Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (55)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативна компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 68
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-68 
1.
81.43.21-91
К 21


    Карачун, Л.
    Technology of internet Projects as a Method of Communicative Competence / Л. Карачун // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 31/32. - С. 2-6.
ББК 81.43.21-91
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--вища школа
фывфывфыв:
Інтернет-проекти -- комунікативна компетентність -- вивчення англійської мови
Аннотация: В статті представлена технологія інтернет-проектів як спосіб комунікативної компетенції.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
81.43.21-90
Б 87


    Брагіна, Т. О.
    The usage of video materials at the lessons of English / Т. О. Брагіна // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 33. - С. 2-4. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--відеоматеріали
фывфывфыв:
англійська мова -- відеоматеріали -- Новий Рік -- Різдво -- комунікативна компетентність -- види відео
Аннотация: У статті розповідається про використання відеоматеріалів на уроках англійської мови.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
88
М 13


    Мазилов В. А.
    VI Всероссийская конференция "Системогенез учебной и профессиональной деятельности" / Мазилов В. А. // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 165-167 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми
фывфывфыв:
конференції -- пленарні засідання -- секції -- круглі столи -- доповіді -- системогенез -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- комунікативна компетентність -- психологічне консультування
Аннотация: У статті подано інформацію про VI Всеросійську науково-практичну конференцію, присвячену аналізу сучасного стану психологічної теорії системогенезу діяльності в психології та перспективам її подальшого розвитку, яка відбулася 19-21 листопада 2013 р. в м. Ярославль.


Доп.точки доступа:
Поваренков Ю. П.

Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.58(4Укр)
Х 76


    Хоменко, Олександр Вікторович.
    Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / Олександр Хоменко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Іноземна мова--викладання--вища школа
   Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
іншомовна підготовка -- глобалізація -- толерантність -- комунікативна компетентність -- полікультурна особистість -- навчання іноземної мови
Аннотация: У статті йдеться про іншомовну підготовку майбутніх спеціалістів як чинник, що забезпечує їхню гармонійну взаємодію з полікультурним глобалізованим і конкурентним світом. Автор аналізує вплив глобалізації на освіту загалом та на її іншомовний сегмент зокрема; дає визначення поняття "іншомовна підготовка" та розкриває роль процесуальних аспектів іншомовної підготовки у формуванні особистості майбутнього фахівця в умовах глобалізації та інформатизації суспільства.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
Шифр: ДзОП-1/2019/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 6
Содержание:
Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8.
фывфыв: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
фывфыв: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
фывфыв: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм
Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото.
фывфыв: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята
Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото.
фывфыв: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл.
фывфыв: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта
Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл.
фывфыв: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 5
Содержание:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
фывфыв: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
фывфыв: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
фывфыв: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
фывфыв: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
фывфыв: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
фывфыв: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
фывфыв: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
фывфыв: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
фывфыв: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--орфографічна грамотність
фывфывфыв:
українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас
Аннотация: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
   159.9(06)
   Н 34


    Шевченко, Світлана Петрівна.
    Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі [Текст] / С. П. Шевченко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 134-141
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика
фывфывфыв:
міжпредметні зв’язки -- комунікативна компетентність


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

9.
371.13:373.3](4)
Б 81


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта
    Болгарія--освіта

    Франція--освіта

    Польща--освіта

фывфывфыв:
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка
Аннотация: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
   159.9(06)
   Н 34


    Каліш, Валентина Антонівна.
    Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи [Текст] / В. А. Каліш // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Лінгводидактика
   Вища освіта--дидактика--методи навчання

фывфывфыв:
когнітивно-дискурсивний підхід -- комунікативна компетентність -- мовна особистість


