Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зміст освіти<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.
74
H99


   
    IV українсько-польський форум // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна освіта
   освіта в Україні--міжнародні зв’язки

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя
Аннотация: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

2.
74.04(4Укр)
Z99


    Євдокимов, Віктор.
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
фывфывфыв:
Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти
Аннотация: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Доп.точки доступа:
Гавриш, Ірина

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.04(4Укр)
Z99


    Єресько, Олег Вікторович.
    Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [розмова з О. В. Єреськом, дир. департаменту заг. серед. та дошк. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, про впровадж. нових стандартів освіти, нових типових навч. планів і програм, про підготов. вчителів, що набиратимуть учнів-першачків у 2012 р. / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 62-64
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти
   Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти

фывфывфыв:
державні стандарти -- початкова освіта -- зміст освіти -- типові навчальні плани -- програми -- підручники -- початкова школа -- підготовка вчителів -- основна школа -- середня освіта


Доп.точки доступа:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.) [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 49-55.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
шкільне суспільствознавство -- зміст освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі XX століття [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 66-71.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
зміст освіти -- формальна освіта -- матеріальна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.58(4Укр)
А 86


    Артюх, С.
    Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища освіта--якість вищої освіти

фывфывфыв:
якість освіти -- зміст освіти -- система освіти -- ринок праці -- виробництво -- професійна підготовка -- вимоги ринку праці -- практична підготовка
Аннотация: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями.


Доп.точки доступа:
Лазуренко, О.; Махотіло, К.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки з курсу “Я у світі”
фывфывфыв:
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі (навч. курс) -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Е. Ю.
    Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
фывфывфыв:
мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент
Аннотация: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.


Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.


    Бондар, Людмила.
    Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
початкова освіта -- зміст освіти -- навчальні плани -- навчальні програми -- навчальні предмети
Аннотация: У статті охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст., зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74.58.2
Б 81


    Бондаренко, Володимир.
    Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 67-70 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Майбутні вчителі технологій--підготовка
фывфывфыв:
зміст освіти -- модернізація -- майбутні вчителі технологій -- професійна підготовка -- технологічний факультет -- вчителі трудового навчання
Аннотация: У статті окреслено особливості змісту професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання (технологій) та визначено основні вихідні положення щодо його модернізації відповідно до нових вимог на прикладі організації навчального процесу технологічного факультету Донбаського державного педагогічного університету.


Доп.точки доступа:
Стешенко, Володимир

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
81.43.21-90
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа--зміст освіти
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

фывфывфыв:
іноземні мови -- початкова школа -- зміст освіти -- довільні дії -- мимовільна увага -- навчальна гра -- сприймання -- мовленнєва діяльність -- пам’ять -- пізнавальна активність -- контроль -- оцінювання
Аннотация: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

13.
74.2
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність
   Кафедра іноземних мов

фывфывфыв:
зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи
Аннотация: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.


Доп.точки доступа:
Редько, Валерій

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

14.
331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Аннотация: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
74.04
В 18


    Вареник, М. С.
    Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти
фывфывфыв:
іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня
Аннотация: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : рис., табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--старша школа
фывфывфыв:
фндаменталізація -- зміст освіти -- старша школа -- навчально-виховний процес -- гуманізація


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2012г. N 11
Содержание:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
фывфыв: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
фывфыв: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
фывфыв: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Другие авторы: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
фывфыв: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
фывфыв: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
фывфыв: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
фывфыв: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
фывфыв: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
фывфыв: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
фывфыв: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
фывфыв: книги, підручники, гриф МОНМС України
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.


    Воробель, Галина.
    Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи [Текст] / Г. Воробель // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
фывфывфыв:
зміст освіти -- освітня програма -- навчально-методичне забезпечення -- діти з порушенням слуху -- спеціальна школа


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
371(075.3)
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
ГРНТИ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Учитель

   Спілкування педагогічне

   Дидактика

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Комп’ютерна техніка

   Проблемне навчання

   Програмоване навчання

   Технології навчання

   Виховання--методи--форми

   Колектив

   Самовиховання школярів

   Сім’я і школа

   Поведінка--відхилення

   Важковиховуваність

   Школознавство

   Управління освітою

   Управління школою

   Методична робота в школі

   Навчально-методична робота--планування

   Планування--школа

фывфывфыв:
ЗМІСТ ОСВІТИ


Доп.точки доступа:
Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович
Экземпляры всего: 53
ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Найти похожие

20.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

фывфывфыв:
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 40307
Число посетителей 1324
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя