Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=корекційна робота<.>
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Цекова Я. Ю. Психологічна корекція високої особистісної тривожності у студентів-соціальних працівників : Психологія у ВНЗ/Я. Ю. Цекова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N12.-С.66-72.
2.

Борович Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму/Р. Р. Борович // , 2019 5.-С.4–8
3.

Шадура О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія/О. Шадура // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N6(лютий).-С.16-19
4.

Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 1(61).-С.10–16.
5.

Тищенко Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї/Т. М. Тищенко, А. М. Васько // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 11.-С.28–30
6.

Єна Я. М. Сімейний бюджет/Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 12.-С.2–4.
7.

Грибенко Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу/Н. М. Грибенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.17–20
8.

Ониськів М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки/М. Г. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 11.-С.20–21
9.

Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.24–31.
10.

Лалаян Н. Інклюзія крок за кроком/Н. Лалаян // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 9.-С.18-21.
11.

Коломойцева М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення/М. М. Коломойцева // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.8–14.
12.

Шевченко О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми/О. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.19–21.
13.

Махновецька І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна/І. Махновецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.84–94
14.

Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/М. Мога // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.65–74
15.

Бужинецька К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.35–43
16.

Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.7–22
17.

Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.48–64
18.

Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня/Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.53–63
19.

Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.7–8.
20.

Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/Є. Продан // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.14–20
 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 47546
Число посетителей 882
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя