Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ключові компетентності<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.
74.58(4Укр)
С 45


    Скрипник, М.
    Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текстььь] / М. Скрипник // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 30-33
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти
   компетентнісний підхід у навчанні

   методологія педагогіки

фывфывфыв:
професійна програма -- ключові компетентності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для школи--дидактика
фывфывфыв:
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільні підручники з української літератури -- культурологічний підхід -- підручники для 9 класу -- шкільна літературна освіта
Аннотация: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

3.


    Коновалова, М. В.
    Наскрізні лінії в ключових компетентностях [Текст] / М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 19/20. - С. 5-9
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
зарубіжна література -- ключові компетентності -- наскрізні лінії в ключових компетентностях


Доп.точки доступа:
Фефілова, Г. Є.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

4.


    Приходько, Оксана.
    Професіограма вчителя української мови й літератури в Контексті Нової української школи [Текст] / О. Приходько // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 2. - С. 15-22. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Вчитель української мови і літератури
фывфывфыв:
професіограма вчителя української мови й літератури -- Нова українська школа -- професійна компетентність -- ключові компетентності -- вчитель української мови й літератури


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

5.


    Подлевська, Неля
    Соціокультурна компетентність учнів ЗЗСО на уроках української мови [Текст] / Неля Подлевська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-15. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
соціокультурна компетентність -- ключові компетентності -- уроки української мови


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

6.
373.3.026(477)
З-12


    Заїка, А.
    "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / Антоніна Заїка // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 55. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--принципи навчання
фывфывфыв:
принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. А це одна з основних ключових компетентностей. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Гошовська, Оксана.
    Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність [Текст] / О. Гошовська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 7-9. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
   Викладання української літератури в школі--компетентнісний підхід

фывфывфыв:
ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- мовленнєва діяльність


Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие

8.


    Бондаренко, Неллі.
    Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3)
Свободны: Ч.З.№3 (3)

Найти похожие

9.
37.026(477)
К 52


   
    Ключові компетентності НУШ для життя // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. [17–19].
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа--ключові компетентності
фывфывфыв:
нова українська школа -- ключові компетентності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
373.2(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 9–16. - Зміст: Сучасний погляд на готовність до НУШ ; Готовність дитини до шкільного навчання.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--готовність до Нової української школи
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- Нова українська школа -- ключові компетентності -- готовність до навчання -- освітня робота -- рекомендації дорослим -- психофізіологічна готовність -- особистісна готовність -- інтелектуальна готовність -- цілі освіти
Аннотация: У статті подано поради вихователю методисту щодо організації освітнього процесу у дитячому садку з метою ефективної адаптації до навчання в умовах Нової української школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Бондаренко, Неллі.
    Розвиваємо ключи компетентності: міжпредметний аспект [Текст] / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 33-40.
Рубрики: Навчання учнів--ключові компетентності
фывфывфыв:
розвиток компетентностей -- ключові компетентності -- текстоцентричний підхід -- різногалузева проблематика -- міжпредметний аспект -- робота з текстом


Доп.точки доступа:
Пирогов, Микола Іванович (російський хірург, педагог ; 1810-1881) \о нем\; Симиренки, родина (рід промисловців-цукроварників, конструкторів і власників машинобудівних заводів, піонерів пароплавства на Дніпрі, вчених і практиків садівництва, меценатів української культури) \о них\; Патон, Євген Оскарович (український радянський вчений у галузі зварювальних процесів і мостобудування. Академік АН УРСР (1929). Герой Соціалістичної Праці (1943). Заслужений діяч науки УРСР (1940). Фундатор і перший керівник Інституту електрозварювання АН України. Батько академіка Бориса Патона ; 1870-1953) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

12.


    Чеботарьова, Олена.
    Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік
фывфывфыв:
початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність
Аннотация: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Мальована, О. І.
    Розвиток компетентностей - вимога сьогодення [Текст] / О. І. Мальована // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - N 21/22. - С. 4-11.
Рубрики: Освіта--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
розвиток компетентностей -- компетентнісна освіта -- ключові компетентності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

14.
37.091.12:005.336.5](477)
Г 94


    Гуменюк, Т. І.
    Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти [Текст] / Т. І. Гуменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 17–31. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--освітній моніторинг--кваліметричні вимірювання
   Вчителі--оцінювання діяльності--професійна педагогічна діяльність

фывфывфыв:
освітній моніторинг -- кваліметрія -- оцінювання діяльності вчителя -- кваліметрична модель -- фахова діяльність -- педагогічні діяльність -- ключові компетентності -- професійна педагогічна діяльність
Аннотация: У статті представлено базову кваліметричну модель діяльності закладу освіти. Висвітлено кваліметричне оцінювання діяльності вчителя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Гавриш, Наталія
    Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! Роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Ліннік // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 3-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
якість освіти -- налагодження взаємодія -- дитячий садок і школа -- Нова українська школа -- реформування в освіті -- ключові компетентності
Аннотация: "Реформування освіти в Україні, що розпочалося з розроблення та затвердження Концепції "Нова українська школа" (НУШ) у 2016 році, зачіпає майже кожну українську родину, оскільки стосується всіх, хто навчається, навчає або керує закладами освіти. Звісно, зміни не можуть не торкнутися і дошкілля. Що саме змінилося і має змінитися в плані наступності між дошкільною і початковою ланками, пропонуємо розібратися разом з авторками статті."


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
37.091.32
М 74


    Могильна, О. В.
    Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом / О. В. Могильна, Т. А. Демидова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 90–95.
УДК
Рубрики: Уроки--аналіз
фывфывфыв:
аналіз уроку -- ключові компетентності -- структура уроку -- навчально-виховний процес


Доп.точки доступа:
Демидова, Т. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.3.014.3(477)
П 16


    Панчак, О.
    Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--реформування освіти--Нова українська школа
фывфывфыв:
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа
Аннотация: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.5.016:34
Р 98


    Рябовол, Л. Т.
    Курси правознавства та громадянської освіти: роль і значення для розвитку компетентностей Нової української школи [Текст] / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 25/27. - С. 4-9. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Викладання правознавства в школі--компетентнісне навчання
   Викладання курсу “Громадянська освіта”--ключові компетентності

фывфывфыв:
громадянська освіта -- розвиток компетентностей -- ключові компетентності -- Нова українська школа -- Курс “Основи правознавства” -- Курс “Громадянська освіта” -- 9 клас -- 10 клас
Аннотация: Мета статті - у результаті аналізу навчальних програм курсів “Основи правознавства” для 9 класу та “Громадянська освіта” для 10 класу встановити, наскількі засвоєння відповідного змісту дає змогу розвивати ключові компетентності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


    Новосьолова, Валентина.
    Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 7-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--виховна робота
фывфывфыв:
підручники української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації -- виховання на уроках -- засвоєння моральних цінностей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

20.


    Левитес, Д. Г.
    Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66 . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 74в051 + 74.03(2Рос)6 + 74р30
Рубрики: Суспільні науки--соціологія
   Педагогіка--соціальні проблеми

   Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст.

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів
Аннотация: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 69773
Число посетителей 944
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя