Поисковый запрос: <.>K=кадри<.> |
Общее количество найденных документов : 160
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Як застосувати Положення про атестацію педагогічних працівників: рекомендації МОН // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023,N N 4.-С.32.
|
>2.
| Як застосувати нове Положення про атестацію педпрацівників : чотири акценти // Практика управління закладом освіти. -Київ:ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2023,N N 4.-С.12-13.
|
>3.
| Яворська Л. Пам’ятати про ті страшні часи/Л. Яворська // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.58
|
>4.
| Юрасова Т.А. Аттестация заместителя директора по воспитательной работе в условиях новой системы оплаты труда/Т. А. Юрасова // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 10.-С.28-31
|
>5.
| Україна. М-во освіти і науки Щодо процедури проведення конкурсного відбору виконавців державного замовлення на підготовку науково-педагогічних кадрів через аспірантуру та докторантуру // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 17/18.-С.45-46
|
>6.
| Шафранський В. В. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах/В. В. Шафранський. - 2011
|
>7.
| Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/Володимир Шаповал // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.85-88
|
>8.
| Шадриков В. Д. Автореферат полностью отражает.../В. Д. Шадриков, Н. Х. Розов, А. В. Боровских // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 4.-С.100-111
|
>9.
| Чупахін С. А. Формування професійної компетенції майбутніх інженерів-зв’язківців в процесі вивчення спеціальних дисциплін/Чупахін С. А.. - 2018
|
>10.
| Чернишова Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів/Є. Чернишова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 8/9.-С.54-59
|
>11.
| Чепига М. Академічна нечесність викладачів та студентів : шлях її подолання в Україні/М. Чепига // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2009,N N 11.-С.79-91
|
>12.
| Хорт М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі/М. К. Хорт // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 12(72).-С.8–10.
|
>13.
| Харченко М. Інформаціолог-аналітик - нова vip-професія!/М. Харченко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2014,N N 23 червня.-С.12.
|
>14.
| Харченко Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції/Т. Г. Харченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.28-33
|
>15.
| Фоменко Н. Підвищення кваліфікації туристичних кадрів - вимога часу/Н. Фоменко, Г. Цехмістрова // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 1.-С.7-15.
|
>16.
| Фомічова В. Щоб колектив став командою : консалтинг для керівників дошкільних навчальних закладів /Валентина Фомічова, Ірина Сопільняк // Дошкільне виховання, 2015,N № 7.-С.22-24
|
>17.
| Фельдштейн Д.И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников/Д. И. Фельдштейн // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 2.-С.3-16
|
>18.
| Фельдштейн Д. И. Совершенствование аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям/Д. И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва:Моск. психол.-соц. ун-т, 2013,N № 2.-С.162-177.
|
>19.
| Уманець Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини/Г. Уманець // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.14-15.
|
>20.
| Тимошик М. С. Книга для автора, редактора, видавця/М. С. Тимошик. - 2005
|
|
|