Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=когнітивний підхід<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83/Б 72
Автор(ы) : Бовсунівська, Тетяна
Заглавие : Смислотворча функція контексту
Место публикации : Слово і Час: Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К.: Фенікс, 2011. - N 6. - С. 3-12. - ISSN 0236-1477 (Шифр СіЧ-1/2011/6). - ISSN 0236-1477
ББК : 83
Предметные рубрики: Літературна критика
Літературознавство
Кафедра української літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): контекст--дискурс--когнітивний підхід--контекстна критика--аутопоезис і когніція--епістемологія реальності--контекстуалізм
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савченко О.
Заглавие : Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування
Место публикации : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 6–12. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:821.161.2]:371.32 + 373.3.025/.026:821.161.2](477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметные рубрики: Початкова школа-- уроки української літератури-- розуміння літературних творів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературне читання--навчальне пізнання--літературний твір--розуміння тексту--читацька компетенція--читацька діяльність--комунікативний підхід--когнітивний підхід--навички читання--початкова школа
Аннотация: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.
Найти похожие

 
Статистика
за 21.09.2024
Число запросов 2057
Число посетителей 759
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя