Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=здібність<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/Д 33
Автор(ы) : Дендебер И. А., Дендебер С. В.
Заглавие : Адаптация учащихся к решению новых типов учебных задач
Место публикации : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2011. - N 7. - С. 170-175. (Шифр НО-1/2011/7)
ББК : 74.2
Предметные рубрики: Адаптація учнів
інтелектуальний розвиток
розумовий розвиток
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібність мислити--розумові дії
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.1/Б 55
Автор(ы) : Бех, Іван, Зайцева, Лариса
Заглавие : Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2013. - N 1. - С. 2-6. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2013/1). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметные рубрики: Дошкільне виховання
компетентність дошкільників
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--мисленнєва здібність--критерії навчання--уміння вчитися--знання
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.03(4УКР)/К 17
Автор(ы) : Калініченко, Надія
Заглавие : Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/8/9). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметные рубрики: Творчі здібності учнів
педагоги України
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.10/С 79
Автор(ы) : Стеценко І.
Заглавие : Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2015. - N 5. - С. 16. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2015/5). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.10 + 88.8
Предметные рубрики: Дошкільна освіта в Україні-- конференціїї, семінари, наради
Обдаровані діти-- дошкільники-- підтримка та супровід
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдаровані діти--здібність
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Колич.характеристики :214 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Цена : 131.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Педагогіка-- збірники наукових праць
Педагогіка України-- історія освіти
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Музична освіта
Мистецька освіта
Професійна підготовка
Кафедра педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра інструментально-виконавської підготовки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальні працівники--вчитель музики
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів/ В. В. Богданович. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики/ Ван Яюєци. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/ О. М. Грисюк. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Морозова. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти/ Л. І. Паньків. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу/ Є. М. Проворова. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/ О. К. Рахманова. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність/ О. Ф. Руденко. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/ С. С. Горбенко. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів/ Ван Чжун. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/ Ван Чень. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію/ В. В. Марцинів. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв/ А. І. Мащенко. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики/ В. В. Мішедченко. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів/ Л. В. Хоменко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору/ Ю. Ф. Дворник. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. В. Костенко. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики/ Мінь Шаовей. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Т. Д. Пухальський. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва/ Л. А. Теряєва. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників/ С. Р. Хлєбік. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання/ Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/ О. В. Коваль. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки/ Т. В. Ляшенко. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст./ Н. І. Остапенко. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть/ Т. В. Раструба.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Спіліоті, Олена Володимирівна
Заглавие : Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1: I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 65-69 (Шифр 15/Н 34-001612)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Музична освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мелодичний слух--чуття ладу--музично-інтонаційне мислення
Найти похожие

 
Статистика
за 22.07.2024
Число запросов 151807
Число посетителей 1262
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя