Поисковый запрос: <.>K=корекційна робота<.> |
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Практична психологія та соціальна робота - 2005г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>2.
| Цекова Я. Ю. Психологічна корекція високої особистісної тривожності у студентів-соціальних працівників : Психологія у ВНЗ/Я. Ю. Цекова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N12.-С.66-72.
|
>3.
| Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 6(лютий) (Введено оглавление)
|
>4.
| Шадура О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія/О. Шадура // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N6(лютий).-С.16-19
|
>5.
| Гриднева Т. В. Программа коррекции детско-родительских отношений в замещающих семьях/Т. В. Гриднева // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2012,N N 2.-С.33-50.
|
>6.
| Варфоломєєва Т. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення/Т. Варфоломєєва, К. Шрамко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 12.-С.52-56
|
>7.
| Никифорова Т. Ф. Психологическое сопровождение и коррекция подростков "группы риска" в социально-реабилитационном центре/Т. Ф. Никифорова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. -М.:Консорциум "Социальное здоровье России", 2013,N N № 4.-С.39-48.
|
>8.
| Козлова Т. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору/Т. Козлова, Н. Кондратенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 2.-С.27-32.
|
>9.
| Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру/І. Король // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.24-25.
|
>10.
| Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором/Я. Ю. Скрипник // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.7-8
|
>11.
| Дем’янчук І. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами/Ірина Дем’янчук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 11.-С.32-36.
|
>12.
| Шаравська О. Використання ІКТ у роботі з дітьми-логопатами/О. Шаравська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 2.-С.10-15
|
>13.
| Лисицька О. Рухи, музика, слова разом творять дива!/О. Лисицька // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.32-33
|
>14.
| Макарова Є. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога/Є. Макарова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 5.-С.27-32
|
>15.
| Руденко О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків/Олена Руденко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.57–61.
|
>16.
| Варфоломєєва Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі/Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.49–53.
|
>17.
| Шевченко О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми/О. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.19–21.
|
>18.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>19.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>20.
| Тищенко Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї/Т. М. Тищенко, А. М. Васько // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 11.-С.28–30
|
|
|