Поисковый запрос: <.>K=корекційна робота<.> |
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Лалаян Н. Інклюзія крок за кроком/Н. Лалаян // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 9.-С.18-21.
|
>2.
| Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором/Я. Ю. Скрипник // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 30.-С.7-8
|
>3.
| Дем’янчук І. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами/Ірина Дем’янчук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 11.-С.32-36.
|
>4.
| Шаравська О. Використання ІКТ у роботі з дітьми-логопатами/О. Шаравська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 2.-С.10-15
|
>5.
| Грибенко Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу/Н. М. Грибенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.17–20
|
>6.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>9.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>11.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>12.
| Засенко В. Дорогі друзі, освітяни!/В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.7–8.
|
>13.
| Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи/Олег Панченко [та ін.] // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 6.-С.4–10.
|
>14.
| Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру/І. Король // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.24-25.
|
>15.
| Троцюк Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору/Г. І. Троцюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 4.-С.14–20
|
>16.
| Коломойцева М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення/М. М. Коломойцева // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.8–14.
|
>17.
| Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.7–22
|
>18.
| Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/Валентина Кириленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.50–53
|
>19.
| Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів /Валентина Кириленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 1.-С.54–56.
|
>20.
| Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 1(61).-С.10–16.
|
|
|