Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Галузяк В. М. Педагогіка/В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2003
|
>2.
| Ястребова В.Я. Освітня програма сільської школи/В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека. -Х.:Видавнича група "Основа", 2004,N NВип.2.-С.112
|
>3.
| Сайко Н. О. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку/Н. О. Сайко . - 2004
|
>4.
| Павленко О. О. Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти/О. О. Павленко . - 2005
|
>5.
| Ніколаєнко С. М. Стратегія розвитку освіти України: Початок XXI століття/С. М. Ніколаєнко. - 2006
|
>6.
| Корсак К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки/К. Корсак // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N3.-С.10-15.
|
>7.
| Саф'янюк З. Г. Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.)/З. Г. Саф'янюк. - 2007
|
>8.
| Савченко О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі/О. Савченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N2.-С.2-7
|
>9.
| Локшина О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США/О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.123-129
|
>10.
| Вайнтрауб М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій/М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.86-91
|
>11.
| Шпарик О. М. Розвиток освіти у стародавньому Китаї/О. М. Шпарик // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.29-34
|
>12.
| Горчакова Н. В. Изучение иностранного языка как средство приобщения к другой культуре/Н. В. Горчакова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 19/21.-С.2-5
|
>13.
| Лупійчук А. Сучасна шкільна літературна освіта/А. Лупійчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 9.-С.75-76
|
>14.
| Овсієнко Л. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів/Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 6.-С.46-48.
|
>15.
| Симоненко Т. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови/Т. Симоненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.39-41
|
>16.
| Остапчук О. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності/О. Остапчук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.8-14
|
>17.
| Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.56-60
|
>18.
| Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.13-17
|
>19.
| Бойко Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы/Е. Ю. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 2.-С.2-3.
|
>20.
| Пометун О. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів/О. Пометун // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.3-7
|
|
|