Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.
83.3(4Укр)р10
Я 92


    Яценко, Т.
    Шкільна літературна освіта за новими стандартами [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4Укр)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
фывфывфыв:
зміст освіти -- шкільна літературна освіта -- компетентнісний підхід
Аннотация: У статті актуалізовано проблему стандартизації змісту шкільної літературної освіти, що є однією із ключових тенденцій розвитку сучасного етапу методики викладання літератури, акцентовано на компетентнісному підході в розробленні освітнього стандарту в галузі "Мови і літератури". Десять мовних заповідей свідомого громадянина (І. Огієнко).


Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие

2.


    Ястребова, В. Я.
    Освітня програма сільської школи [Текстььь] / В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ГРНТИ
ББК 74
Рубрики: педагогічні технології
   моніторинг в освіті

фывфывфыв:
зміст освіти -- освітній моніторинг
Аннотация: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
фывфывфыв:
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Аннотация: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Доп.точки доступа:
Конфуцій \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.202.242
Ш 17


    Шакотько, Віктор Васильович.
    До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту [Текст] / В. В. Шакотько // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 22 назви.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики
фывфывфыв:
інформологія -- зміст освіти -- принцип науковості -- пропедевтичні курси -- уроки інформатики -- початкова школа -- Сходинки до інформатики (підручники)
Аннотация: У статті автор акцентує увагу на необхідності вдосконалення вмісту нових підручників “Сходинок до інформатики” з урахування сучасних наукових поглядів на формування інформологічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. Також проаналізовано зміст зазначених підручників різних авторських колективів, розглянуті підходи до тлумачення основних понять інформатики.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.58
Ц 67


    Ципко, Вікторія.
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Виховання студентів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання
Аннотация: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

6.


   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Профільне навчання--семінари--Україна--Київ, квітень 2012 р.
   Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради

фывфывфыв:
профільне навчання -- зміст освіти -- семінари
Аннотация: У статті висвітлено роботу науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання", який пройшов у квітні ц.р. на базі гімназії № 290. Семінар організовано лабораторією дидактики Інституту педагогіки НАПН України, гімназією № 290, Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Науково-методичного центру профільного навчання управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.840 + 74в2:88
Рубрики: Психологія--психолого-педагогічна наука
фывфывфыв:
психолого-педагогічна наука -- зміст освіти -- освітні технології -- методи навчання -- виховання особистості -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний розвиток
Аннотация: У статті аналізується сучасний стан психолого-педагогічної науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.04(4Укр)
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту [Текст] / Т. Турчин // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--початкова музикальна освіта--зміст освіти
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

фывфывфыв:
українська музика -- музично-педагогічна освіта -- сучасна музика -- молодші школяри -- зміст освіти
Аннотация: У статті визначається сутність нововведень у змісті сучасної початкової загальної музичної освіти, що сприяє вдосконаленню системи загальної музичної освіти в початковій школі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
15
Н 34


    Сулімова, Лілія Олександрівна.
    Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі [Текст] / Л. О. Сулімова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 41-45
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література--жанри

фывфывфыв:
зміст освіти -- літературна компетентність -- сучасні демократичні цінності -- аксіологія


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

10.


    Синельников, А. П.
    Непутевые мысли [Текст] / А. П. Синельников // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 2-6.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--зміст освіти--викладання
фывфывфыв:
зміст освіти -- вивчення іноземної мови -- тестування -- володіння мовою -- сприйняття на слух
Аннотация: У статті розповідається про вивчення англійської мови через сприйняття на слух.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

11.
74.2
С 37


    Симоненко, Тетяна.
    Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Зміст освіти
   лінгводидактика

   Освіта--інновації

   Освітні технології

фывфывфыв:
педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови
Аннотация: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.


Доп.точки доступа:
\про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

12.
74
С21


    Саф'янюк, Зоряна Георгіївна.
    Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / З. Г. Саф'янюк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

фывфывфыв:
реальна освіта -- реальні навчальні заклади -- навчальний план -- зміст освіти


Доп.точки доступа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

13.
372.013.42:378.14(043.3)
С14


    Сайко, Наталія Олександрівна.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Сайко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

фывфывфыв:
соціалізація особистості -- зміст освіти -- етапи підготовки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки


Доп.точки доступа:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

14.


    Савченко, О.
    Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текстььь] / О. Савченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні
фывфывфыв:
зміст освіти -- 12-річна школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74в01
Р 88


    Русецкий, В. Ф.
    Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 34-43. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в4 + 74с51 + 32.97
Рубрики: Педагогіка--методологія--напрямки розвитку педагогіки
   Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології

фывфывфыв:
організація науково-дослідного процесу -- зміст освіти -- методики навчання -- наукові дослідження -- прикладні наукові дослідження -- планування наукових досліджень -- перспективні напрямки досліджень -- використання ІКТ в освіті
Аннотация: У статті аналізуються передумови, що визначають постановку завдань з планування наукових досліджень проблем розвитку освіти, формулюються перспективні напрямки наукових досліджень в галузі фундаментальних проблем освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74
Р 69


    Романов, К. В.
    Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 27-34. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
фывфывфыв:
методологія -- філософські закони у педагогіці -- педагогічне філософствування -- філософське значення понять -- зміст освіти -- філософія управління
Аннотация: У статті розкривається філософський сенс питання про значущість для людини розвитку освіти.
В статье раскрывается философский смысл вопроса о значимости для человека развития образования.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
81.411.1-90
Р 69


    Романенко, Юлія.
    Нові програми - це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 12. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--реформування
фывфывфыв:
зміст освіти -- навчальна програма -- нова українська школа -- закон "Про освіту" -- реформування освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

18.
74.5
П 88


    Пугач, Анжеліна.
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару [Текст] / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. : фотогр. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.5
Рубрики: Освіта--професійна освіта--організація професійної освіти
фывфывфыв:
зміст освіти -- профільне навчання -- семінари
Аннотация: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.


Доп.точки доступа:
Замаскіна, Поліна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.2
П 55


    Пометун, Олена.
    Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Учні
   Навчальна діяльність учнів

   школа сучасності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи
Аннотация: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

20.
15
Н 34


    Павлова, Світлана Олегівна.
    Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти [Текст] / С. О. Павлова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 130-134
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
фывфывфыв:
зміст освіти -- модернізація освіти


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 110098
Число посетителей 1211
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя