/Е 51
Автор(ы) : Елисеев, Олег Павлович
Заглавие : Практикум по психологии личности
Выходные данные : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2001
Колич.характеристики :554 с.: ил.
Серия: Практикум по психологии
Примечания : Библиогр.: с. 547-554
ISBN, Цена 5-272-00115-Х: 20.60 грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Особистість-- психічне здоров’я
Темперамент
Характер
Здібності
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151(075.3)/П 30
Автор(ы) : Петровский, Артур Владимирович, Ярошевский , Михаил Григорьевич
Заглавие : Психология : Учебник для студентов высших педагогических учебных заведений . -2-е изд., стереотип.
Выходные данные : М.: Академия, 2000
Колич.характеристики :512 с
Примечания : Библиогр.: с. 497
ISBN, Цена 5-7695-0465-Х: 25.00, 25.00, грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88.3я73
Предметные рубрики: Психологія-- предмет-- методи
Психологія-- історія психології
Активність
Спілкування-- комунікація
Почуття
Особистість-- розвиток особистості
Уява
Мислення-- види
Характер
Здібності
Экземпляры : всего : аб(2), Ч.З.№2(4), ав(1)
Свободны : аб(2), Ч.З.№2(4), ав(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(4УКР)/Н 53
Заглавие : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Выходные данные : К., 2001
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Цена 966-593-235-7: 28.50 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметные рубрики: освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9/А 45
Автор(ы) : Алферов, Алексей Дмитриевич
Заглавие : Психология развития школьников : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по гуманит. спец. и направлениям
Выходные данные : Ростов-на-Дону: Феникс, 2000
Колич.характеристики :384 с
Примечания : Библиогр.: с. 363-366
ISBN, Цена 5-222-01226-3: 12.62 грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88.834
Предметные рубрики: Дитинство-- психологічний образ-- вікові періоди-- дошкільне
Учень-- рання юність-- психологія
Особистість-- процес розвитку
Психічний розвиток-- форми
Інтелект
Душа-- душевні переживання
Духовність-- православне виховання-- світське виховання
Емоції-- розвиток
Спілкування-- комунікативні здібності-- розвиток
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/М 17
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович, Соловієнко, Валентин Олександрович
Заглавие : Загальна психологія : навч. посібник . -2-е вид., стереотип.
Выходные данные : К.: МАУП, 2001
Колич.характеристики :256 с
Коллективы : Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-608-124-5: 10.50, 13.00, грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- загальна психологія
Сприймання
Мислення
Уява
Пам’ять
Емоції
Почуття
Воля
Темперамент
Здібності
Характер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): різновиди мовлення
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(21), аб(10), фб(1), ав(2)
Свободны : Ч.З.№2(21), аб(10), фб(1), ав(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/С 79
Автор(ы) : Степанов, Олександр Максимович, Фіцула, Михайло Миколайович
Заглавие : Основи психології і педагогіки : Посібник
Выходные данные : К.: Академвидав, 2003
Колич.характеристики :504 с
Серия: Альма-матер
Примечания : Корот. термінолог. словник: с. 460-502
ISBN, Цена 966-8226-07-0: 22.00, 27.00, грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88я73 + 74я73
Предметные рубрики: Особистість
Діяльність пізнавальна
Групи
Колектив
Увага
Відчуття
Сприймання
Пам’ять
Мислення
Уява
Емоції
Почуття
Воля
Темперамент
Характер
Здібності
Навчання
Виховання-- окремі напрямки
Сім’я-- відносини
Школа
Церква
Дидактика
Экземпляры : всего 25: аб(6), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(22)
Свободны : аб(6), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(22)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/Б 26
Автор(ы) : Бандурка, Олександр Маркович, Тюріна, Валентина Олександрівна, Федоренко, Олена Іванівна
Заглавие : Основи психології і педагогіки : підручник
