Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.
74
H99


   
    IV українсько-польський форум // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна освіта
   освіта в Україні--міжнародні зв’язки

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя
Аннотация: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

2.
74.5
П 88


    Пугач, Анжеліна.
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару [Текст] / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. : фотогр. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.5
Рубрики: Освіта--професійна освіта--організація професійної освіти
фывфывфыв:
зміст освіти -- профільне навчання -- семінари
Аннотация: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.


Доп.точки доступа:
Замаскіна, Поліна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.58.2
К 43


    Кириленко, Катерина.
    Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--науковий світогляд--формування
   Вища освіта--зміст освіти

фывфывфыв:
вища освіта -- зміст освіти -- інтеграція -- культура -- гуманітарні знання -- природничо-наукові знання -- природничо-гуманітарні знання -- університетська освіта -- природничо-наукова картина світу -- науковий світогляд
Аннотация: У статті доводиться, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Передбачається, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців гуманітарного напряму сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Запропоновано шляхи та механізми реалізації розглянутого підходу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2012г. N 11
Содержание:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
фывфыв: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
фывфыв: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
фывфыв: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Другие авторы: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
фывфыв: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
фывфыв: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
фывфыв: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
фывфыв: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
фывфыв: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
фывфыв: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
фывфыв: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
фывфыв: книги, підручники, гриф МОНМС України
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
74
П 11


    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Л. Піскорська, Т. Любчич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 3. - С. 8-11. . - ISSN 0130-5263
ББК 74 + 81.411.1-90
Рубрики: Гештальтпедагогіка
   Викладання української мови в школі

фывфывфыв:
зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- образ -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- національна свідомість


Доп.точки доступа:
Любчич, Тетяна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

6.
74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.) [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 49-55.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
шкільне суспільствознавство -- зміст освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Островерхова, Надія.
    Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 25-30 : табл., рис. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Управління освітою
фывфывфыв:
зміст освіти -- суб’єкти управління -- організаційні механізми
Аннотация: У статті окреслено організаційні механізми управління впровадженням державного стандарту загальної середньої освіти - наукові підходи, принципи, концепції; методи, способи, засоби, стимули впливу на суб’єкти його реалізації; технології реалізації і критерії оцінювання їхньої ефективності. Особливу увагу автор приділяє пріоритетним внутрішньошкільним суб'єктам упровадження державного стандарту загальної середньої освіти, формам підготовки до реалізації його змісту.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.


    Мальований, Ю. І.
    Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5
Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення
фывфывфыв:
зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа
Аннотация: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

9.
331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Аннотация: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Аннотация: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Доп.точки доступа:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

11.
74.202.242
Ш 17


    Шакотько, Віктор Васильович.
    До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту [Текст] / В. В. Шакотько // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 22 назви.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики
фывфывфыв:
інформологія -- зміст освіти -- принцип науковості -- пропедевтичні курси -- уроки інформатики -- початкова школа -- Сходинки до інформатики (підручники)
Аннотация: У статті автор акцентує увагу на необхідності вдосконалення вмісту нових підручників “Сходинок до інформатики” з урахування сучасних наукових поглядів на формування інформологічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. Також проаналізовано зміст зазначених підручників різних авторських колективів, розглянуті підходи до тлумачення основних понять інформатики.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
37.014.52(73)
Л 73


    Локшина, О. І.
    До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   релігія і освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта та педагогіка
фывфывфыв:
школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах
Аннотация: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
373.2.091.214(477)
К 64


    Кононко, О.
    Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 22–26. - Зміст: Які назва та структура ; Чим вирізняється ключове поняття ; На що спрямовано зміст освіти ; Стратегія і тактика реалізації.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--Базова програма "Я у світі (програма розвитку)"
фывфывфыв:
освітні програми -- Я у Світі, освітня програма -- структура дошкільної освіти -- зміст освіти
Аннотация: У статті проаналізовано зміни до освітньої програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі", наведено аргументи на користь їхньої доцільності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

фывфывфыв:
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
15
Н 34


    Сулімова, Лілія Олександрівна.
    Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі [Текст] / Л. О. Сулімова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 41-45
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література--жанри

фывфывфыв:
зміст освіти -- літературна компетентність -- сучасні демократичні цінності -- аксіологія


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

16.
81.43.21
Г 70


    Горчакова, Н. В.
    Изучение иностранного языка как средство приобщения к другой культуре [Текст] / Н. В. Горчакова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти
   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Кафедра англійської філології

фывфывфыв:
зміст освіти -- полікультурність -- соціолінгвізм -- лінгвокраїнознавство
Аннотация: Вивчення іноземної мови допомагає учням розвивати особисте відношення до культури, формувати систему моральних цінностей та позитивне ставлення до іноземної мови.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

17.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
74.03(2Рос)-8
Е 30


    Егоров, О. Г.
    Классическое образование в педагогической концепции Т. Н. Грановского / О. Г. Егоров // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 79-85. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   педагоги Росії

   Росія--педагогіка--історія
    Росія--педагоги

фывфывфыв:
історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- зміст освіти -- реальна освіта -- реформи в освіті -- гімназії -- класичні гімназії
Аннотация: Показано еволюцію педагогічних ідей російського історика, педагога Т. М. Грановського (1813-1855) та їх місце в розвитку освіти в Росії.


Доп.точки доступа:
Грановський, Тимофій Миколайович (рос. історик, медієвіст, педагог ; 1813-1855) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.
26.8р10
Н 58


    Нехомяж, О. С.
    Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 34-37.
ББК 26.8р10
Рубрики: Географічна освіта
фывфывфыв:
шкільна географія -- країнознавча компетенція -- країнознавчі поняття -- зміст освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
74.04
В 18


    Вареник, М. С.
    Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти
фывфывфыв:
іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня
Аннотация: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 21.07.2024
Число запросов 108486
Число посетителей 965
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя