Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Яценко Т. Шкільна літературна освіта за новими стандартами/Таміла Яценко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 8.-С.20-23
|
>2.
| Ястребова В.Я. Освітня програма сільської школи/В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека. -Х.:Видавнича група "Основа", 2004,N NВип.2.-С.112
|
>3.
| Шпарик О. М. Розвиток освіти у стародавньому Китаї/О. М. Шпарик // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.29-34
|
>4.
| Шакотько В. В. До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту/В. В. Шакотько // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 3.-С.16-21.
|
>5.
| Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.13-17
|
>6.
| Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.73-74.
|
>7.
| Фельдштейн Д.И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума/Д. И. Фельдштейн // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.3-16
|
>8.
| Турчин Т. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту/Т. Турчин // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 7.-С.27-31
|
>9.
| Сулімова Л. О. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/Л. О. Сулімова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.41-45
|
>10.
| Синельников А. П. Непутевые мысли/А. П. Синельников // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 10.-С.2-6.
|
>11.
| Симоненко Т. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови/Т. Симоненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.39-41
|
>12.
| Саф'янюк З. Г. Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.)/З. Г. Саф'янюк. - 2007
|
>13.
| Сайко Н. О. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку/Н. О. Сайко . - 2004
|
>14.
| Савченко О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі/О. Савченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N2.-С.2-7
|
>15.
| Русецкий В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы /В. Ф. Русецкий // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.34-43
|
>16.
| Романов К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд/К. В. Романов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.27-34
|
>17.
| Романенко Ю. Нові програми - це важливо/Ю. Романенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 12.-С.2-5.
|
>18.
| Пугач А. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару/А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 5/6.-С.74-77.
|
>19.
| Пометун О. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів/О. Пометун // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.3-7
|
>20.
| Павлова С. О. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти/С. О. Павлова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 2.-С.130-134
|
|
|