Выходные данные : Х.: Національний університет внутрішніх справ, 2003
Колич.характеристики :336 с
Коллективы : МВС України, Національний університет внутрішніх справ
Примечания : Бібліогр.: с. 329-331
ISBN, Цена 966-610-053-3: 24.00 грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73 + 74я73
Предметные рубрики: Соціальна педагогіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): увага--уява--темперамент--характер --мотивація--здібності--воля
Содержание : Психологія пізнавальної діяльності ; Цілісність психічних процесів ; Особистість: шляхи формування й розвитку ; Соціальна психологія груп. Керівництво і лідерство. ; Спілкування у системі взаємовідносин людини ; Теоретичні основи виховання ; Загальні основи соціальної педагогіки ; Особливості розвитку соціальної педагогіки в Україні ; Соціальна педагогіка і соціальна робота ; Девіації як соціально-педагогічна проблема ; Девіантна поведінка молоді та алкоголізм ; Наркоманія як форма прояву протиправної поведінки молоді ; Проституція як форма прояву відхилень від норм поведінки ; Злочинність як форма прояву делінквентної поведінки дітей та молоді
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.5)/Д 79
Автор(ы) : Дубравська, Дося Михайлівна
Заглавие : Основи психології : навч. посібник
Выходные данные : Львів: Світ, 2001
Колич.характеристики :280 с.: іл
Примечания : Іменний покажчик с. 263-269; Бібліогр.: с. 270-273
ISBN (в пер.), Цена 966-603-129-9: 17.55 грн.
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Мозок
Поведінка
Стани свідомості
Сон-- сновидіння
Відчуття
Сприймання
Пам’ять
Мова і мовлення
Мислення
Уява
Увага
Особистість-- розвиток особистості-- становлення
Діяльність
Особистість-- емоції
Здібності
Характер
Темперамент
Экземпляры : всего 35: ав(4), фб(1), Ч.З.№2(25), аб(10)
Свободны : ав(4), фб(1), Ч.З.№2(25), аб(10)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/М 17
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович
Заглавие : Загальна психологія : Навч. посібник . -2-е вид., перероб. та доп.
Выходные данные : К.: Центр навчальної літератури, 2004
Колич.характеристики :272 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-8568-54-0: 22.00, 25.50, 20.00, 24.00, 22.00, грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Особистість
Діяльність
Спілкування
Увага
Відчуття
Сприймання
Уява
Пам’ять
Емоції
Почуття
Воля
Темперамент
Здібності
Характер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мова (психол.)
Экземпляры : всего 94: НМК ф-т ПСР(2), аб(96), Ч.З.№2(19), фб(1), ав(2)
Свободны : НМК ф-т ПСР(2), аб(96), Ч.З.№2(19), фб(1), ав(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/З-14
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович, Зайчук, Валентин Олександрович, Клименко В. В., Соловієнко, Валентин Олександрович
Заглавие : Загальна психологія : підручник для студентов вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Форум, 2000
Колич.характеристики :544 с
ISBN, Цена 966-7786-03-Х: 16.00 грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Психіка
Душа
Тести психологічні
Бесіда
Анкетування
Соціометрія
Особистість
Спілкування
Мова і мовлення
Соціальні групи
Керівник-- психологія
Підлеглий-- психологія
Конфлікт
Відчуття
Сприймання
Мислення
Пам’ять
Увага
Емоції
Почуття
Уява
Воля
Темперамент
Здібності
Характер
Психомоторика
Творчість-- психологія
Психологія навчання
Гра-- психологія
Экземпляры : всего 269: ав(4), аб(234), фб(1), Ч.З.№2(25), пед.(4)
Свободны : ав(4), аб(234), фб(1), Ч.З.№2(25), пед.(4)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372(075.3)/Х 91
Заглавие : Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки : Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів
Выходные данные : К.: Вища школа, 2004
Колич.характеристики :511 с.: іл
ISBN (в пер.), Цена 966-642-239-5: 47.00, 64.00, грн.
ГРНТИ : 14.23
ББК : 74.10я73
Предметные рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах-- історія
Дошкільна освіта в Україні-- історія, 18 ст. ; 19 ст.
