Поисковый запрос: <.>K=консультації<.> |
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Щербина Т. В. Індивідуальний вплив на учня/Т. В. Щербина // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 16/17/18.-С.94-95
|
>2.
| Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України - 2014г.,N 4/6 (Введено оглавление)
|
>3.
| Калмыков О. П. Актуальные вопросы/О. П. Калмыков // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 4.-С.69-72.
|
>4.
| Малишева О. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем./О. Малишева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 3.-С.67-68.
|
>5.
| Бібліотечний форум України - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Вопрос - ответ // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 6.-С.68.
|
>7.
| Калмыков О. П. Вопрос-ответ/О. П. Калмыков // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 6.-С.66-67.
|
>8.
| Грищенко Т. Глухівська центральна районна бібліотека - місце спілкування, відпочинку, творчості/Т. Грищенко // Бібліотечна планета:Національна парламентська бібліотека України, 2018,N N 4.-С.21-24.
|
>9.
| Докшина Н. Діти які мають особливості психофізичного розвитку/Н. Докшина, Л. Самбурська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N44(листопад).-С.22-27.
|
>10.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>11.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>12.
| Дошкільне виховання - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>13.
| Щербина Т. В. Живемо за загальними правилами.../Т. В. Щербина // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 10.-С.31.
|
>14.
| Кулик Н. Загадки аутизму немає/Н. Кулик // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2016,N N 7/8 (29 лютого).-С.18.
|
>15.
| Романюк Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення/Ірина Романюк, Лілія Ткачук // Дошкільне виховання, 2018,N № 3.-С.22-27
|
>16.
| Балабан М. Консультації з інклюзивного навчання/М. Балабан // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2014,N N 7 (17 лютого).-С.8-9.
|
>17.
| Худаш Л. С. Консультації як форма навчальної роботи у вищій школі/Л. С. Худаш, Г. С. Шевело. - 1972
|
>18.
| Щербина Т. В. "Мене виснажують уроки у 5-х класах..."/Т. В. Щербина // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 6.-С.26-27.
|
>19.
| Житник Б. О. Методичний порадник: форми і методи навчання/Б. О. Житник. - 2005
|
>20.
| Галяпа М. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога/М. Галяпа // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 8.-С.37-40.
|
|
|