Поисковый запрос: <.>K=літературне читання<.> |
Общее количество найденных документов : 68
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Діхтяренко Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення/Людмила Діхтяренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.14–18.
|
>2.
| Яремко Н. Письменники рідного краю/Ніна Яремко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.8–10
|
>3.
| Крижанівська М. Інтегрований відкритий тематичний день/Марія Крижанівська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 12.-С.33–35.
|
>4.
| Кавун В. У країні Мурляндії/В. Кавун // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 1.-С.47-49.
|
>5.
| Мартисенко Т. Добро, як сонце, завжди гріє/Тетяна Мартисенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.31–34
|
>6.
| Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/Наталія Зілінська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.6–11
|
>7.
| Антонкова М. Інтегрований день у 2 класі/Марія Антонкова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.31–36.
|
>8.
| Лютко І. Тести для уроків літературного читання/Ірина Лютко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.19–21.
|
>9.
| Синільник В. Якими іграшками гралися наші бабусі/Віра Синільник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.64.
|
>10.
| Савченко О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.12–16.
|
>11.
| Шостак Г. Атагантел Юхимович Кримський: відкриваємо забуті імена в українській літературі/Г. Шостак // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 2.-С.20-21.
|
>12.
| Лящук Л. Тарас Шевченко – видатний син України/Любов Лящук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.26–29
|
>13.
| Стрілько Л. Краса – це радість нашого життя/Любов Стрілько // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.4–5.
|
>14.
| Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/Ніна Стецюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.11–14
|
>15.
| Кучер Т. Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання в 2 класі/Тетяна Кучер // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.22–24
|
>16.
| Крижанівська М. Урок літературного читання у 1 класі/Марія Крижанівська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.20–22.
|
>17.
| Лагола І. Вірш, оповідання а чи казку читай, дитино, і мандруй будь ласка/І. Лагола // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 6.-С.3-7.
|
>18.
| Богданець-Білоскаленко Н. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко)/Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 9(615).-С.26-33
|
>19.
| Плешко Н. Тарас Шевченко. "вітер віє-повіває..."/Наталія Плешко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.19-20.
|
>20.
| Савченко О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 9(615).-С.7-13.
|
|
|