Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=критичне мислення<.>
Общее количество найденных документов : 78
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-78 
1.


    Перкун, Віталій.
    Ad vocem до "Життя в реальності війни” [Текст] : (лист до редакції “Критики”) / В. Перкун // Критика : Рецензії. Ессеї. Огляди. - 2023. - N 7/8. - С. 36-39.
Рубрики: Мислення--критичне
фывфывфыв:
мислення -- критичне мислення -- навчання демократії -- цивілізаційний портрет України -- економічна грамотність -- правова грамотність -- принцип органічного життя -- російсько-українська війна


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

2.


    Давиденко, А. А.
    For the love of a man [Текст] : (after J. London). Home reading. 6 form / А. А. Давиденко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 14. - С. 15-19.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
   Викладання англійської мови в школі--уроки

фывфывфыв:
англійська мова -- уроки -- домашнє читання -- усне мовлення -- критичне мислення -- комунікативні здібності -- любов до людини
Аннотация: Подано розробку уроку домашнього читання з англійської мови на тему: "За любов до людини" для учнів 6 класу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

3.
81.43.21-90
Я 65


    Янцева, Н. В.
    Teenage life : 10 form / Н. В. Янцева // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/21. - С. 52-59 : фотогр.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
фывфывфыв:
уроки англійської мови -- підлітки -- тинейджери -- критичне мислення -- стосунки та взаємини -- 10 клас
Аннотация: В статті подано розробку уроку для 10 класу на тему: Життя підлітків.


Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
81.43.21-90
П 82


    Простолюдова, О. В.
    Theatre? Why is it still alive : 8 form / О. В. Простолюдова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/21. - С. 32-33 : фотогр., іл.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
фывфывфыв:
уроки англійської мови -- театр -- мовлення -- критичне мислення -- 8 клас
Аннотация: В статті подано розробку уроку з англійської мови для 8 класу на тему: Театр, чому все ще живий?


Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Демченко, Юлія.
    Інноваційні технології особистісного орієнтованого навчання учнів початкової школи [Текст] / Ю. Демченко, О. Нікітіна // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 45-50.
Рубрики: Початкова школа--інновації
   Початкова школа--інформаційні технології

фывфывфыв:
інноваційні технології в початковій школі -- критичне мислення -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікативні технології


Доп.точки доступа:
Нікітіна, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Кіпушева, Т. В.
    Інноваційні технології, прийоми й методи викладання зарубіжної літератури [Текст] / Т. В. Кіпушева // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - N 15/16. - С. 16-46.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології
фывфывфыв:
уроки зарубіжної літератури -- критичне мислення -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні технології навчання -- проєктні технології навчання -- кейс-метод на уроках -- мультимедійні технології навчання -- соціальні сервіси на уроках -- технологія візуалізації навчальної діяльності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

7.
373.3
Z99


   
    Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи [Текст] // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 28/29. - С. 12-25.
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання
фывфывфыв:
інтегроване навчання -- діяльнісний підхід -- критичне мислення -- нова українська школа -- планування тематичного навчання -- тематичний день


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Галата, Світлана.
    Інтерактивне навчання: цікаво і "без авралів” [Текст] / С. Галата // Сучасна освіта України : Інформаційний збірник. - 2020. - N 29 (27 липня). - С. 8-9.
Рубрики: Освіта в Україні--інтерактивне навчання
фывфывфыв:
інтерактивне навчання -- критичне мислення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
83.3(4УКР)р10
О-53


    Олексієнко, Галина.
    Активне навчання в сучасній школі / Г. Олексієнко // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 10. - С. 30-32 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
фывфывфыв:
активне навчання -- пізнавальна активність -- морально-етичні проблеми -- критичне мислення -- рефлексія -- активне навчання -- фаза актуалізації -- фаза консолідації
Аннотация: Автор статті пропонує розробку уроку з української літератури по темі: "Морально-етичні проблеми, порушені в повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького".


Доп.точки доступа:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник, учитель, магістр богослов'я ; 25. 11. 1838 - 2. 04. 1918) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.202.242
Ш 74


    Шмойлова, Т. В.
    Віртуальна подорож Україною [Текст] : інтегрований урок (природознавство, математика, основи здоров’я) із застосуванням технології формування критичного мислення у 4-му класі / Т. В. Шмойлова // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 22/24. - С. 57-65.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
фывфывфыв:
інтегровані уроки -- урок природознавства -- урок математики -- урок основ здоров’я -- критичне мислення -- віртуальна подорож


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Богдановська, Людмила.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії
Аннотация: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.


    Криворотенко, Ольга.
    Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 5. - С. 6-11. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення
фывфывфыв:
критичне мислення -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору -- алгоритми діяльності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

13.
   159.9(06)
   Н 34


    Гордієнко, Тетяна Володимирівна.
    Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі [Текст] / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 44-52
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--організація
фывфывфыв:
критичне мислення -- мультфільми в початковому навчанні


Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Білоусова, Надія Валентинівна; Долматова, Марина Петрівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

14.
37.015.3
К 60


    Колінько, А. П.
    Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів [Текст] / А. П. Колінько // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10/12. - С. 15-23. - Бібліогр.: 30 назв. - Продовження. Початок в № 7-9. - 2019.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--критичне мислення
фывфывфыв:
уроки історії -- критичне мислення -- 6 клас


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
373.3.015.3:159.955](477)
Х 76


    Хоменко, К.
    Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів / Катерина Хоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 54–56. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
фывфывфыв:
критичне мислення -- вправи -- кластер -- ажурна пилка -- кошик ідей -- Діаграма Венна -- усвідомлення інформації -- сприйняття інформації -- початкова школа
Аннотация: У статті наведно приклади вправ для розвитку критичного мислення у молодших школярів, зокрема: "Кластер", "Кошик ідей", "Ажурна пилка". Наведені вправи допомогають краще сприймати й усвідомлювати інформацію учнями, заохочувати їх до самостійного навчання та співпраці в групі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
37.016:94
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Вчимо критичного мислення на уроках історії та правознавства [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 16/18. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--критичне мислення
   Викладання правознавства в школі--критичне мислення

фывфывфыв:
критичне мислення -- сучасний урок -- урок історії -- урок правознавства -- тимбілдинг -- сторітелінг


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Сенчило, Алла.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 11. - С. 36-37.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--розвиток критичного мислення
   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
критичне мислення -- готовність учителя -- рефлексія -- актуалізація -- усвідомлення змісту -- вчителі початкової школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие

18.


    Амерханян, Світлана.
    "Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн…" [Текст] : урок за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» з елементами критичного мислення : 8 клас / С. Амерханян // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 9 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 8 класі
фывфывфыв:
урок за п’єсою -- критичне мислення


Доп.точки доступа:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (укр. письменник, драматург ; 1845-1907) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

19.
74.202
Т 81


    Тукало, Е. П.
    Діагностика стану сформованості в учнів інформаційної компетентності під час вивчення історії [Текст] / Е. П. Тукало // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 7-8.
ББК 74.202
Рубрики: Інформаційна компетентність учнів
фывфывфыв:
критичне мислення -- анкетування -- визначення суті проблеми
Аннотация: У статті відмічено, що завдання історичної освіти мають чітко визначену особистісну спрямованість та поєднані з оволодінням особистістю ключовими компонентами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 5
Содержание:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
фывфыв: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
фывфыв: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
фывфыв: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
фывфыв: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
фывфыв: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
фывфыв: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
фывфыв: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
фывфыв: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
фывфыв: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-78 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 26893
Число посетителей 720
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя