Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (36)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (29)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=компетенції<.>
Общее количество найденных документов : 324
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :126 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 10.20 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Содержание : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :211 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 11.60 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :192 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/Н 73
Заглавие : Новітні технології навчання : Науково-методичний збірник
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2003
Колич.характеристики :248 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Цена : 20.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Викладання екології
Комп’ютерні засоби навчання
Технології навчання
Інформаційні технології
Содержание : Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій/ К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи/ Н. Г. Сазонова. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів/ Т. Б. Крамаренко. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ/ Н. М. Заверуха. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі/ С. М. Марценюк. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання/ М. В. Головко. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості/ К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу/ О. Ю. Коновалов. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти/ В. І. Артюшенко. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства/ Н. О. Проніна. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання/ І. О. Бочан. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології/ О. Г. Глазунова. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури/ Л. В. Рура. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи/ В. Д. Левченко. Виховна робота: система, досвід, інновації/ М. І. Виннічик. Нові підходи до формування екологічної культури студентів/ О. В. Земляк. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери/ Л. В. Озарчук. Тестування в інноваційній діагностиці знань/ С. С. Никитюк. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу/ Б. В. Дерикоз. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін/ Н. М. Рудік. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання/ Н. М. Демчишина. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови/ Н. В. Дейнега. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах/ О. І. Павлова. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін/ Н. М. Кондратьева. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків/ А. В. Федько. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови/ Н. М. Плаксіна. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій/ Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. Електронні технології в навчальному процесі/ В. В. Сизов. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків/ К. П. Костяєва.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :118 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 9.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Содержание : Управління розвитком культурного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. С. Болгаріна. Реалізація культурологічного підходу до управління загальноосвітнім навчальним закладом/ В. О. Єршова. Навчально-методичний комплекс з методики навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах та його основний компонент - підручник/ І. Ф. Андрійко. Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності/ П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль. Використання відеоспостереження з метою формування вмінь педагогічного менеджменту у майбутніх вчителів іноземних мов/ В. В. Баркасі. Структура навчального посібника "Ділові усні та писемні переговори англійською мовою" з комп’ютерною підтримкою/ О. П. Биконя. Основні засади створення навчально-методичного комплексу для формування в майбутніх філологів англомовної компетенції та їх дотримання в навчально-методичному комплексі "Англійська мова. Комунікативний курс"/ Н. І. Бичкова. Створення та впровадження до навчального процесу навчально-методичного комплексу для майбутніх учителів іноземних мов початкової школи/ О. Б. Бігич. Деякі підходи до розширення словникового запасу/ Г. Білоконь. Методика "занурення" у навчанні англійської мови студентів економічних спеціальностей: для чого, хто, як?/ А. Д. Виселко. Урахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів при формуванні соціокультурної компетенції/ Г. М. Галушка. До проблеми підготовки вчителя іноземної мови до використання комп’ютерних технологій у середніх школах США/ Ю. Гільчук. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення/ Л. В. Городнича. Інноваційні пройоми та методи розвитку креативності при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Навчально-методичний комплекс як ефективний засіб вивчення англійської мови як другої іноземної мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Навчання з задоволенням (метод проектів при вивченні іноземних мов як засіб розвитку творчої особистості)/ Л. Г. Думенко. Психолого-педагогічні умови навчання іноземних мов курсантів ВНЗ МВС України/ Л. Д. Дягілєва. Методические основы учебного пособия "Практична граматика англійської мови": Навчальний посібник для 2-го курсу факультету іноземних мов (автори Жилко Н. М., Панова Л. С.)/ Н. Н. Жилко, Л. С. Панова. Методика розвитку професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов/ Н. Л. Замкова. До питання про використання інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови/ В. П. Іванишина, Н. В. Фокіна. Перевірка ефективності методики навчання учнів старшої міжкультурного спілкування англійською мовою з орієнтацією на вибір професії за навчально-методичним комплексом "English through Communication" для 11 класу/ А. С. Іванова. Шляхи формування компетенції у письмі студентів І урсу мовного ВНЗ/ Г. А. Каширіна. Цикл "Життя молоді" як складова НМК "English through Communication" для 11 класу середньої школи/ О. Г. Квасова. Особливості професійного спілкування майбутніх авіадиспетчерів у процесі вивчення іноземної професійно орієнтованої мови/ О. О. Коваленко. Місце граматики в навчально-методичному комплексі англійської мови для початкової школи/ Н. О. Колтко. Диференціація навчання у вищому закладі освіти в умовах неперервної професійної освіти/ Л. М. Конопляник. Особливості навчаючої діяльності викладача при інтерактивному навчанні писемного мовлення у мовному ВНЗ/ Г. Ф. Крівчикова. Некоторые положения коммуникативной методики обучения фонетики английского языка на I курсе языкового вуза/ Ю. В. Кузенко. Необходимость создания учебно-методического комплекса для обучения студентов языковых вузов межкультурному общению в административно-правовом дискурсе Украины и Франции/ И. И. Липская. Вправи для розвитку вмінь спілкування з використанням автентичної навчальної відеофонограми/ С. П. Литвиненко. Структура моделі інформаційної культури майбутнього вчителя іноземної мови/ І. О. Лук’янченко. Підготовка вчителя іноземної мови до морального виховання учнів/ Т. І. Люріна. Рейтингова система оцінювання якості засвоювання навчального матеріалу/ К. О. Малина-Гільченко, Р. О. Гільченко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), нмк іноз. мов(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), нмк іноз. мов(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 11.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Содержание : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підвищення якості освіти
Содержание : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :108 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 8.50 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Содержание : Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи/ Е. В. Мірошниченко. Обучение студентов распознаванию и переводу/ Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ/ В. Мороз. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов/ Л. Морська. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ/ О. О. Москалець. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет/ Г. М’ясоїд. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови/ С. Новак. Комунікативне навчання студентів іноземній мові/ Є. Новоселов. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation/ T. Pavlova, O. Pavlova. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів/ С. Панов. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання/ Є. О. Плотніков. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor"/ В. М. Поляков. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема/ А. А. Полякова. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи/ В. Редько, Н. Басай. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag"/ Н. Реутов. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу/ А. Ролік. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности/ М. В. Рудакова. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи/ Н. К. Скляренко. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови/ С. В. Стойко. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування/ С. Д. Сторожук. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою/ В. Стрілець. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови/ С. Танана. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання/ А. М. Трибуханчик. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов/ Л. Фоканова. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю/ И. Халимон. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови/ Т. Хоменко. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців/ Т. Г. Чувакова. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі/ О. Широких. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі/ Н. В. Ягельська.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 40/М74
Автор(ы) :
Заглавие : Мова і культура = Язык и культура: Наукове видання: У 10-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - (Філологія). Вип. 7. Т. II: Культурологічний підхід до викладання мови і літератури
Выходные данные : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004
Колич.характеристики :320 с
Цена : 3.00 грн.
ГРНТИ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Содержание : Система ціннісних настанов і орієнтацій у фразеології слов’янських мов/ Д. В. Будняк. Використання інтерактивних технологій на занятті з іноземної мови як передумова формування іншомовної компетенції/ В. Я. Гірчак. Педагогическое общение с позиций теории речевой коммуникации/ А. Р. Габидуллина. Слово і особистість сучасної дитини/ Ю. М. Штанюк. Вчитель початкової школи/ О. Б. Мамчич.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№3(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№3(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371(05)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" : сборник научных трудов. Т. 59 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота
Выходные данные : К.: Києво-Могилянська Академія, 2006
Колич.характеристики :75 с
Коллективы : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Цена : 3.00 грн.
ГРНТИ : 14 + 15 + 14.43.43
ББК : 74я5 + 88я5 + 65.272я5
Содержание : Значення освіти: на шляху до моніторингу та оцінки зобов’язань держави щодо виконання міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права/ Ю. І. Сватко. Взаємозв’язок слуху та голосу - основа вокального виховання/ М. М. Букач. Історія виникнення та розвитку методу випадків і ситуацій/ М. О. Голубєва, В. В. Єгорова; Р. О. Гришкова. Взаємозв’язок фахової підготовки студентів та сформованості в них іншомовної соціокультурної компетенції/ Р. О. Гришкова; О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк. Соматичне здоров’я в контексті формування флеш-іміджу студента засобами фізичної культури/ О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк; Ю. В. Кульбабська. "Українська мова професійного спрямування" - проблеми та перспективи курсу/ Ю. В. Кульбабська; Т. А. Тернавська. Проблема активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ/ Т. А. Тернавська; А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко. Особливості професійного самовизначення особистості на етапі навчання у ВНЗ/ А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко; Т. В. Семигіна. Модель соціального планування на місцевому рівні/ Т. В. Семигіна; О. М. Савчук, А. М. Мазуренко. Проблема насильства у міжстатевих стосунках серед молоді/ О. М. Савчук, А. М. Мазуренко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И(075.3)/Б 59
Автор(ы) : Бігич, Оксана Борисівна
Заглавие : Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи : Навчальний посібник
Выходные данные : К.: Ленвіт, 2006
Колич.характеристики :200 с
Примечания : Предм. покаж.: с. 199
ISBN, Цена 966-8995-10-4: 27.70 грн.
ГРНТИ : 16
ББК : 81.2-923 + 81.2-9
Предметные рубрики: Вчитель іноземної мови
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(5)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(5)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :182 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 24.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Содержание : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :196 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 58.90 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Професійна підготовка вчителя
Гендерне виховання
Содержание : Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін/ Н. І. Логвинюк. Взаємодія як міждисциплінарне поняття/ Н. В. Гагіна. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів/ Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі/ І. І. Тукач. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій/ Н. В. Сорокіна. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів/ О. М. Топузов. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів/ В. О. Степашко. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів/ С. В. Толочко. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів/ О. В. Пономаренко. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості/ Т. В. Отрошко. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми єдиного курсу шкільної історії/ В. О. Мисан. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів/ О. М. Попенко. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи)/ С. О. Кириченко. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю/ Н. П. Варущик. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку/ В. М. Кирилюк. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори/ Н. М. Одегова. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі/ Н. М. Стрельнікова. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі/ А. В. Шкодин. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою/ С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм/ І. В. Ляшенко. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників/ Д. М. Карюченко. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін/ Т. П. Федорина. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Юрченко. Софія Русова як історик педагогіки/ Є. І. Коваленко. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне/ В. М. Благінін. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр./ В. В. Боровик. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. І. Бутурлим. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття)/ Н. М. Демченко. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів/ Н. М. Авшенюк. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні/ А. А. Харківська. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї/ Н. Б. Катруца. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів/ Н. С. Журавська. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади/ А. С. Чирва. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках/ О. А. Жук. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть/ І. О. Сташевська. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст./ О. А. Лавріненко. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут/ О. І. Огієнко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4У(070.2)/П79
Автор(ы) : Науменко, Євгенія Іванівна, Чхайло, Олена Миколаївна
Заглавие : Проектне навчання на уроках української мови та літератури : методический материал
Выходные данные : Х.: Основа, 2008
Колич.характеристики :128 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
Серия: Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу"; Вип. 2 (51) .
    "Учитель року"
ISBN, Цена 978-966-333-656-5: 10.00, 12.00, грн.
УДК :
ББК : 81.411.1-90 + 83.3(4Укр)р10-26
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- методи та форми навчання
Викладання української літератури в школі-- методи та форми навчання
навчання-- метод проектів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки української мови--уроки української літератури--проектне навчання--український рушник--культура мовлення--сценарії свят
Содержание : 5 КЛАС ; Проект "Душа мого народу - рушники"/ С. В. Кущенко. Виховний проект "Не губіть своєї мови!"/ Н. М. Ліпіна. 6 КЛАС ; Проект "Плекаємо обдарованість"/ Т. В. Міхальцова. 7 КЛАС ; Метод проектів "Таїна людської душі"/ Т. В. Міхальцова. Літературна Одещина/ Т. В. Міхальцова. Життєвий шлях і творча доля Микола Палієнка/ С. В. Кущенко. Особиста і творча доля Олекси Різниченка/ О. П. Данилова. Галина Могильницька. Історичне минуле а поемі "Рогніда"/ О.В. Гаврилюк. 8 КЛАС ; Проект "Україна - колиска цивілізації"/ С. В. Кущенко. 9 КЛАС ; Проект "Культура мовлення - один із показників комунікативної компетенції особистості"/ С. В. Кущенко. 10 КЛАС ; Проект "Літературно-краєзнавча експедиція "Франковими стежками"/ О. А. Малько. Проект "Еміграція - це зрада чи необхідність, прагнення людини до самореалізації/ О. А. Малько. МЕТОДИЧНИЙ КОМЕНТАР ; Ознайомлення з проектом "Еміграція - це зрада чи необхідність, прагнення людини до самореалізацїї?" ; Практична робота з папками та сканером ; Практична робота в Інтернеті ; Практична робота "Створення текстового документа-листівки "Еміграційні хвилі та еміграції галицьких селян наприкінці XІХ - початку ХХ ст." ; Практична робота "Створення мультемедійної презентації свого проекту" ; Презентація проекту "Еміграція - це зрада чи необхідність, прагнення людини до самореалізації?" ; 11 КЛАС ; Проект "Феномен шістдесятництва"/ С. В. Кущенко. Організаційно-методичні засади/ С. В. Кущенко. "Феномен шістдесятництва". Урок історії/ С. В. Кущенко. "Феномен шістдесятництва". Урок української літератури/ С. В. Кущенко. Проект "Через журналістику до життєвої компетентності"/ О. А. Малько. Опис проекту/ О. А. Малько. Авторська програма курсу за вибором "Основи журналістики" для учнів 8-11 клласів загальноосвітніх навчальних закладів/ О. А. Малько. Матеріали до занять курсу за вибором "Основи журналістики"/ О. А. Малько.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№3(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№3(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.01/П78
Заглавие : Проблеми сучасного підручника : Збірник наукових праць. Вип. 8
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2008
Колич.характеристики :544 с
Коллективы : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Цена 978-966-644-096-2: 15.50 грн.
ГРНТИ : 14.09
ББК : 74.202.26я43
Предметные рубрики: Профільне навчання
Електронні підручники
Електронні засоби навчання
Викладання англійської мови
Викладання фізики
Підручники географії
Підручники математики
Підручники астрономії
Підручники фізики
Підручники біології
Підручники інформатики
Підручники іноземної мови
Підручники англійської мови
Підручники історії
Підручники для школи
Буквар
Культура мовлення першокласників
навчання грамоти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електронні підручники--індивідуальне навчання
Содержание : Загальні питання теорії сучасного підручникотворення ; Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання/ О. М. Топузов; В. В. Мелешко. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах/ В. В. Мелешко; І. М. Семененко. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи/ І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. Підручник як засіб організації навчальної діяльності/ Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання ; Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання/ Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення/ К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі/ Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови/ В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл/ Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій ; Дидактичні і методичні засади підручника географії/ Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи/ І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії/ Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії/ О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників/ В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії/ П. С. Скавронський; О. І. Глобін. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії/ Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів/ Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи/ О. І. Глобін; Є. П. Соколов. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів/ Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу/ І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики/ Є. П. Соколов; О. В. Іванова. Оцінювання якості шкільного підручника з математики/ П. В. Мороз; В. Собко. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії/ М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики/ О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін ; Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу)/ В. Собко. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів/ Н. Васильківська. Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл ; Буквар - видання приоритетне/ О. Д. Карпюк. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти/ Т. Суржук. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти/ В. Собко. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря/ Н. Васильківська. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників/ О. Григор’єва, С. Олійник. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України/ О. Д. Карпюк.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 40-09/Ч-49
Автор(ы) : Чередниченко, Олександр Іванович
Заглавие : Про мову і переклад
Выходные данные : К.: Либідь, 2007
Колич.характеристики :248 с
ISBN, Цена 978-966-06-0478-0: 28.78 грн.
ББК : 81.07
Предметные рубрики: Мова
Переклад
Перекладачі-- професійна компетенція
Содержание : МОВА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ; Об’єднавча функція мови ; Мова і культура в контексті глобалізації ; Взаємодія мов, двомовність і мовленнєва культура ; Мовні контакти в сучасному світі ; Багатомовність і концептуальна картина світу ; Фразеологія сучасного політичного дискурсу ; Проблеми української інтерлігнвістики ; Український медіадискурс: проблема іншомовних впливів ; Англіцизми у французькому та українському медіадискурсі ; Проблеми мовної й перекладацької освіти в Україні ; ПЕРЕКЛАД ЯК МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ; Переклад в Україні: історія і сучасність ; Дві тенденції в українському художньому перекладі ; Функції перекладу в сучасному світі ; Міжкультурні аспекти перекладу ; Текст і контекст у перекладі ; Добиратися до неперекладного ; Григорій Кочур і франкомовна поезія ; Відтворення українських власних назв французькою мовою ; Фразеологія мови як джерело фонових знань ; Складові професійної компетенції перекладача
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :114 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 55.10 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта в Україні
Музичне виховання-- методика
Виховання-- підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): засоби multimedia
Содержание : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Фомування студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровськи, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

18.

Заглавие газеты: Психолог. Шкільний світ -2006г.,N 13( квітень)
Интересные статьи :
Меєрович М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки/ М. Меєрович (стр.3-5)
Гриценок Л. Як нараховується педстаж психологу/ Л. Гриценок (стр.6-7)
Ліщинська О. Професійна деформація особистості психолога/ О. Ліщинська (стр.8-9)
Полякова Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці/ Г. Полякова (стр.10-12)
Колесник Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг/ Т. Колесник (стр.13-15)
Качаєв А. Шкільна тривожність : її вплив на розвиток учня/ А. Качаєв (стр.16-17)
Піддубна Н. Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини/ Н. Піддубна (стр.18-19)
Северіна Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки/ Л. Северіна (стр.20)
Татенко В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі/ В. Татенко, Т. Титаренко (стр.25-28)
Антощук Є. Запам’ятовування людей та їхніх імен:Використання методів української школи ейдетики/ Є. Антощук (стр.21-24)
Интересные статьи :
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Піддубна Н.
Заглавие : Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2006. - N13( квітень). - С. 18-19 (Шифр П2/2006/12)
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметные рубрики: адаптація
Географич. рубрики: -- компетенція дитини
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кезик О., Одноралова Г., Соколова І.
Заглавие : Формування життєвих компетенцій учнів шляхом використання методу проектів
Место публикации : Все для вчителя: Інформаційно-практичний бюлетень. - К.: ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2006. - N3/4. - С. 115 (Шифр ВДВ-1/2006/3/4)
Предметные рубрики: Учні-- життєві компетенції-- метод проектів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєві компетенції учнів--метод проектів
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 32198
Число посетителей 798
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя