Поисковый запрос: <.>K=ключові компетентності<.> |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Бондаренко, Неллі. Розвиваємо ключи компетентності: міжпредметний аспект [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 33-40.
Рубрики: Навчання учнів--ключові компетентності фывфывфыв: розвиток компетентностей -- ключові компетентності -- текстоцентричний підхід -- різногалузева проблематика -- міжпредметний аспект -- робота з текстом
Доп.точки доступа: Пирогов, Микола Іванович (російський хірург, педагог ; 1810-1881) \о нем\; Симиренки, родина (рід промисловців-цукроварників, конструкторів і власників машинобудівних заводів, піонерів пароплавства на Дніпрі, вчених і практиків садівництва, меценатів української культури) \о них\; Патон, Євген Оскарович (український радянський вчений у галузі зварювальних процесів і мостобудування. Академік АН УРСР (1929). Герой Соціалістичної Праці (1943). Заслужений діяч науки УРСР (1940). Фундатор і перший керівник Інституту електрозварювання АН України. Батько академіка Бориса Патона ; 1870-1953) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 37.091.12:005.336.5](477) Г 94
Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти [Текст] / Т. І. Гуменюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 17–31. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Освіта в Україні--освітній моніторинг--кваліметричні вимірювання Вчителі--оцінювання діяльності--професійна педагогічна діяльність фывфывфыв: освітній моніторинг -- кваліметрія -- оцінювання діяльності вчителя -- кваліметрична модель -- фахова діяльність -- педагогічні діяльність -- ключові компетентності -- професійна педагогічна діяльність Аннотация: У статті представлено базову кваліметричну модель діяльності закладу освіти. Висвітлено кваліметричне оцінювання діяльності вчителя.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Мальована, О. І. Розвиток компетентностей - вимога сьогодення [Текст] / О. І. Мальована> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - N 21/22. - С. 4-11.
Рубрики: Освіта--компетентнісний підхід фывфывфыв: розвиток компетентностей -- компетентнісна освіта -- ключові компетентності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 37.091.32 М 74
Могильна, О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом / О. В. Могильна, Т. А. Демидова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 90–95.
Рубрики: Уроки--аналіз фывфывфыв: аналіз уроку -- ключові компетентності -- структура уроку -- навчально-виховний процес
Доп.точки доступа: Демидова, Т. А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 373.3.014.3(477) П 16
Панчак, О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--реформування освіти--Нова українська школа фывфывфыв: реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа Аннотация: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
|
Приходько, Оксана. Професіограма вчителя української мови й літератури в Контексті Нової української школи [Текст] / О. Приходько> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 2. - С. 15-22.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Вчитель української мови і літератури фывфывфыв: професіограма вчителя української мови й літератури -- Нова українська школа -- професійна компетентність -- ключові компетентності -- вчитель української мови й літератури
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>7.
|
Новосьолова, Валентина. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови [Текст] / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 7-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--виховна робота фывфывфыв: підручники української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації -- виховання на уроках -- засвоєння моральних цінностей
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>8.
|
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік фывфывфыв: початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність Аннотация: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності).
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
|
Гавриш, Наталія Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! Роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Ліннік> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 3-9
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні фывфывфыв: якість освіти -- налагодження взаємодія -- дитячий садок і школа -- Нова українська школа -- реформування в освіті -- ключові компетентності Аннотация: "Реформування освіти в Україні, що розпочалося з розроблення та затвердження Концепції "Нова українська школа" (НУШ) у 2016 році, зачіпає майже кожну українську родину, оскільки стосується всіх, хто навчається, навчає або керує закладами освіти. Звісно, зміни не можуть не торкнутися і дошкілля. Що саме змінилося і має змінитися в плані наступності між дошкільною і початковою ланками, пропонуємо розібратися разом з авторками статті."
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 373.5.016:34 Р 98
Рябовол, Л. Т. Курси правознавства та громадянської освіти: роль і значення для розвитку компетентностей Нової української школи [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 25/27. - С. 4-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--компетентнісне навчання Викладання курсу “Громадянська освіта”--ключові компетентності фывфывфыв: громадянська освіта -- розвиток компетентностей -- ключові компетентності -- Нова українська школа -- Курс “Основи правознавства” -- Курс “Громадянська освіта” -- 9 клас -- 10 клас Аннотация: Мета статті - у результаті аналізу навчальних програм курсів “Основи правознавства” для 9 класу та “Громадянська освіта” для 10 класу встановити, наскількі засвоєння відповідного змісту дає змогу розвивати ключові компетентності.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 373.2(477) К 21
Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 9–16. - Зміст: Сучасний погляд на готовність до НУШ ; Готовність дитини до шкільного навчання.
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--готовність до Нової української школи фывфывфыв: дошкільна освіта -- Нова українська школа -- ключові компетентності -- готовність до навчання -- освітня робота -- рекомендації дорослим -- психофізіологічна готовність -- особистісна готовність -- інтелектуальна готовність -- цілі освіти Аннотация: У статті подано поради вихователю методисту щодо організації освітнього процесу у дитячому садку з метою ефективної адаптації до навчання в умовах Нової української школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
| 37.026(477) К 52
Ключові компетентності НУШ для життя> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. [17–19].
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа--ключові компетентності фывфывфыв: нова українська школа -- ключові компетентності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
|
Бондаренко, Неллі. Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3)
Найти похожие
|
>14.
|
Гошовська, Оксана. Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність [Текст] / О. Гошовська> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 7-9.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Викладання української літератури в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- мовленнєва діяльність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3)
Найти похожие
|
>15.
|
Гоголь, Наталія Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для школи--дидактика фывфывфыв: читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільні підручники з української літератури -- культурологічний підхід -- підручники для 9 класу -- шкільна літературна освіта Аннотация: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2)
Найти похожие
|
>16.
|
Подлевська, Неля Соціокультурна компетентність учнів ЗЗСО на уроках української мови [Текст] / Неля Подлевська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-15. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: соціокультурна компетентність -- ключові компетентності -- уроки української мови
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2)
Найти похожие
|
>17.
| 373.3.026(477) З-12
Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / Антоніна Заїка> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 55.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--принципи навчання фывфывфыв: принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа Аннотация: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. А це одна з основних ключових компетентностей. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
|
Коновалова, М. В. Наскрізні лінії в ключових компетентностях [Текст] / М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 19/20. - С. 5-9
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: зарубіжна література -- ключові компетентності -- наскрізні лінії в ключових компетентностях
Доп.точки доступа: Фефілова, Г. Є. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>19.
|
Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.]> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25.
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку Навчання--технології навчання Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності фывфывфыв: ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів
Доп.точки доступа: Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 373.3.014.3(477) С 13
Савченко, О. Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту” фывфывфыв: реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти Аннотация: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|