Поисковый запрос: <.>K=зміст навчання<.> |
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Іманова С. Інтеграція змісту трудового навчання за педагогічною технологією концентрації навчального матеріалу/С. Іманова // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2019,N N 6.-С.44-53.
|
>2.
| Микитенко П. В. Інформатична підготовка студентів медиків: світовий та вітчизняний досвід/П. В. Микитенко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2019,N N 3.-С.9-15.
|
>3.
| Щербаков Р.Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.44-50
|
>4.
| Вища школа - 2013г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>5.
| Шатун А. Н. Вопрос к ученым/А. Н. Шатун // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.123.
|
>6.
| Редько В. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення/В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 8/9.-С.20-31
|
>7.
| Борисенко В. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти/В. Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 5.-С.50-52
|
>8.
| Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/Світлана Ганаба // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.89-95
|
>9.
| Редько В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі/В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 8/9.-С.50-53.
|
>10.
| Редько В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи/Валерій Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.13-20.
|
>11.
| Олексюк В. П. Методичні основи застосування навчальних мережних комплексів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики/В. П. Олексюк. - 2007
|
>12.
| Чеботарьова О. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ/О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 4.-С.68-76.
|
>13.
| Бєлякова Л. Не здивуєш - не навчиш/Л. Бєлякова // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 11.-С.20-21.
|
>14.
| Киселёв А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования/А. Ф. Киселёв, А. А. Кузнецов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.55-72
|
>15.
| Ширяева Н. Н. Программа по иностранному языку для магистратуры неязыкового вуза/Н. Н. Ширяева // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.118-120
|
>16.
| Папіжук В. Реформування змісту навчання у початковій школі Франції/В. Папіжук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 12.-С.56-59
|
>17.
| Гончарук О. Ю. Роль учнівського проекту у формуванні універсальних умінь/О. Ю. Гончарук // Хімія. -Харків:Основа, 2012,N N 10.-С.2-5.
|
>18.
| Праворська Н. І. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей/Н. І. Праворська . - 2005
|
>19.
| Бойко Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы/Е. Ю. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 2.-С.2-3.
|
>20.
| Донченко Т. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови/Т. Донченко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2012,N N 2.-С.2-6.
|
|
|