Поисковый запрос: <.>K=ключові компетентності<.> |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58(4Укр) С 45
Скрипник, М. Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текстььь] / М. Скрипник> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 30-33
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти компетентнісний підхід у навчанні методологія педагогіки фывфывфыв: професійна програма -- ключові компетентності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 К 52
Ключові компетентності для освіти впродовж усього життя [Текст] : з рекомендацій Європейського парламенту та Європейської Ради> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 1. - С. 4-10.
ББК 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності компетентнісний підхід у навчанні фывфывфыв: ключові компетентності -- компетентності в освіті
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 С 13
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8 : портр. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: освіта шкільна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Компетентністний підхід в освіті фывфывфыв: уміння вчитися -- ключові компетентності -- знаннєвий підхід -- якість освіти -- організація освіти Аннотация: У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, висвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освідченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння вчитися.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.1р10 Т 11
Тіток, А. О. Формування ключових компетентностей сучасних школярів на уроках математики засобами інформаційних технологій [Текст] / А. О. Тіток> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 8-14.
ББК 22.1р10 Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: ключові компетентності -- інформаційні технології на уроках математики -- компетентності школярів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Левитес, Д. Г. Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66
. - ISSN 0869-561XББК 60.5 + 74в051 + 74.03(2Рос)6 + 74р30 Рубрики: Суспільні науки--соціологія Педагогіка--соціальні проблеми Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст. Вища освіта--педагогічна освіта Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. фывфывфыв: методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів Аннотация: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду".
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 Д 69
Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 48-53 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200 Рубрики: Компетентності--формування--учні початкових класів фывфывфыв: компетентнісний підхід -- компетентність -- ключові компетентності -- Навчаємося разом, навчальний предмет -- Інтелект України, проект Аннотация: У статті обгрунтовано доцільність використання у навчально-виховному процесі системної моделі формування компетентності "умій учитися" та презентація досвіду її реалізації в 1-4 проектних класах "Інтелект України".
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.3р10 В 15
Валенда, Ю. Г. Інтеграція принципів сталого розвитку у викладання шкільного курсу фізики [Текст] / Ю. Г. Валенда> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-5
ББК 22.3р10 Рубрики: викладання фізики в школі фывфывфыв: інтеграція принципів сталого розвитку -- ключові компетентності -- мотивація навчання школярів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.262.21-243 Г 12
Гавриш, Валентина. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі [Текст] / В. Гавриш> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 13-16
. - ISSN 0131-5358ББК 74.262.21-243 Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 1 класі фывфывфыв: компетентності учнів -- ключові компетентності -- державний стандарт загальної (початкової) освіти -- додавання -- задачі -- многокутники
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 О-35
Овчарук, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи [Текст] / О. В. Овчарук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.202 + 32.973.202 Рубрики: Навчання--інформаційно-комунікаційні технології--інформаційно-комунікаційна компетентність Навчання--компетентнісний підхід фывфывфыв: інформаційно-комунікаційна компетентність -- освітня політика -- ключові компетентності -- е-компетентність -- реформування освіти Аннотация: У статті здійснено аналіз питання визначення інформаційно-комунікаційної компетентності у міжнародних і вітчизняних освітніх колах. Подано міжнародні погляди на поняття інформаційно-комунікаційної компетентності. Виокремлено терміни, які лежать в межах ІКТ для усвідомлення місця ІК-компетентності учнів і вчителів. Особливу увагу звернено на відповідну термінологію у міжнародних стратегічних документах з освітньої політики країн Європи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.242 К 56
Коваленко, Любов. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі [Текст] / Л. Коваленко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 29-30
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--уроки математики фывфывфыв: ключові компетентності -- формування ключових компетентностей -- уроки математики в 1 класі
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) К 64
Кондратюк, Наталія. Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / провела Людмила Шаталова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 18-19.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--регіональна Житомирщина--освіта фывфывфыв: профільне навчання -- поглиблене навчання -- інформаційні технології -- керівник навчального закладу -- випускники шкіл -- ключові компетентності
Доп.точки доступа: Шаталова, Людмила \інтерв'ю провела.\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.242 С 13
Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід фывфывфыв: початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності Аннотация: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 С 79
Стельмах, Тамара. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога [Текст] / Т. Стельмах> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 50-55.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--професійна компетентність--науково-методичний супровід фывфывфыв: науково-методичний супровід -- методична робота -- форми методичної роботи -- ключові компетентності Аннотация: У статті розкрито зміст понять “науково-методичний супровід”, “методична робота”, “ключові компетентності особистості педагога”. Представлено структуру та охарактеризовано форми методичної роботи з педагогами у Броварському навчально-виховному об’єднанні в контексті здійснення дослідно-експериментальної роботи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 К 63
Компетентності - обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів [Текст] / упоряд. В. І. Садкіна> // Вихователю ГПД. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 2-5.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) фывфывфыв: ключові компетентності -- етапи уроку
Доп.точки доступа: Садкіна, В. І. \упоряд.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 К 63
Компетентності - обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів [Текст] / упоряд. В. І. Садкіна> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 2-5.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) фывфывфыв: види компетентностей -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід (основні поняття)
Доп.точки доступа: Садкіна, В. І. \упоряд.\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.018.058:001.895](477) Я 77
Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Черкаська область--освіта фывфывфыв: інноваційні школи -- інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа успішної особистості -- ключові компетентності -- Школа Пізнання -- Школа Становлення -- Школа Успіху -- успішний учень -- розвиток школи Аннотация: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи № 1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компетентності і є носієм загальнолюдських цінностей.
Доп.точки доступа: \о ней\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.018.058:001.895](477) С 49
Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 78–80. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї Черкаська область--освіта фывфывфыв: інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- інноваційний розвиток школи -- інноваційна діяльність Аннотация: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мислення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку.
Доп.точки доступа: \о ней\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.026(477) З-12
Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / Антоніна Заїка> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 55.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--принципи навчання фывфывфыв: принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа Аннотация: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. А це одна з основних ключових компетентностей. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.026(477) К 52
Ключові компетентності НУШ для життя> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. [17–19].
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа--ключові компетентності фывфывфыв: нова українська школа -- ключові компетентності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коновалова, М. В. Наскрізні лінії в ключових компетентностях [Текст] / М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 19/20. - С. 5-9
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: зарубіжна література -- ключові компетентності -- наскрізні лінії в ключових компетентностях
Доп.точки доступа: Фефілова, Г. Є. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
|
|