Поисковый запрос: <.>K=логопедична робота<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19 |
>1.
| Тихонова И. Н. Особенности антонимии и синонимии у старших дошкольников с ОНР III уровня/И. Н. Тихонова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 9.-С.52-55.
|
>2.
| Гавлясэк А. В. Малыш плохо говорит? Виноват прикус!/А. В. Гавлясэк // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 8.-С.4-7.
|
>3.
| Агранович З. Е. Наглядно-дидактическое пособие "Коррекция нарушений звуко-слоговой структуры слов у детей"/З. Е. Агранович // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 10.-С.31-33.
|
>4.
| Овденко Т. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору/Т. Овденко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 4.-С.52-59.
|
>5.
| Бібліотека "Шкільного світу". N 8:Логопедична робота в дошкільному навчальному закладі. - 2013
|
>6.
| Фетисенко Ірина Летять, летять сніжинки... : бінарне логоритмічне заняття для дітей старшої групи/Ірина Фетисенко, Тетяна Рагутько // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2016,N N 12.-С.29-31
|
>7.
| Коротка Ольга Прогулянка до старого дуба : заняття для дітей старшої групи з ФФНМ (диференціація звуків [д-д'] і [т-т']/Ольга Коротка // Дошкільне виховання, 2016,N № 10.-С.30-31
|
>8.
| Руденко О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків/Олена Руденко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.57–61.
|
>9.
| Кобякова Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками/Дар’я Кобякова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.53–54.
|
>10.
| Варфоломєєва Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі/Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.49–53.
|
>11.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Базілевский А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти/А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 4.-С.7–9
|
>13.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>14.
| Цуркан У. О. Святий Миколай у країні Грамотійко/У. О. Цуркан // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N №3.-С.7–9.
|
>15.
| Коломойцева М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення/М. М. Коломойцева // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.8–14.
|
>16.
| Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 2(62).-С.24–31.
|
>17.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 1(61).-С.10–16.
|
|