Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


    Корсак, К.
    Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текстььь] / К. Корсак // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15.
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
фывфывфыв:
зміст освіти


Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

2.


    Савченко, О.
    Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текстььь] / О. Савченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні
фывфывфыв:
зміст освіти -- 12-річна школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Ястребова, В. Я.
    Освітня програма сільської школи [Текстььь] / В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ГРНТИ
ББК 74
Рубрики: педагогічні технології
   моніторинг в освіті

фывфывфыв:
зміст освіти -- освітній моніторинг
Аннотация: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.04
В 18


    Вареник, М. С.
    Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти
фывфывфыв:
іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня
Аннотация: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі XX століття [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 66-71.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
зміст освіти -- формальна освіта -- матеріальна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Мальований, Ю. І.
    Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5
Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення
фывфывфыв:
зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа
Аннотация: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

7.
74
Р 69


    Романов, К. В.
    Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
фывфывфыв:
методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління
Аннотация: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти.
В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.04(4Укр)
Z99


    Євдокимов, Віктор.
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
фывфывфыв:
Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти
Аннотация: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Доп.точки доступа:
Гавриш, Ірина

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74в01
Р 88


    Русецкий, В. Ф.
    Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97
Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки
   Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології

фывфывфыв:
організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті
Аннотация: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74.03(4/8)
Л 69


    Логвинов, И. И.
    О содержании школьного обучения / И. И. Логвинов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 14-22. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4/8) + 74.202.1
Рубрики: Педагогіка--історія педагогіки
   Педагогіка--дидактика--зміст навчання

   Навчання--зміст навчання

фывфывфыв:
історія педагогіки -- зміст освіти -- зміст шкільного навчання -- навчальні предмети -- навчальні плани -- формальна освіта -- матеріальна освіта
Аннотация: У статті автор описує недоліки існуючих підходів до проектування змісту освіти


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
26.8р10
Н 58


    Нехомяж, О. С.
    Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 34-37.
ББК 26.8р10
Рубрики: Географічна освіта
фывфывфыв:
шкільна географія -- країнознавча компетенція -- країнознавчі поняття -- зміст освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Коваль, Людмила.
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
фывфывфыв:
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- зміст освіти -- навчання -- культуротворча спрямованість -- культура вчителя -- культурологічна підготовка -- самоосвітній процес -- мотивація кар’єрного зростання -- здоровий спосіб життя -- культура здоров’я
Аннотация: Розкриваються <особистісні чинники розвитку> майбутніх учителів початкової школи, які активізуються за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.03(2Рос)-8
Е 30


    Егоров, О. Г.
    Классическое образование в педагогической концепции Т. Н. Грановского / О. Г. Егоров // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 79-85. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   педагоги Росії

   Росія--педагогіка--історія
    Росія--педагоги

фывфывфыв:
історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- зміст освіти -- реальна освіта -- реформи в освіті -- гімназії -- класичні гімназії
Аннотация: Показано еволюцію педагогічних ідей російського історика, педагога Т. М. Грановського (1813-1855) та їх місце в розвитку освіти в Росії.


Доп.точки доступа:
Грановський, Тимофій Миколайович (рос. історик, медієвіст, педагог ; 1813-1855) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.


    Бондар, Людмила.
    Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
початкова освіта -- зміст освіти -- навчальні плани -- навчальні програми -- навчальні предмети
Аннотация: У статті охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст., зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.


    Люшин, Микола.
    Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 52-56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: Всесвітня література--зміст освіти--релігієзнавчий компонент
фывфывфыв:
зміст освіти -- релігієзнавство -- всесвітня історія -- навчальна діяльність -- системність -- наступність
Аннотация: У статті проаналізовано методичні засади реалізації релігієзнавчого матеріалу на уроках всесвітньої історії в 6-7 класах. Встановлено перелік зазначених методичних засад на основі аналізу навчальних програм, засобів навчання та практики навчання історії. Визначено, що метою реалізації релігієзнавчої складової змісту освіти є формування особистості школяра, який буде готовий використовувати засвоєні релігієзнавчі знання, сформовані вміння та особистісні якості (доброзичливість, толерантність, адаптивність) у подальшому житті: під час спілкування з представниками релігійних, державних, громадських, освітніх та інших організацій у межах конфесійної тематики та у повсякденному спілкуванні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.


    Островерхова, Надія.
    Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 25-30 : табл., рис. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Управління освітою
фывфывфыв:
зміст освіти -- суб’єкти управління -- організаційні механізми
Аннотация: У статті окреслено організаційні механізми управління впровадженням державного стандарту загальної середньої освіти - наукові підходи, принципи, концепції; методи, способи, засоби, стимули впливу на суб’єкти його реалізації; технології реалізації і критерії оцінювання їхньої ефективності. Особливу увагу автор приділяє пріоритетним внутрішньошкільним суб'єктам упровадження державного стандарту загальної середньої освіти, формам підготовки до реалізації його змісту.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
15
Н 34


    Павлова, Світлана Олегівна.
    Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти [Текст] / С. О. Павлова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 130-134
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
фывфывфыв:
зміст освіти -- модернізація освіти


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

19.
81.411.1-90
Р 69


    Романенко, Юлія.
    Нові програми - це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 12. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--реформування
фывфывфыв:
зміст освіти -- навчальна програма -- нова українська школа -- закон "Про освіту" -- реформування освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

20.
74.04(4Укр)
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту [Текст] / Т. Турчин // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--початкова музикальна освіта--зміст освіти
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

фывфывфыв:
українська музика -- музично-педагогічна освіта -- сучасна музика -- молодші школяри -- зміст освіти
Аннотация: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 02.07.2024
Число запросов 83592
Число посетителей 1006
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя