Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| IV українсько-польський форум // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.2-а с. обкл.
|
>2.
| Євдокимов В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.42-46
|
>3.
| Єресько О. В. Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми/розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 17/18.-С.62-64
|
>4.
| Арешонков В. Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.)/В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2.-С.49-55.
|
>5.
| Арешонков В. Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі XX століття/В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 1.-С.66-71.
|
>6.
| Артюх С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України/С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N N 11.-С.44-48
|
>7.
| Бібік Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі"/Надія Бібік // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.29–33.
|
>8.
| Берулава М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники/М. Н. Берулава // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.26-30
|
>9.
| Бойко Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы/Е. Ю. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 2.-С.2-3.
|
>10.
| Бондар Л. Розвиток змісту початкової освіти/Л. Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 6.-С.64-68
|
>11.
| Бондаренко В. Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів/В. Бондаренко, В. Стешенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 3.-С.67-70
|
>12.
| Буренко В. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу/В. Буренко // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.7-9
|
>13.
| Буренко В. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти/В. Буренко, В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.28-33
|
>14.
| Вайнтрауб М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій/М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.86-91
|
>15.
| Вареник М. С. Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти/М. С. Вареник // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 1/2.-С.2-5
|
>16.
| Васьківська Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика/Г. Васьківська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 3.-С.25-30
|
>17.
| Вища школа - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>18.
| Воробель Г. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи/Г. Воробель // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2021,N N 1.-С.44-53.
|
>19.
| Галузяк В. М. Педагогіка/В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2003
|
>20.
| Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/Світлана Ганаба // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.89-95
|
|
|