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

11.
373.2.091.12.011.3-051:005.336.2](477)
Т 35


    Терещенко, Л.
    Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 4–11. - Зміст: Методика 1. Оцінювання рівня комунікабельності ; Методика 2. Стиль педагогічного спілкування ; Методика 3. Модель педагогічної поведінки ; Додаток 1 : Рівень комунікабельності : тест для педагогів : (за Володимиром Ряховським) ; Додаток 2 : Стиль педагогічного спілкування : анкета для педагогів ; Додаток 3 : Модель педагогічного спілкування : опитувальник для педагогів : (за Ільдаром Юсуповим).
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--комунікативна компетентність
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- комунікативна компетентність -- діагностика -- діагностування -- методика -- комунікабельність -- педагогічне спілкування -- педагогічна поведінка
Аннотация: У статті описано психологічні особливості, які дадуть змогу як вихователю, так і вихователю-методисту долати бар’єри у спілкуванні і підтримувати свій робочий настрій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Кучеренко, Ірина.
    Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь [Текст] / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 14-20.
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- уроки розвитку комунікативних умінь -- класифікація уроку -- модель уроку -- види уроків


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

13.
81.415.3
Р 33


    Редько, В.
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415.3
Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція
фывфывфыв:
зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології
Аннотация: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
373.3.016:811.161.2](477)
П 31


    Петрук, О.
    Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / Оксана Петрук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки мовлення в 1 класі
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- аудіативні вміння -- лексичний запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- усне українське мовлення у 1 класі
Аннотация: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків усного курсу української мови у 1 класі шкіл з угорською мовою навчання. Матеріал статті стане у пригоді вчителю під час роботи за підручником О. Петрук "Українська мова. 1 клас" (Львів, "Світ", 2018).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74.58.2
Д 63


    Докашенко, Віктор.
    Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов : (на прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 15-19 : фотогр. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
фывфывфыв:
освітнє середовище ВНЗ -- вчителі іноземних мов -- професійна підготовка -- психологічний супровід -- міжкультурна компетентність -- іншомовна компетентність -- комунікативна компетентність
Аннотация: У статті розглянуто модель ефективного освітнього середовища для професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано особистість студента крізь призму їхньої педагогічної взаємодії в навчальному процесі. Наголошено на значенні психологічного супроводу навчального процесу для саморозвитку студента, міжнародної діяльності вищого навчального закладу як факторі, що сприяє формуванню міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, наукової діяльності викладачів як основі функціонування освітнього середовища.


Доп.точки доступа:
Зєня, Любов

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.


   
    Освітній напрям “Мовлення дитини” [Текст] : витяг із Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 3. - С. 9-11. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
фывфывфыв:
Базовий компонент дошкільної освіти -- мовлення дитини -- мовленнєва компетентність -- комунікативна компетентність -- художньо-мовленнєва компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
376-056.264:616.89-008.434.37](477)
П 21


    Пахомова, Н.
    Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
фывфывфыв:
мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення
Аннотация: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.


Доп.точки доступа:
Баранець, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
88
Ш 37


    Шевченко, Марія Іванівна.
    Особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів з різними типами співвідношення адаптивності та креативності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.05 - соціальна психологія;психологія соціальної роботи / М. І. Шевченко ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ). - : ІСПП НАПН України, 2013. - 17 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: Майбутній психолог--комунікативна компетентність
   Кафедра психології

фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- адаптивність -- креативність


Доп.точки доступа:
Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

19.
378.016:811.111(477)
О-58


    Оніщук, І.
    Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України [Текст] / І. Оніщук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 77-82 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
фывфывфыв:
іншомовна освіта -- комунікативна компетентність -- полікультурна особистість
Аннотация: У статті розглядається поняття "іншомовна комунікативна компетентність" як основа успішного професійного становлення майбутнього вчителя гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
74.268.1Укр,0
П 31


    Петрук, Оксана.
    Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання [Текст] / О. Петрук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 24-28 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.268.1Укр,0
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
фывфывфыв:
усне мовлення -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- комунікативна компетентність -- румунська мова викладання -- молодовська мова викладання
Аннотация: У статті викладено основні вимоги до навчання усного українського мовлення у 1 класі шкіл з національними мовами викладання, а також розглянуто особливості структурування нових підручників з української мови. Пропонуються методичні розробки до тем нових підручників "Українська мова для ЗНЗ з навчанням румунською мовою. Усний курс: підручник для 1 класу" (авт. Хорошковська О. Н. , Палій Т. Н. ) , "Українська мова для ЗНЗ з молдовською мовою. Усний курс: підручник для 1 класу" (авт. Хорошковська О. Н. , петрук О. М. ) .


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-68 
 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 57747
Число посетителей 1440
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя