Поисковый запрос: <.>K=корекційна робота<.> |
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Цекова Я. Ю. Психологічна корекція високої особистісної тривожності у студентів-соціальних працівників : Психологія у ВНЗ/Я. Ю. Цекова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N12.-С.66-72.
|
>2.
| Борович Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму/Р. Р. Борович // , 2019 5.-С.4–8
|
>3.
| Шадура О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія/О. Шадура // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N6(лютий).-С.16-19
|
>4.
| Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 1(61).-С.10–16.
|
>5.
| Тищенко Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї/Т. М. Тищенко, А. М. Васько // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 11.-С.28–30
|
>6.
| Єна Я. М. Сімейний бюджет/Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 12.-С.2–4.
|
>7.
| Грибенко Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу/Н. М. Грибенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.17–20
|
>8.
| Ониськів М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки/М. Г. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 11.-С.20–21
|
>9.
| Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.24–31.
|
>10.
| Лалаян Н. Інклюзія крок за кроком/Н. Лалаян // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 9.-С.18-21.
|
>11.
| Коломойцева М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення/М. М. Коломойцева // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.8–14.
|
>12.
| Шевченко О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми/О. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.19–21.
|
>13.
| Махновецька І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна/І. Махновецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.84–94
|
>14.
| Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/М. Мога // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.65–74
|
>15.
| Бужинецька К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.35–43
|
>16.
| Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.7–22
|
>17.
| Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.48–64
|
>18.
| Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня/Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.53–63
|
>19.
| Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.7–8.
|
>20.
| Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/Є. Продан // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.14–20
|
|
|