Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 83.3(4Укр)р10 Я 92
Яценко, Т. Шкільна літературна освіта за новими стандартами [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4Укр)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв: зміст освіти -- шкільна літературна освіта -- компетентнісний підхід Аннотация: У статті актуалізовано проблему стандартизації змісту шкільної літературної освіти, що є однією із ключових тенденцій розвитку сучасного етапу методики викладання літератури, акцентовано на компетентнісному підході в розробленні освітнього стандарту в галузі "Мови і літератури". Десять мовних заповідей свідомого громадянина (І. Огієнко).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ястребова, В. Я. Освітня програма сільської школи [Текстььь] / В.Я. Ястребова> // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ББК 74 Рубрики: педагогічні технології моніторинг в освіті фывфывфыв: зміст освіти -- освітній моніторинг Аннотация: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(0) Ш 83
Шпарик, Оксана Михайлівна. Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0) Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Китай--освіта фывфывфыв: розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта Аннотация: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).
Доп.точки доступа: Конфуцій \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.242 Ш 17
Шакотько, Віктор Васильович. До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту [Текст] / В. В. Шакотько> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 22 назви.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики фывфывфыв: інформологія -- зміст освіти -- принцип науковості -- пропедевтичні курси -- уроки інформатики -- початкова школа -- Сходинки до інформатики (підручники) Аннотация: У статті автор акцентує увагу на необхідності вдосконалення вмісту нових підручників “Сходинок до інформатики” з урахування сучасних наукових поглядів на формування інформологічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. Також проаналізовано зміст зазначених підручників різних авторських колективів, розглянуті підходи до тлумачення основних понять інформатики.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Ц 67
Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Виховання студентів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання Аннотация: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Профільне навчання--семінари--Україна--Київ, квітень 2012 р. Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради фывфывфыв: профільне навчання -- зміст освіти -- семінари Аннотация: У статті висвітлено роботу науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання", який пройшов у квітні ц.р. на базі гімназії № 290. Семінар організовано лабораторією дидактики Інституту педагогіки НАПН України, гімназією № 290, Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Науково-методичного центру профільного навчання управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.4 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 3-16
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.840 + 74в2:88 Рубрики: Психологія--психолого-педагогічна наука фывфывфыв: психолого-педагогічна наука -- зміст освіти -- освітні технології -- методи навчання -- виховання особистості -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний розвиток Аннотация: У статті аналізується сучасний стан психолого-педагогічної науки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Т 89
Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту [Текст] / Т. Турчин> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--початкова музикальна освіта--зміст освіти Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: українська музика -- музично-педагогічна освіта -- сучасна музика -- молодші школяри -- зміст освіти Аннотация: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 15 Н 34
Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі [Текст] / Л. О. Сулімова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 41-45
ББК 88я5 + 74я5 РУБ 15 Рубрики: Викладання української літератури в школі Українська література--жанри фывфывфыв: зміст освіти -- літературна компетентність -- сучасні демократичні цінності -- аксіологія
Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Синельников, А. П. Непутевые мысли [Текст] / А. П. Синельников> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 2-6.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--зміст освіти--викладання фывфывфыв: зміст освіти -- вивчення іноземної мови -- тестування -- володіння мовою -- сприйняття на слух Аннотация: У статті розповідається про вивчення англійської мови через сприйняття на слух.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 С 37
Симоненко, Тетяна. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Зміст освіти лінгводидактика Освіта--інновації Освітні технології фывфывфыв: педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови Аннотация: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.
Доп.точки доступа: \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 С21
Саф'янюк, Зоряна Георгіївна. Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / З. Г. Саф'янюк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. - РУБ 74 Рубрики: Педагогіка України--історія освіти Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки фывфывфыв: реальна освіта -- реальні навчальні заклади -- навчальний план -- зміст освіти
Доп.точки доступа: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372.013.42:378.14(043.3) С14
Сайко, Наталія Олександрівна. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Сайко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 20 с. - ББК 74.5 Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка фывфывфыв: соціалізація особистості -- зміст освіти -- етапи підготовки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки
Доп.точки доступа: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савченко, О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текстььь] / О. Савченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні фывфывфыв: зміст освіти -- 12-річна школа
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в01 Р 88
Русецкий, В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97 Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті Аннотация: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Р 69
Романов, К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74 Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта фывфывфыв: методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління Аннотация: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти. В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.411.1-90 Р 69
Романенко, Юлія. Нові програми - це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 12. - С. 2-5.
. - ISSN 0130-5263ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--реформування фывфывфыв: зміст освіти -- навчальна програма -- нова українська школа -- закон "Про освіту" -- реформування освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.5 П 88
Пугач, Анжеліна. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару [Текст] / А. Пугач, П. Замаскіна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. : фотогр.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.5 Рубрики: Освіта--професійна освіта--організація професійної освіти фывфывфыв: зміст освіти -- профільне навчання -- семінари Аннотация: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.
Доп.точки доступа: Замаскіна, Поліна Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 П 55
Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Учні Навчальна діяльність учнів школа сучасності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи Аннотация: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 15 Н 34
Павлова, Світлана Олегівна. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти [Текст] / С. О. Павлова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 130-134
ББК 88я5 + 74я5 РУБ 15 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів фывфывфыв: зміст освіти -- модернізація освіти
Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
|
|