Дошкільне виховання
Вальдорфська педагогіка
Дитячий садок
Дитяча психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шевченко про педагогіку
Содержание : ІСТОРІЯ ЗАХІДНО-ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ; Короткий нарис з історії західно-європейської дошкільної педагогіки ; Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років/ Ж.-Ж. Руссо; Й. Г. Песталоцці. Думки про виховання/ Й. Г. Песталоцці; Р. Оуен. Еміль, або Про виховання/ Й. Г. Песталоцці; Р. Фребель. Як Гертруда вчить своїх дітей/ Р. Оуен; М. Монтессорі. Книга матерів, або Порадник для матерів, як їм навчати своїх своїх дітей спостерігати і говорити/ Р. Фребель; П. Кергомар. Уривки з педагогічних творів/ М. Монтессорі; О. Декролі. Дитячий садок/ П. Кергомар; О. Декролі. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини"/ М. Монтессорі. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи/ О. Декролі; С. Френе. Школа і виховання/ О. Декролі. Збудження інтелектуальної й рухової активності з допомогою виховуючих ігор/ С. Френе; Е. Грюнеліус. Нова французька школа/ С. Френе. Формування особистості дитини і підлітка/ С. Френе. Методика навчання і передумови виховання/ Р. Штейнер. Вальдорфський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку/ Г. С. Сковорода; Т. Г. Шевченко. ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ до 1917 р. ; Короткий нарис з історії української дошкільної педагогіки ; Повчання Володимира Мономаха дітям/ Володимир Мономах. Вдячний Єродій/ Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. Байки харківські/ Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. З епістолярної спадщини/ К. Д. Ушинський. З художньої прози/ К. Д. Ушинський; М. І. Пирогов. З поетичних творів/ К. Д. Ушинський; О. В. Духнович. Буквар південноруський 1861 року/ К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов; . Свєтницька. Про народність у громадському вихованні/ К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов. Рідне слово/ М. І. Пирогов; М. П. Драгоманов. Людина як предмет виховання/ О. В. Духнович; Л. Українка. Педагогічна подорож до Швейцарії/ М. П. Драгоманов; Л. Українка. Звіт відрядженого для огляду жіночих навчальних закладів колезького радника К. Ушинського/ М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. Питання життя/ М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. Народна педагогія в пользу училищ й учителей сельських/ Л. Українка; І. Я. Франко. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії/ Л. Українка; І. Я. Франко. Антракт з історії українофільства (1863 - 1872)/ І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. Педагогическое значение малорусского языка/ І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. З творів про дітей/ Л. Українка. Волинські образки/ Л. Українка. З листа до Ольги Рошкевич/ Б. Д. Грінченко; Н. Д. Лубенець. З листа до В. Білецького/ Б. Д. Грінченко; В. В. Зеньківський. Попереднє слово до "книжки приказок про те, як не належить поводитися з дітьми"/ С. Ф. Русова; В. В. Зеньківський. Передмова до другого видання збірки казок "Коли ще звірі говорили"/ С. Ф. Русова; В. Ф. Одоєвський. Дзвоник/ Н. Д. Лубенець; В. Ф. Одоєвський. Українська граматка до науки читання й писання/ В. В. Зеньківський; В. Ф. Одоєвський. Дошкільне виховання/ В. В. Зеньківський; В. Г. Бєлінський. У дитячому садку/ В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. Фребель і Монтессорі/ В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. Психологія дитинства/ В. Ф. Одоєвський; А. С. Симонович. Соціальне виховання, його завдання і шляхи/ В. Г. Бєлінський; Є. М. Водовозова. СТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В РОСІЇ до 1917 р. ; Короткий нарис з історії дошкільної педагогіки в Росії ; Досвід про педагогічні способи при початковій освіті дітей/ Л. М. Толстой; М. Х. Свєтницька. Наказ особам, які безпосередньо завідують дитячими притулками/ Л. М. Толстой; Н. К. Крупська. Розмови з дітьми/ А. С. Симонович; Н. К. Крупська. Про дитячі книжки. Дитячі казки діда Іринея. Подарунок на Новий рік/ Є. М. Водовозова; Н. К. Крупська. Про значення авторитету у вихованні/ Є. І. Тихєєва; Н. К. Крупська. Про вільну школу/ Л. К. Шлегер; Н. К. Крупська. Кому у кого вчитися писати, селянським дітям у нас чи нам у селянських дітей/ М. Х. Свєтницька; Н. К. Крупська. Роль прикладу та наслідування у вихованні/ Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. Дитячий садок/ Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. Розумове і моральне виховання дітей від першого вияву свідомості до шкільного віку/ Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. Сучасний дитячий садок, його значення й обладнання/ Н. К. Крупська; О. П. Усова. Практична робота в дитячому садку/ Н. К. Крупська; О. П. Усова. Наш дитячий садок/ Н. К. Крупська; Г. С. Костюк. ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ; Короткий нарис з історії дошкільного виховання в Росії та в Україні за радянських часів ; Про дошкільне виховання дітей/ В. О. Сухомлинський; Г. С. Костюк. Про особливості дошкільного віку/ В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. Роль гри в дитячому садку/ В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. Зауваження до матеріалів з дошкільного виховання/ О. П. Усова; О. В. Запорожець. Зауваження на "Програму дитсадка"/ О. П. Усова; В. К. Котирло. Про нулівку/ Г. С. Костюк; В. К. Котирло. Лекції про виховання дітей/ Г. С. Костюк. Сім’я і виховання дітей/ Г. С. Костюк. Серце віддаю дітям/ Г. С. Костюк. Павлиська середня школа/ О. В. Запорожець. Твори для дітей/ О. В. Запорожець. Навчання в дитячому садку/ О. В. Запорожець. Роль гри у вихованні дітей/ В. К. Котирло. Про роль спадковості, середовища в психічному розвитку дитини/ В. К. Котирло. Розвиток і виховання/ Г. С. Костюк. Про розвиток мислення у дітей/ Г. С. Костюк. Здібності та їх розвиток у дітей/ Г. С. Костюк. Основи дошкільної педагогіки/ О. В. Запорожець. Психологія/ О. В. Запорожець. Психологія особистості і діяльності дошкільника/ О. В. Запорожець. Розвиток вольової поведінки у дошкільників/ В. К. Котирло. Завтра в школу/ В. К. Котирло. Державні документи про громадське дошкільне виховання ; ГРОМАДСЬКЕ ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ; Короткий нарис розвитку громадського дошкільного виховання в Україні (з 1991 р.) ; Державні документи про дитинство та дошкільну освіту
Экземпляры : всего 45: аб(41), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(20), ав(2), фб(1)
Свободны : аб(41), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(20), ав(2), фб(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/М 17
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович, Соловієнко, Валентин Олександрович
Заглавие : Загальна психологія : навчальний посібник
Выходные данные : К.: МАУП, 2000
Колич.характеристики :256 с
Коллективы : Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-608-012-5: 10.00 грн.
ISBN, Цена 966-608012-5: 11.50 грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра психології
Свідомість-- виникнення-- розвиток
Групи-- соціальні
Діяльність-- психологія
Творча діяльність
Спілкування
Увага
Відчуття
Сприймання
Уява
Пам’ять
Емоції
Почуття
Воля
Темперамент
Здібності
Характер
Экземпляры : всего 218: аб(184), ав(7), Ч.З.№2(20)
Свободны : аб(184), ав(7), Ч.З.№2(20)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/М 99
Автор(ы) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Заглавие : Загальна психологія : Навчальний посібник
Выходные данные : К.: Вища школа, 2000
Колич.характеристики :479 с.: іл
Коллективы : Міжнародний Фонд "Відродження"
Серия: Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"
Примечания : Список реком. л-ри в кінці розд.
ISBN (в пер.), Цена 5-11004780-4: 15.60, 15.60, грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Психологія-- історія психології
Психологія-- система знань
Психологія-- проблема
Психіка-- розвиток
Ненормативний розвиток-- психічний
Особистість-- психіка
Спілкування
Діяльність і спілкування
Відчуття
Сприймання
Пам’ять
Мислення
Уява
Увага
Емоції та почуття
Воля-- теорія (психол.)
Темперамент
Здібності-- розвиток
Характер
Экземпляры : всего 270: аб(234), ав(2), Ч.З.№2(28)
Свободны : аб(234), ав(2), Ч.З.№2(28)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/М 99
Автор(ы) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Заглавие : Задачі з курсу загальної психології : Навч. посібник для студ. вищих навч. пед. закладів освіти
Выходные данные : К.: Вища школа, 2000
Колич.характеристики :184 с
Коллективы : Міжнародний Фонд "Відродження"
Серия: Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"
ISBN, Цена 5-11-004750-2: 2.00 грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73-4
Предметные рубрики: Психіка-- розвиток
Діяльність-- психологія
Спілкування
Відчуття
Сприймання
Пам’ять
Мислення
Уява
Увага
Емоції
Почуття
Воля
Темперамент
Здібності
Характер
Экземпляры : всего 45: аб(68), Ч.З.№2(20), ав(2), фб(1)
Свободны : аб(68), Ч.З.№2(20), ав(2), фб(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.35)/П 22
Автор(ы) : Пашукова, Тетяна Іванівна, Допіра, Андрій Іванович, Дьяконов, Геннадій Віталійович
Заглавие : Практикум із загальної психології : практикум
Выходные данные : К.: Знання, 2000
Колич.характеристики :204 с
Примечания : Бібліогр.: с. 197-203
ISBN, Цена 966-7293-70-Х: 8.20 грн.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88я73
Предметные рубрики: Відчуття
Сприймання
Пам’ять
Увага
Мислення
Уява
Мовлення
Емоції та почуття
Воля
Темперамент
Характер
Здібності
Особистість
Экземпляры : всего 96: ав(3), фб(1), Ч.З.№2(14), аб(79)
Свободны : ав(3), фб(1), Ч.З.№2(14), аб(79)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Содержание : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 156/Б77
Автор(ы) : Бойправ, Марія Дмитрівна (канд. психол. наук, доцент), Пісоцький, Вадим Петрович, Щотка, Оксана Петрівна
Заглавие : Індивідуально-психологічні властивості особистості: Психологічний практикум : учебное пособие
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :122 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 3.20 грн.
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37я73-5
Предметные рубрики: Темперамент
Здібності
Характер
Аннотация: Практикум є керівництвом до практичних та лабораторних занять.
Экземпляры : всего 162: Ч.З.№2(20), аб(143), ав(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(20), аб(143), ав(1), фб(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 6.74 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географич. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Содержание : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Экземпляры : всего : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Свободны : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Колич.характеристики :216 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 7.20 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географич. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна преса
Содержание : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Колич.характеристики :140 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 6.74 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Музична освіта в Україні
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Здібності музичні-- розвиток
уроки музики
Викладання музики
Содержание : Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть/ О. Я. Ростовський. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики/ І. Гринчук, А. Шинкаренко. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе/ В.А. Рева. Використання театральної методології у підготовці учителя музики/ Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький; В.М. Крицький. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики/ Л. В. Гусєйнова. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки/ Л. І. Резан. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки/ О. М. Щербініна. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики/ В. В. Ревенчук. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки/ Т. Г. Далада. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. В. Скорик. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів/ О. Е. Чекан. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема/ Л. І. Котлінська. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики/ З. В. Хоменко. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога/ О. А. Кавунник. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах/ М. А. Дергач. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ В. В. Мішедченко. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики/ І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету/ Т. М. Завадська. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема/ О. Коваль. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей/ О. Г. Гроздовська. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики/ Т. В. Дорошенко. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва/ Т. Браніцька. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей/ О. О. Сапожнік. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики/ О. Є. Верещагіна. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці/ І. Я. Климук. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів/ О. М. Грисюк. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект)/ К. І. Станіславська.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(12), аб(3), ав(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(12), аб(3), ав(2), фб(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 152905
Число посетителей 1225
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя